eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłocławekBieżąca dostawa biurowych i eksploatacyjnych materiałów pomocniczych w ramach projektu pn.-Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie włocławskim-

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-28

Włocławek: Bieżąca dostawa biurowych i eksploatacyjnych materiałów pomocniczych w ramach projektu pn.: -Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie włocławskim-
Numer ogłoszenia: 107140 - 2014; data zamieszczenia: 28.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 75300 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Włocławski, ul. Cyganka 28, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 230 46 00, faks 54 230 46 71.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżąca dostawa biurowych i eksploatacyjnych materiałów pomocniczych w ramach projektu pn.: -Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie włocławskim-.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bieżąca dostawa biurowych i eksploatacyjnych materiałów pomocniczych w ramach projektu pn.: -Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie włocławskim- współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytetu III -Wysoka jakość systemu oświaty-, Działania 3.5 - Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, w ramach typu projektu: programy kompleksowego wspomagania szkół oraz przedszkoli. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera -Formularz cenowy-, który stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji. Dostawa obejmuje fabrycznie nowe materiały biurowe i eksploatacyjne tylko firmowe (markowe) w oryginalnych opakowaniach, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem -fabrycznie nowe- Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta. Muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo producenta, nazwę (typ, symbol), numer katalogowy, opis zawartości, termin przydatności do użycia i termin przydatności do użytku, posiadać wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników (dotyczy tonerów, tuszów, wkładów drukujących, itp.). Przez produkt równoważny zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych lub lepszych (m.in. pojemność, wydajność tonera/tuszu i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia Zamawiający nie dopuszcza składania ofert materiałów eksploatacyjnych regenerowanych bądź uzupełnianych. Uwaga! Wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów, należy rozumieć jako określenie wymaganych minimalnych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, tzn. materiałów o nie gorszych parametrach technicznych i standardach jakościowych. W przypadku oferowania materiału (artykułu) innej marki, niż określonej w ww. opisie przedmiotu zamówienia, należy w Formularzu cenowym podać markę i producenta tego materiału (artykułu), oraz: wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). Wymagania zamawiającego dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Materiały, artykuły, wyroby, stanowiące przedmiot zamówienia będą dostarczane partiami, stosownie do potrzeb zamawiającego na podstawie pisemnych, faksem i telefonicznych zamówień. 2) Wykonawca dostarczy materiały, artykuły, wyroby swoim transportem, w ciągu 3 dni roboczych do siedziby zamawiającego, licząc od dnia złożenia zamówienia, w godz. 8:00-15:00 poniedziałek- piątek. 3) Wykonawca na dostarczone materiały, artykuły, wyroby udzieli gwarancji na okres12 miesięcy, licząc od daty dostarczenia ich do siedziby zamawiającego. 4) W przypadku dostarczenia produktu o nieodpowiedniej jakości wykonawca zobowiązany będzie do jego wymiany, na produkt o odpowiedniej jakości w terminie 3 dni roboczych licząc od dnia otrzymania od zamawiającego reklamacji. 5) Wykonawca gwarantuje, że dostarczone tonery, tusze i wkłady drukujące będą wysokiej jakości oraz zapewnią kompatybilność pracy z urządzeniami zamawiającego, zapewnią należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie. 6) Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego tonerów, tuszów i wkładów drukujących, nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. 7) Jeżeli w trakcie umowy zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od wymagań producenta urządzeń, wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia przez zamawiającego o wadliwym produkcie (mailem lub faksem). Wymiana nastąpi w siedzibie zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy. 8) Wykonawca odpowiada wobec Zamawiającego za szkody powstałe w urządzeniach posiadanych przez Zamawiającego, w związku z użytkowaniem materiałów eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawcę. 9) Odpowiedzialność wskazana w pkt 8) obejmuje: a) w przypadku wystąpienia wad istotnych - nieodpłatną naprawę urządzeń lub wymianę urządzeń na wolne od wad powstałych w związku z dostarczonymi przez Wykonawcę materiałami eksploatacyjnymi. W czasie naprawy lub wymiany na wolne od wad urządzeń jw. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć urządzenie zastępcze o podobnych właściwościach, o nie gorszych parametrach technicznych, w terminie nie dłuższym niż 48 godzin, licząc od momentu zgłoszenia (mailem lub faksem) Wykonawcy przez Zamawiającego konieczności wykonania naprawy lub wymiany urządzenia; b) w przypadku wystąpienia wad nieistotnych - zwrot kosztu naprawy poniesionego przez Zamawiającego przez wybrany przez Zamawiającego serwis naprawczy; c) w przypadku utraty gwarancji udzielonych Zamawiającemu na urządzenia, w których stosowane będą materiały eksploatacyjne dostarczane przez Wykonawcę lub w związku z realizacją przez Wykonawcę obowiązków wynikających z umowy - Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania obowiązków gwaranta zgodnie z warunkami udzielnej gwarancji. 10) Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy (włączając w to wymianę bębna i głowicy) lub wymiany urządzenia na wolne od wad, uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta urządzenia wskazanego przez Zamawiającego. Naprawa urządzenia wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta urządzenia wskazanym przez Zamawiającego. Ustala się reakcję serwisową w ciągu 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia (mailem lub faksem) Wykonawcy przez Zamawiającego konieczności wykonania naprawy (dot. materiałów eksploatacyjnych). 11) Zamawiający zastrzega sobie, że ilości materiałów, artykułów, wyrobów wskazane w formularzu cenowym są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym zmawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w formularzu cenowym. Zakupy dokonywane w trakcie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od wielkości podanych w formularzu cenowym, z zastrzeżeniem, że łączna wartość zakupów nie przekroczy całkowitej wartości oferty wybranego wykonawcy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn.: -Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie włocławskim- współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytetu III -Wysoka jakość systemu oświaty-, Działania 3.5 - Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, w ramach typu projektu: programy kompleksowego wspomagania szkół oraz przedszkoli.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPHU Forum - Rajmund Osiński, ul. Zbiegniewskiej 83, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9268,29 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6338,43

  • Oferta z najniższą ceną: 6338,43 / Oferta z najwyższą ceną: 14890,38

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.