Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-06-28
Gromadka: DOWÓZ UCZNIÓW Z GMINY GROMADKA DO ZESPOŁU SZKÓŁ W GROMADCE W ROKU SZKOLNYM 2016/2017
Numer ogłoszenia: 107041 - 2016; data zamieszczenia: 28.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Gromadce , ul. gen. Władysława Sikorskiego 19, 59-706 Gromadka, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 7382439, faks 0-75 7382340, 7383088.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zswgromadce.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOWÓZ UCZNIÓW Z GMINY GROMADKA DO ZESPOŁU SZKÓŁ W GROMADCE W ROKU SZKOLNYM 2016/2017.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów z Gminy Gromadka do Zespołu Szkół w Gromadce w roku szkolnym 2016.2017 w okresie od 01.09.2016 r. 30.06.2017 (z wyłączeniem dni ustalonych przez Zamawiającego), w godzinach ustalonych przez Zamawiającego oraz odwiezienie dzieci po zajęciach lekcyjnych. Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługi w oparciu o minutowy rozkład jazdy, dla określonej trasy, sporządzony przez Zamawiającego. Usługa obejmuje dowóz uczniów z miejsca zamieszkania do szkoły i powrót ze szkoły do miejsca zamieszkania oraz zapewnienie opieki podczas dojazdów i powrotów. Opieka obejmuje dzieci i młodzież podczas wsiadania, przejazdu i wysiadania. Opieka podczas powrotów rozpoczyna się na 10 minut przed planowanym odjazdem autobusu. Wykonawca zapewnia co najmniej jednego opiekuna na autobus, oprócz kierowcy, opiekunem musi być osoba pełnoletnia, posiadająca kwalifikacje pedagogiczne lub zaświadczenie ukończenia szkolenia z zakresu BHP. 1.1 Szczegółowy opis obowiązków w zakresie opieki nad uczniami został zawarty w załączniku nr 1 do wzoru umowy, tj. Regulamin sprawowania opieki nad uczniami w czasie dowozu do szkół i odwozu ze szkół na terenie gminy Gromadka). 1.2 Kilometraż tras liczony jest od pierwszego przystanku autobusowego na danej trasie do miejsca dowozu tj. budynku Zespołu Szkół w Gromadce. 1.3 W dzienny przebieg kilometrów nie są wliczane dojazdy z siedziby wykonawcy do miejsca rozpoczęcia kursu. 1.4 Z uwagi na zmiany organizacyjne pracy szkoły w trakcie roku szkolnego oraz ewentualne zmiany ilości dowożonych uczniów, oszacowana ilość dzieci, liczba kursów i kilometrów ze względu na zmianę trasy może ulec zmianie. Autobusy muszą posiadać wystarczającą ilość miejsc siedzących na każdej trasie. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00-4, 85.31.21.10-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- wykonawca posiada uprawnienia zezwalające na świadczenie usług w zakresie przewozu osób.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- potwierdzenia spełniania tego warunku zamawiający dokona na podstawie oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym w pkt 15.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- dysponowanie odpowiednią ilością autobusów dopuszczonych do ruchu według obowiązujących przepisów o ruchu drogowym i transporcie osób, zapewniających bezpieczeństwo i komfort jazdy, przeznaczonych do użycia podczas realizacji zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- dysponowanie odpowiednią ilością pełnoletnich opiekunów posiadających kwalifikacje pedagogiczne lub ukończone szkolenie z zakresu BHP oraz odpowiednią ilością kierowców z wymaganymi uprawnieniami i kwalifikacjami zawodowymi.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- posiadania opłaconej i ważnej ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Formularz ofertowy.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wykaz sprzętu jakim dysponuje wykonawca przeznaczonego do użycia podczas realizacji zamówienia, potwierdzającego warunek udziału w postępowaniu określony w rozdz. VI ust. 1.3 - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ 2. Wykaz osób, jakimi dysponuje wykonawca, i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, potwierdzającego warunek udziału w postępowaniu określony w rozdz. VI ust. 1.4 - wg wzoru stanowiącego załączniki nr 2 i 3 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - termin płatności faktury dla wykonawcy - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną w formie pisemnej. 2.Niedopuszczalna jest taka zmiana niniejszej umowy, która byłaby niekorzystna dla Zamawiającego, jeśli przy jej uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zswgromadce.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół w Gromadce, ul.Gen.Wł.Sikorskiego 19, 59-706 Gromadka. W terminach: poniedziałek do piątku w godz. 8.00 -14.00.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2016 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego, w siedzibie zamawiającego - Zespół Szkół w Gromadce, Ul. Gen. Wł. Sikorskiego 19, 59-706 Gromadka, Sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający wyklucza również z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych, jeżeli zamawiający przewidział taką możliwość wykluczenia wykonawcy w ogłoszeniu o zamówieniu, w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w zaproszeniu do negocjacji. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia. Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej...
