To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-12
Ogłoszenie nr 107108 - 2017 z dnia 2017-07-12 r.
Frysztak: pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi projektu dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020, pn "Budowa kanalizacji sanitarnej w Aglomeracji Pułanki z modernizacja oczyszczalni ścieków"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu"Budowa kanalizacji sanitarnej w Aglomeracji Pułanki z modernizacją oczyszczalni ścieków" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 520206-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Frysztak, krajowy numer identyfikacyjny
69058218600000, ul.
ul. Księdza Wojciecha Blajera
20,
38130
Frysztak, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
17 27 77 110, faks
17 27 77 920, e-mail
ug@frysztak.pl
Adres strony internetowej (URL): www.frysztak.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi projektu dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020, pn "Budowa kanalizacji sanitarnej w Aglomeracji Pułanki z modernizacja oczyszczalni ścieków"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):Gpr.271.2.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi projektu dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020, pn "Budowa kanalizacji sanitarnej w Aglomeracji Pułanki z modernizacja oczyszczalni ścieków". Zamówienie obejmuje kompleksowy nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi realizowanymi na podstawie odrębnych umów w zakres którego wchodzą następujące zadania inwestycyjne: 1) modernizacja i budowa wyposażenia oczyszczalni ścieków w Pułankach w tym : a) paneli fotowoltaicznych o mocy do 40 kV - realizacja odbędzie się w oparciu o program funkcjonalno użytkowy na zasadzie zaprojektuj i wybuduj b) mieszadeł reaktora biologicznego, dmuchaw napowietrzających reaktor biologiczny, pompy ścieków surowych dopływających , monitoringu pracy urządzeń - obejmować będzie wbudowanie 2 mieszadeł , 3 dmuchaw , pompy ścieków surowych oraz modernizacja monitoringu pracy urządzeń przepompowni ścieków i oczyszczalni. Zadanie nie wymaga opracowania dokumentacji projektowej ani uzyskania pozwoleń i zgłoszeń , a realizacja zadania wykonana będzie bez przerw w pracy obiektów. 2) budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej z przepompowniami ścieków i przyłączami do budynków w aglomeracji Pułanki objętych dokumentacja projektową pn: a) "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej z przepompowniami, zasilaniem energetycznym , przyłączami i przebudową przyłącza gazowego do budynku mieszkalnego dla części miejscowości Cieszyna oraz miejscowości Pułanki z przyłączeniem istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej wsi Cieszyna do projektowanej sieci kanalizacji sanitarnej wsi Pułanki , gmina Frysztak ..." , b) "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej z przepompowniami, zasilaniem energetycznym przepompowni i przyłączami dla części miejscowości Cieszyna i Wiśniowa z przełączeniem istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Cieszyna do projektowanej sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Pułanki ....", c) "Budowa kanalizacji sanitarnej wraz przepompowniami ścieków dla miejscowości Stępina z częścią miejscowości Glinik Górny i Cieszyna ....", d) "Budowa odcinka kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej z przekroczeniem drogi wojewódzkiej nr 988 Babica- Strzyżów- Wiśniowa- Frysztak-Warzyce w km 30+010 kolektorem kanalizacji sanitarnej w miejscowości Pułanki na działkach nr ewid. 379/2 i 401 w obrębie ewid. Pułanki , gmina Frysztak", e) "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej z przepompowniami, zasilaniem energetycznym przepompowni i przyłączami dla części miejscowości Glinik Dolny, Glinik Średni i Twierdza z przyłączeniem istniejącej części kanalizacji sanitarnej wsi Glinik Dolny i Twierdza .... ", f) Opisie przedmiotu zamówienia g) Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót h) Przedmiarach robót UWAGA: Szczegółowy zakres robót budowlanych, będących przedmiotem nadzoru w ramach niniejszego zamówienia określa dokumentacja udostępniona na stronie internetowej pod adresem: www.bip.frysztak.pl , z którą wykonawca winien się zapoznać przed złożeniem oferty w niniejszym postępowaniu. W ramach zadania wykonane zostaną: 1)Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej obsługującej szacunkowo 281 gospodarstw domowych . 