Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-06-28
Kalisz: Aktualizacja powiatowej bazy GESUT dla jednostek ewidencyjnych powiatu kaliskiego: Mycielin, Stawiszyn - miasto i Stawiszyn - obszar wiejski
z podziałem na dwa zadania
Numer ogłoszenia: 107179 - 2016; data zamieszczenia: 28.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kaliski , Plac Św. Józefa 5, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.kalisz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Aktualizacja powiatowej bazy GESUT dla jednostek ewidencyjnych powiatu kaliskiego: Mycielin, Stawiszyn - miasto i Stawiszyn - obszar wiejski z podziałem na dwa zadania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest aktualizacja powiatowej bazy GESUT, prowadzonej przez Zamawiającego przy wykorzystaniu programu EWMAPA v. 11 FB, dla jednostek ewidencyjnych powiatu kaliskiego: Mycielin, Stawiszyn - miasto i Stawiszyn - obszar wiejski, w zakresie lokalizacji przestrzennej istniejących obiektów sieci uzbrojenia terenu w obowiązującym państwowym systemie odniesień przestrzennych i charakterystyki tych obiektów w oparciu o dane i informacje zawarte w materiałach państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. Przedmiot zamówienia nie obejmuje ujawnienia w powiatowej bazie GESUT informacji dotyczących podmiotów władających sieciami oraz danych o projektowanych obiektach sieci uzbrojenia terenu. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do bazy systemu wykorzystywanego przez Zamawiającego do gromadzenia materiałów zasobu w postaci dokumentów elektronicznych szkice zawierające dane dotyczące pomiaru sieci uzbrojenia terenu. Zamówienie należy wykonać zgodnie z warunkami technicznymi wykonania prac geodezyjnych i kartograficznych związanych z aktualizacją powiatowej bazy GESUT dla jednostek ewidencyjnych powiatu kaliskiego, określonymi w Rozdziale 4 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 zadania, z których każde stanowi odrębne zamówienie: 1) zadanie nr 1 - aktualizacja powiatowej bazy GESUT dla jednostki ewidencyjnej Mycielin powiat kaliski, 2) zadanie nr 2 - aktualizacja powiatowej bazy GESUT dla jednostki ewidencyjnej Stawiszyn - miasto i Stawiszyn - obszar wiejski powiat kaliski. 3. Dane o przedmiocie zamówienia: 1) zadanie nr 1: -ilość jednostek ewidencyjnych: 1, -ilość obrębów ewidencyjnych: 16, -powierzchnia ewidencyjna opracowania: 11084 ha, -liczba działek ewidencyjnych: 9135, -szacunkowa długość sieci uzbrojenia terenu przewidziana do opracowania: 497,6 km, -szacunkowa ilość szkiców zawierających dane z pomiarów sieci uzbrojenia terenu w postaci dokumentów elektronicznych jakie Zamawiający przekaże Wykonawcy: 1782. 2) zadanie nr 2: -ilość jednostek ewidencyjnych: 2 -ilość obrębów ewidencyjnych: 15, -powierzchnia ewidencyjna opracowania: 7850 ha, -liczba działek ewidencyjnych: 6390, -szacunkowa długość sieci uzbrojenia terenu przewidziana do opracowania: 436,7 km, -szacunkowa ilość szkiców zawierających dane z pomiarów sieci uzbrojenia terenu w postaci dokumentów elektronicznych jakie Zamawiający przekaże Wykonawcy: 1716. 4. Kod opisujący przedmiot zamówienia, zgodnie z CPV: 72310000-1, 72320000-4. 5. Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot umowy.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.00.00-1, 72.32.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia sprzętem geodezyjnym i programami informatycznymi niezbędnymi do prawidłowego wykonania zamówienia zgodnie z warunkami technicznymi określonymi w Rozdziale 4 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w rozumieniu art. 42 ust. 1 i 2 w zakresie określonym w art. 43 pkt 1 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2015 r. poz. 520 z późn. zm.), tj. w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. formularz oferty (sporządzony wg formularza określonego w Rozdziale 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia), 2. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, zawierające zakres czynności do których uprawnia, jeżeli nie wynika ono z dokumentów o których mowa w ust. IX pkt 2 ppkt 2 SIWZ, jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj czynności, do których upoważniony jest pełnomocnik, tj. np. podpisania oferty, składania oświadczeń woli i wiedzy, potwierdzania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów, parafowania dokumentów, podpisania umowy, itp. 3. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy przypadku o którym mowa w ust. XIII pkt 1 ppkt 8 SIWZ). Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj czynności, do których uprawnia (patrz pkt. 2). 4. w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (dotyczy przypadku o którym mowa w ust. XIII pkt 1 ppkt 9 SIWZ). Dokumenty wymienione w pkt 1 i pkt 4 należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną, z zachowaniem sposobu reprezentacji (na każdej zapisanej stronie). Natomiast pełnomocnictwa, o których mowa w pkt 2 i pkt 3 muszą być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Termin realizacji zamówienia - 20
