Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-21
Mysłakowice: Odbudowa drogi na dz. 154/1 i 153 w Krogulcu i przebudowa drogi na dz. nr 149 w Bobrowie II etap
Numer ogłoszenia: 107088 - 2008; data zamieszczenia: 21.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mysłakowice, ul. Szkolna 5, 58-533 Mysłakowice, tel. 075 6439986.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslakowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa drogi na dz. 154/1 i 153 w Krogulcu i przebudowa drogi na dz. nr 149 w Bobrowie II etap.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Do wykonania jest odbudowa drogi o szerokości jezdni 3,0 m i szerokości poboczy 2 x 0,5 m na długości 475 w miejscowości Krogulec i przebudowa drogi o szerokości jezdni 2,9 m i szerokości poboczy 2 x 0,5 m na długości 296 m w miejscowości Bobrów
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: wymaga się złożenia wadium w wysokości 5.000,00 zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp to znaczy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, to znaczy prowadzą działalność gospodarczą w zrozumieniu ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej ( Dz. U. z 2004 r. nr 173 poz 1807 z póź zm. ) zgodną z przedmiotem zamówienia, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wymaga się aby Wykonawcy w okresie ostatnich 5 lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali dwie roboty budowlane, drogowe o wartości co najmniej 300 000 zł. każda, znbajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wymaga się posiadania środków finansowych, lub zdolność kredytową w wysokości 300 000 zł., są ubezpieczeni od odpowiedzialnosci cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospopdarczej, Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty , zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Wykonawca musi wykazać sopełnienie każdego z warunków.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda złożenia: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru , albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu zgodnie z załącznikiem nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia ( SIWZ ), 3) wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania , z podaniem wartości robót , daty wykonania i odbiorców robót ( zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ). Do tego należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót. Z wykazu musi wynikać , że zostały wykonane co najmniej dwie roboty budowlane drogowe o wartości co najmniej 300 000 zł. każda. 4) dokumentów osób wyznaczonych do kierowania robotami budowlanymi potwierdzających posiadanie odpowiednich uprawnień budowlanych i aktualne dokumenty potwierdzające członkowstwo w odpowiedniej Izbie, 5) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości 300.000 zł, wystawionej nie wczesniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potqwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0,8
- 2. długość gwarancji w miesiącach. Oferowana ilość miesięcy gwarancji powyżej 36 będzie zredukowana do 36 miesięcy. Najkrótszy okres gwarancji -12 m-cy - 0,2
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.myslakowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Mysłakowicach, 58-533 Mysłakowice ul. Szkolna 5.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2008 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy Mysłakowice, 58-533 Mysłakowice ul. Szkolna 5.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI MYSŁAKOWICE
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn. "Odnowa zabytkowego Parku Królewskiego w Mysłakowicach wraz z otoczeniem"
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa drogi gminnej ul. Wiejska w Bukowcu"
- "Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów na terenie KCGO" - roboty budowlane wraz z wyposażeniem
- Rozbudowa cmentarza komunalnego w Mysłakowicach - etap VII
więcej: przetargi MYSŁAKOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi gminnej nr 220815W - ul. Jabłoniowej w Starej Niedziałce (I etap)
- Budowa ul. Duńskiej w Białych Błotach - etap II (na odcinku jednokierunkowym) oraz Projekt i budowa ul. Czeremchy w Białych Błotach (na odcinku od ul. Duńskiej do ul. Chlebowej)
- Bąkowo - budowa chodnika od ul. Ordynackiej wzdłuż ul. Wieczornych Mgieł
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1415G Kielno-Kłosówko
- Przebudowa drogi gminnej nr 114301E w miejscowości Inczew
- Przebudowa dróg w ramach zadania "Modernizacja dróg gminnych w Gminie Radziechowy-Wieprz"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.