Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-10
Sandomierz: Oferta na dostawę pieczywa, wyrobów piekarskich
i ciastkarskich
Numer ogłoszenia: 107154 - 2011; data zamieszczenia: 10.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Sandomierzu , ul. Czyżewskiego 1, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 0-15 832 39 24, faks 0-15 832 69 55.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Oferta na dostawę pieczywa, wyrobów piekarskich i ciastkarskich.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia są dostawy pieczywa, wyrobów piekarskich i ciastkarskich na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Sandomierzu, w tym: Chleb Bułki Rogale Bułki słodkie Placki Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz cenowy oferty 1. Chleb z formy pszenno-żytni - bez dodatków - 3 000 kg 2. Chleb pszenno -żytni - 250 kg 3. Chleb razowy - 1 000 kg. 4. Bułka grahamka 0,05 kg - 7 500 szt. 5. Bułka pszenna 0,05 kg kajzerka - 20 000 szt. 6. Rogal 0,10 kg - 275 szt. 7. Bułka z serem 0,10 kg - 110 szt. 8. Bułka z kruszonką 0,10 kg - 110 szt. 9. Bułka z wiśniami 0,10 kg - 110 szt. 10. Bułka z jabłkami 0,10 kg (drożdżówka) - 110 szt. 11. Bułka z jagodami 0,10 kg (drożdżówka) - 110 szt. 12. Rogal z czekoladą 0,10 kg - 110 szt. 13. Rogal francuski z jabłkiem 0,10 kg - 110 szt 14. Rogal francuski z serem 0,10kg - 110 szt. 15. Pączek - 110 szt. 16. Placek drożdżowy 0,40kg - 22 kg 17. Strucla makowa 0,35 kg - 17 kg 18. Piernik - forma 0,50kg - 22 kg.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 15.81.10.00 - Pieczywo 15.81.11.00 - Chleb 15.81.12.00 - Rogaliki 15.81.14.00 - Bułeczki .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1)Ocena spełnienia warunków w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Dokumenty oceniane będą w trybie spełnia - nie spełnia, z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca warunki spełnił.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1)Ocena spełnienia warunków w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Dokumenty oceniane będą w trybie spełnia - nie spełnia, z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca warunki spełnił.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1)Ocena spełnienia warunków w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Dokumenty oceniane będą w trybie spełnia - nie spełnia, z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca warunki spełnił.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1)Ocena spełnienia warunków w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Dokumenty oceniane będą w trybie spełnia - nie spełnia, z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca warunki spełnił.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1)Ocena spełnienia warunków w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Dokumenty oceniane będą w trybie spełnia - nie spełnia, z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca warunki spełnił.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sandomierz.dps.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Sandomierzu
ul. Czyżewskiego 1
27-600 Sandomierz
tel. 15/832-39-24
fax. 15/832-69-55.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2011 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Sandomierzu ul. Czyżewskiego 1 27-600 Sandomierz sekretariat lub pokój nr 8.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SANDOMIERZA
- Dostawa materiałów jednorazowych
- Budowa budynku dla podopiecznych Centrum Administracyjnego Domów dla Dzieci i Młodzieży w Łoniowie - Etap II.
- Dostawa owoców, warzyw i kiszonek
- Usługa zdrowotna: pielęgniarska domowa opieka długoterminowa dla uczestników projektu "Wsparcie osób niesamodzielnych w Gminie Sandomierz"
- Usługa społeczna: specjalistyczna usługa opiekuńcza - rehabilitacja fizyczna i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu dla uczestników projektu "Wsparcie osób niesamodzielnych w Gminie Sandomierz"
więcej: przetargi w Sandomierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna Dostawa Żywności
- Zakup i dostawa pieczywa dla potrzeb kuchni szpitalnej
- Sukcesywna dostawa świeżego pieczywa
- Artykuły żywnościowe cz. I.
- SUKCESYWNE DOSTAWY PIECZYWA DO ARESZTU ŚLEDCZEGO W ELBLĄGU ORAZ ODDZIAŁU ZEWNĘTRZNEGO W BRANIEWIE ARESZTU ŚLEDCZEGO W ELBLĄGU
- "Dostawa pieczywa na potrzeby Kuchni COZL" (znak postępowania: COZL/DZP/AW/3412/TP-39/25)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.