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: TRASA 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KRZYŻOWA - GROMADKA dojazd poranny - 9,8 km 37 SP + 12 G ( 49 dzieci ) 7:25 - Krzyżowa przystanek górny 7:30 - Krzyżowa przystanek dolny 7:45 - Gromadka szkoła POWROTY - 71 dzieci 12:40 Gromadka - Borówki - Krzyżowa ( 11,8 km + powrót 9,8 km) 13:40 Gromadka - Krzyżowa (9,8 km + powrót 9,8 km) 14:30 Gromadka - Borówki - Krzyżowa ( 11,8 km) Szacowana ilość km dziennie 62,8 km..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00-4, 85.31.21.10-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin płatności faktury dla wykonawcy - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: TRASA 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KRZYŻOWA - RÓŻYNIEC - GROMADKA (Krzyżowa numery 1,13,14,16) dojazd poranny - 9,3 km 22 SP + 12 G (34 dzieci) 7:20 - Krzyżowa przystanek górny 7:25 - Różyniec 7:35 - Gromadka szkoła TRASA BORÓWKI - GROMADKA dojazd poranny (Gromadka szkoła - Borówki- Gromadka szkoła 6,6 km) 12 SP + 5 G (17 dzieci ) 7:45 Borówki 7:52 Gromadka szkoła Szacowana ilość km dziennie 15,9 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00-4, 85.31.21.10-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin płatności faktury dla wykonawcy - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: TRASA 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OSŁA - GROMADKA dojazd poranny - 9 km 28 SP + 20 G (48 dzieci) 7:30 - Osła Kolonia 7:33 - Osła dolna 7:37 - Osła kościół 7:45- Gromadka szkoła POWROTY - 66 dzieci 12:40 Gromadka - Różyniec - Osła Kolonia ( 12,8 km + powrót 9 km) 13:40 Gromadka - Różyniec - Osła Kolonia ( 12,8 km + powrót 9 km) 14:30 Gromadka - Różyniec - Osła Kolonia ( 12,8 km ) Szacowana ilość km dziennie 65,4 km..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00-4, 85.31.21.10-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin płatności faktury dla wykonawcy - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: TRASA 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MODŁA - PATOKA - MODŁA - GROMADKA dojazd poranny - 7 km 25 SP + 16 G ( 41 dzieci) 7:25 - Modła koło tartaku 7:28 - Patoka 7:35 - Modła koło byłej odlewni 7:36 - Modła I przystanek od Gromadki 7:45 - Gromadka szkoła POWROTY- 62 dzieci 12:40 Gromadka - Modła - Patoka -Modła - Nowa Kuźnia ( 13 km + 10km) 13:40 Gromadka- Modła - Patoka - Modła - Nowa Kuźnia ( 13 km + 10 km) 14:30 Gromadka - Modła - Patoka - Modła - Nowa Kuźnia ( 13 km ) Szacowana ilość km dziennie 66 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00-4, 85.31.21.10-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin płatności faktury dla wykonawcy - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: TRASA 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MOTYLE - WIERZBOWA - GROMADKA dojazd poranny - 9 km 30 SP + 13 G (43 dzieci) 7:30- Motyle 7:35- Wierzbowa 7:45 - Gromadka szkoła Szacowana ilość km dziennie 9 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00-4, 85.31.21.10-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin płatności faktury dla wykonawcy - 10
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportowych w zakresie dowożenia dzieci do szkół na terenie Miasta i Gminy Bierutów na podstawie zakupionych biletów miesięcznych
- Dowóz uczniów zamieszkałych na terenie gminy Sławków do i z placówek oświatowych w roku 2025 - 2 części - II postępowanie
- "WYKONANIE USŁUGI W ZAKRESIE DOWOŻENIA DZIECI DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY ŚWINICE WARCKIE W ROKU 2025"
- Dowozy dzieci do szkół podstawowych i przedszkoli na terenie gminy Lubrza w okresie od 01 stycznia 2025 do 31 grudnia 2025 roku
- Usługi transportowe do przewozu żołnierzy i pracowników wojska z rejonu odpowiedzialności 16 WOG
- Dowozy szkolne do placówek oświatowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.