Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-15
Kościan: Sukcesywne dostawy materiałów szewnych
Numer ogłoszenia: 107149 - 2012; data zamieszczenia: 15.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kościanie , ul. Szpitalna 7, 64-000 Kościan, woj. wielkopolskie, tel. 065 5120855, faks 065 5120707.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital.koscian.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy materiałów szewnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa do siedziby Zamawiającego kosztem i staraniem dostawcy materiałów szewnych ; syntetycznych szwów chirurgicznych niewchłanialnych , jednowłókninowych ,polipropylenowych dla kardiochirurgii i chirurgii, antybakteryjnych szewów chirurgicznych , plecionych, powlekanych, wchłanianych całkowicie 56 - 70 dni, sterylnych opatrunków z dzianej gazy, syntetycznych szwów wchłanialnych z kwasu poliglikolowego, syntetycznych podwiązek wchłanialnych z kwasu poliglikolowego bez igły, szwów syntetycznych plecionych powlekanych o krótkim całkowitym okresie wchłaniania do 42 dni, szwów syntetycznych ,wchłanialnych monofilament z polidwuoksanonu o czasie wchłaniania ok. 6-7 miesięcy,Szew syntetyczny antybakteryjny , wchłanialny, monofilament z polidioksanon o czasie wchłaniania ok. 6-7 miesięcy, Syntetyczny szew wchłanialny jednowłókninowy z poli 4- hydroksybutyratu o wydłużonym okresie do podtrzymywania tkanek, Szew syntetyczny pleciony o krótkim całkowitym okresie wchłaniania 56 -70 dni, Syntetyczne szwy chirurgiczne w postaci poliamidowej plecionki bez rdzenia bez igły, Syntetyczne szwy chirurgiczne niewchłanialne jednowłókninowe poliamidowe z igłą, Nici chirurgiczne naturalne niewchłanialne, lniane, sterylne, skręcane, powlekane, gąbka typu spongostan, jałowy opatrunek gazowy nasączony parafiną i chlorhexydyną..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.00-1, 33.14.11.28-3, 33.14.11.21-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Przedstawią uprawnia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Przedstwią co najmniej jednej dostawę podobnego przedmiotu zamówienia o wartości 50 % wartości brutto sumy oferowanych pakietów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Brak warunku szczegółowego
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Brak warunku szczegółowego
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Brak warunku szczegółowego
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
wykonawca złoży oświadczenie iż: oferowane wyroby medyczne zostały dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz.679) i posiadają: potwierdzenia wpisu do Rejestru w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, lub/i deklaracje zgodności z wymaganiami zasadniczymi dla wyrobu medycznego oznakowanego znakiem CE, posiada dokumenty dopuszczające produkty do obrotu i stosowania w przypadku produktów które nie podlegających przepisom ustawy o Wyrobach Medycznych, posiada katalogi, foldery w języku polskim przedstawiające oferowany produkt i jego parametry, w każdej chwili na prośbę Zamawiającego jest gotów dostarczyć w/w dokumenty wraz z próbkami, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, celem potwierdzenia zgodności złożonych produktów i numerów katalogowych.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmianę ilości przedmiotu zamówienia, pozytywną zmianę jakości, parametrów lub innych charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, w tym zmianę numeru katalogowego produktu lub nazwy własnej,zmianę elementów składowych przedmiotu zamówienia na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany,zmianę terminu realizacji poszczególnych dostaw, zmianę sposobu konfekcjonowania, zmianę okresu obowiązywania umowy w tym w szczególności o czas konieczny dla przeprowadzenia kolejnego postępowania na analogiczny przedmiot zamówienia, nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, zmianę liczby opakowań (zmiany spowodowane koniecznością zakupu niektórych towarów w większej ilości niż wymieniona Umowie. Zmiany powyższe możliwe są z równoczesnym zmniejszeniem ilościowym dostawy towarów pozostałych asortymentów, Warunkami dokonania zmian wskazanych mogą być: wprowadzenie na rynek przez wykonawcę produktu zmodyfikowanego lub udoskonalonego, wystąpi przejściowy brak przedmiotu umowy z uwagi na zaprzestanie jego produkcji przez producenta przy jednoczesnej możliwości dostarczenia przedmiotu umowy zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu będącego przedmiotem umowy, zmiana organizacyjna po stronie Zamawiającego , w szczególności w zakresie organizacji pracy oddziałów, zmiana w zakresie liczby przyjętych pacjentów przez Zamawiającego, konieczność prawidłowej realizacji przez Zamawiającego zadań polegających na wykonaniu świadczeń, zmiany Umowy umożliwiające podniesienie poziomu/jakości udzielanych świadczeń medycznych wykonywanych przez Zamawiającego albo/lub w wyniku zmiany Umowy możliwe będzie podniesienie poziomu/jakości działalności statutowej Zamawiającego, będzie to konieczne ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżenie awarii, albo będzie to konieczne ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa zmiana w inny sposób dostarczy pożytku Zamawiającemu.Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szpital.koscian.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kościanie
ul. Szpitalna 7
64-000 Kościan
pokój nr 20.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kościanie ul. Szpitalna 7 64-000 Kościan pokój nr 1 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Syntetyczne i antybateryjne szwy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylne opatrunki z dzianej gazy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy syntetyczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.28-3, 33.14.11.21-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gąbka typu spongostan.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jałowy opatrunek gazowy nasączony parafiną i chlorhexydyną.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KOŚCIANA
- Budowa dróg w Kiełczewie
- Modernizacja pomieszczeń biurowych na parterze budynku administracyjnego przy Al. Kościuszki 22 w Kościanie - etap 1.
- "Przygotowanie i wydawanie 40 gorących posiłków dwudaniowych dla osób uprawnionych na mocy decyzji administracyjnej Dyrektora Ośrodka Pomocy Społecznej w Kościanie w 2025 roku.".
- Dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą butli i zbiornika tlenu ciekłego
- Budowa punktu przesiadkowego w Widziszewie, gmina Kościan
- Budowa dziennego ośrodka dla osób niepełnosprawnych - Warsztatów Terapii Zajęciowej w Śmiglu
więcej: przetargi w Kościanie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy materiałów medycznych w dwóch Częściach (rękawice oraz sprzęt) na rok 2025
- DOSTAWA - SZWY CHIRURGICZNE, RĘKAWICZKI CHIRURGICZNE
- Dostawa wyrobów medycznych z włókniny
- DOSTAWA MATERIAŁÓW SZEWNYCH Z PODZIAŁEM NA 12 ZADAŃ
- Dostawa materiałów niesterylnych i opatrunkowych
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.