2)Łączna projektowana długość budowy kanalizacji grawitacyjnej i tłocznej wynosi 23,97 km oraz wykonanie 281 przykanalików. 3)Zaprojektowano budowę 12 przepompowni sieciowych i lokalnych. Będą to obiekty podziemne, zasilane z sieci energetyki zawodowej natomiast jako drugie źródło zasilania (awaryjnego) przewidziano możliwość podłączenia mobilnego agregatu prądotwórczego. Projektuje się wyposażenie przepompowni sieciowych w 2 zespoły pompowe do pracy naprzemiennej. 4) Roboty ziemne 5) Kanały z rur kanalizacyjnych PCV, PE 6) Montaż rurociągów z rur polietylenowych PE, PEHD, 7) Studzienki rewizyjne , 8) Studzienki kanalizacyjne , 9) Roboty naprawcze po wykonaniu sieci kanalizacyjnej , 10) Przekroczenia drogi wojewódzkiej , 11) Odtworzenie nawierzchni dróg W ramach wykonywania zamówienia Wykonawca, zwany Inspektorem Nadzoru, będzie zobowiązany do wykonywania m.in.: takich czynności jak: 1) koordynowanie realizacji umów na roboty budowlane zawartych celem realizacji następujących zadań: a) Budowa kanalizacji sanitarnej w Aglomeracji Pułanki z przełączeniem do oczyszczalni ścieków w Pułankach, b) Montaż paneli fotowoltaicznych na oczyszczalni ścieków w Pułankach o mocy do 40 kV, c) Wyposażenie oczyszczalni ścieków w urządzenia tj. mieszadła reaktora biologicznego, dmuchaw napowietrzających reaktor biologiczny, pompy ścieków surowych dopływających oraz modernizacja monitoringu pracy urządzeń . 2) kontrolowanie zgodności realizacji robót z zapisami umów na roboty budowlane, 3) kontrolowanie zgodności realizacji robót z dokumentacją techniczną oraz harmonogramem realizacji robót, 4) sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 5) kontrolowanie i kompletowanie wymaganych certyfikatów i świadectw dla wyrobów budowlanych, 6) kontrola terminowości wykonania robót, 7) zapewnienie kompletności dokumentacji związanej z realizacją projektu, w tym w szczególności przekazywanych Zamawiającemu wymaganych odrębnymi przepisami świadectw, certyfikatów, oświadczeń, pozwoleń, zgłoszeń itp. 8) sprawdzanie i dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu oraz odbiorów częściowych, 9) prowadzenie narad koordynacyjnych w terminach uzgodnionych z Zamawiającym i Wykonawcami robót budowlanych, 10) nadzór nad zapewnieniem bezpieczeństwa i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych oraz bezpieczeństwa i higieny pracy, przez wszystkich uczestników procesu realizacji robót, 11) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz archiwizacja wszystkich protokołów, prób i badań przeprowadzonych w trakcie wykonywania robót budowlanych, 12) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót, przygotowanie dokumentów do odbioru końcowego i ewentualnego rozruchu, 13) stwierdzenie zakończenia robót, sprawdzenie kompletności oraz prawidłowości dokumentów odbiorowych, w tym dokumentacji powykonawczej, 14) egzekwowanie usunięcia przez Wykonawców robót budowlanych usterek stwierdzonych w trakcie odbiorów, 15) bieżące rozwiązywanie problemów technicznych budowy, 16) uczestniczenie w kontrolach prowadzanych przez uprawnione organy oraz egzekwowanie realizacji zaleceń, usunięcia uchybień ujawnionych podczas kontroli, 17) weryfikacja przy udziale Zamawiającego stanu faktycznego i dokumentacji, 18) udział w odbiorach końcowych, po zrealizowaniu całego zakresu zamówienia, objętego poszczególnymi umowami, 19) kontrola rozliczeń finansowych, w tym: a) kontrola prawidłowości wystawiania faktur pod względem zrealizowanego zakresu prac, wysokości kwot do zapłaty, zgodności z zawartymi umowami na roboty budowlane i harmonogramami rzeczowo - finansowymi, b) przygotowanie materiałów związanych z naliczaniem kar umownych oraz odszkodowań za nienależyte lub nieterminowe wykonanie przez Wykonawców zobowiązań umownych, 20) niezwłoczne informowanie Zamawiającego o wszystkich problemach, zagrożeniach i ryzyku przy realizacji robót budowlanych, 21) wykonywanie innych obowiązków związanych z procesem budowlanym, 22) realizacja zamówienia przy zachowaniu należytej staranności i zgodnie z najlepszą praktyką zawodową, w sposób gwarantujący spełnienie warunków prawa budowlanego, właściwych przepisów bhp i ppoż. 23) udział w przeglądach technicznych w okresie gwarancji i rękojmi.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
71520000-9
Dodatkowe kody CPV:
71247000-1,
71630000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 41820.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.