eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy SączZamówienie na budowę systemu klimatyzacji z niezbędnymi robotami towarzyszącymi w budynku Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu przy ul. Strzeleckiej 1

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-12

Ogłoszenie nr 107154 - 2017 z dnia 2017-07-12 r.

Nowy Sącz: Zamówienie na budowę systemu klimatyzacji z niezbędnymi robotami towarzyszącymi w budynku Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu przy ul. Strzeleckiej 1
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 516544-N


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 90172


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego, krajowy numer identyfikacyjny 491893180, ul. Jagiellońska 33, 33-300 Nowy Sącz, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. +48 18 41 41 600, faks +48 18 41 41 700, e-mail bziecina@nowosadecki.pl, mzelasko@nowosadecki.pl
Adres strony internetowej (URL): www.nowosadecki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zamówienie na budowę systemu klimatyzacji z niezbędnymi robotami towarzyszącymi w budynku Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu przy ul. Strzeleckiej 1

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.272.9.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane - budowa systemu klimatyzacji z niezbędnymi robotami towarzyszącymi w budynku Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu przy ul. Strzeleckiej 1. Jest to część zadania pod nazwą: MONTAŻ SYSTEMU KLIMATYZACYJNEGO WRAZ Z WYMIANĄ OKIEN W BUDYNKU STAROSTWA POWIATOWEGO W NOWYM SĄCZU, PRZY UL. STRZELECKIEJ 1. Zakres robót obejmuje: o Instalację klimatyzacji; o Instalację elektryczną: - wewnętrzne linie zasilające - wlz, tablice rozdzielcze, - zasilanie urządzeń klimatyzacji. Roboty, których dotyczy specyfikacja obejmują czynności mające na celu wykonanie instalacji klimatyzacji i instalacji elektrycznej do zasilania urządzeń klimatyzacyjnych w budynku Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu przy ul. Strzeleckiej 1. Zakres rzeczowy obejmuje montaż 2 jednostek zewnętrznych o mocy chłodniczej 22,4 i 28 [kW] i 24 jednostek wewnętrznych o mocy chłodniczej od 1,5 do 4,5 [kW]. Szczegółowy zakres przedmiotowych robót budowlanych został określony za pomocą dokumentacji technicznej, przedmiaru robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załącznik nr 4 do specyfikacji. Przedmiar robót będący częścią załącznika nr 4 do niniejszej SIWZ stanowi materiał informacyjny co do rodzaju robót objętych niniejszym zamówieniem, zatem nie może być przedmiotem powoływania się przez wykonawcę jako podstawa wyceny oferty. UWAGA: 1) W dokumentacji technicznej, we wszystkich pozycjach, w których występuje nazwa producenta zamawiający dopuszcza możliwość wykorzystania produktów równoważnych tzn. o nie gorszych parametrach technicznych niż te, które posiadają produkty wskazane za pomocą znaku towarowego czy pochodzenia. 2) W przypadkach, w których przedmiot zamówienia opisany jest przez odniesienie do norm europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 3) Budynek w całym okresie realizacji niniejszego zamówienia będzie użytkowany. Wykonawca musi w taki sposób zorganizować roboty budowlane, aby możliwe było niezakłócone użytkowanie obiektu. Wykonawca w trakcie realizacji robót budowlanych musi zapewnić również bezpieczeństwo osobom przebywającym w budynku. 4) Zamawiający wymaga, by na przedmiotowe roboty wykonawca udzielił co najmniej 5 - letniej rękojmi i co najmniej 5 - letniej gwarancji jakości. Zamawiający nie dopuszcza różnych okresów rękojmi i gwarancji (okres rękojmi i gwarancji ma być taki sam). 5) Zamawiający wymaga, by urządzenia klimatyzacyjne objęte były minimum dwuletnią gwarancją. Uwaga dotyczy całego okresu gwarancji: wykonawca zobowiązany będzie przeprowadzić dwa bezpłatne przeglądy serwisowe urządzeń klimatyzacyjnych w każdym roku obowiązywania gwarancji na urządzenia klimatyzacyjne. 6) Niniejsza specyfikacja opisuje przedmiot zamówienia w sposób kompletny. Jednakże w celu lepszego zapoznania się z przedmiotem zamówienia zamawiający umożliwia i zaleca dokonanie przez wykonawcę (na własny koszt) oględzin miejsca, w którym nastąpi realizacja przedmiotu zamówienia i jego otoczenia oraz szczegółowe zapoznanie się z dokumentacją. W sprawie dokonania oględzin proszę się kontaktować z Panią Bożeną Szymańską - Zastępcą Dyrektora Wydziału Administracyjnego, tel. 18 41 41 822. 7) Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z zamawiającym harmonogram prac.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45331200-8
Dodatkowe kody CPV: 45310000-3, 45332000-3, 45442100-8, 45400000-1,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Wykonawca, którego oferta została wybrana (BURCAN MAREK ENERGY HEAT TECHNOLOGY INVESTMENT) uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (informację o niemożności podpisania umowy w wyznaczonym terminie z powodu nieobecności właściciela firmy, przesłała osoba nieuprawniona do występowania w postępowaniu - Tomasz Burcan, tymczasem Marek Burcan - właściciel firmy podpisał oświadczenie o przedłużeniu terminu związania ofertą, równocześnie uchylając się od podpisania umowy). Zamawiający nie skorzystał z uprawnienia przysługującego mu na mocy art. 94 ust. 3 ustawy, gdyż cena najkorzystniejszej oferty spośród pozostałych ofert jest wyższa o 29 985,53 zł od środków przeznaczonych na realizację zamówienia. Wobec powyższego zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT137397.13
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert6
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 173971,20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 173971,20
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 247112,10
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.