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie: 1) przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy, w przypadku wstrzymania prac przez organy do tego uprawnione, z przyczyn niezawinionych przez Zamawiającego i Wykonawcę, o okres tego wstrzymania; 2) przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy, w przypadku ogłoszenia przez właściwy organ stanu klęski żywiołowej na terenie objętym pracami, powodującego wstrzymanie prac, o okres tego wstrzymania; Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 4 jest złożenie przez stronę inicjującą zmianę wniosku zawierającego opis zmiany oraz jej uzasadnienie. Zmiana postanowień umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.powiat.kalisz.pl/bipkod/013
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Kaliszu, pl. św. Józefa 5, 62-800 Kalisz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Kaliszu, Pl. Św. Józefa 5, 62-800 Kalisz, kancelaria ogólna pok. 8-9.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Aktualizacja powiatowej bazy GESUT dla jednostki ewidencyjnej Mycielin powiat kaliski.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: -ilość jednostek ewidencyjnych: 1, -ilość obrębów ewidencyjnych: 16, -powierzchnia ewidencyjna opracowania: 11084 ha, -liczba działek ewidencyjnych: 9135, -szacunkowa długość sieci uzbrojenia terenu przewidziana do opracowania: 497,6 km, -szacunkowa ilość szkiców zawierających dane z pomiarów sieci uzbrojenia terenu w postaci dokumentów elektronicznych jakie Zamawiający przekaże Wykonawcy: 1782..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.00.00-1, 72.32.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin realizacji zamówienia - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Aktualizacja powiatowej bazy GESUT dla jednostki ewidencyjnej Stawiszyn - miasto i Stawiszyn - obszar wiejski powiat kaliski.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2: -ilość jednostek ewidencyjnych: 2 -ilość obrębów ewidencyjnych: 15, -powierzchnia ewidencyjna opracowania: 7850 ha, -liczba działek ewidencyjnych: 6390, -szacunkowa długość sieci uzbrojenia terenu przewidziana do opracowania: 436,7 km, -szacunkowa ilość szkiców zawierających dane z pomiarów sieci uzbrojenia terenu w postaci dokumentów elektronicznych jakie Zamawiający przekaże Wykonawcy: 1716..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.00.00-1, 72.32.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin realizacji zamówienia - 20
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 3 w Kaliszu
- kompleksowa usługa cateringowa dla organizatorów oraz wystawców podczas Festiwalu Zawodów realizowanego w ramach projektu pn.: "Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań...
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (teren zewnętrzny i klatki schodowe) należących do zasobów Kaliskiego TBS Spółka z o.o., w podziale na 6 części.
- Zaprojektowanie i rozbudowa istniejącej instalacji aktywnego odgazowania kwatery II składowiska odpadów na terenie ZUOK "Orli Staw"
- ,,Świadczenie usług przeglądów technicznych i walidacji wraz z gotowością do usuwania awarii urządzeń będących na wyposażeniu w RCKiK w Kaliszu i w Oddziałach Terenowych (części 1-25)''
- Dostawa artykułów spożywczych dla zrównoważenia wysiłku energetycznego dla honorowych dawców krwi - dostawa masła orzechowego
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa digitalizacji dokumentacji EGiB, akt osadniczych oraz pozostałej dokumentacji archiwalnej w ramach projektu "Rozwój e-usług publicznych w Powiecie Gołdapskim"
- Przetworzenie zasobu geodezyjnego do postaci cyfrowej dotyczącego baz danych BDOT 500 i GESUT I
- Przet. do postaci cyfrowej dok. stanowiących podstawę zm. danych ew. oraz utw. dziennika zgł. zmian zgromadzonych i przech. w pow. ośrodku dok. geod. i kart. SP w Świdwinie oraz arkuszy map formatu A1
- Usługa zdalnego dostępu do katalogu publikacji elektronicznych w postaci e-booków i audiobooków dla czytelników Miejskiej Biblioteki Publicznej im. H. Łopacińskiego w Lublinie
- Zestaw aparatury do wysokosprawnej chromatografii cieczowej/spektrometrii masowej.
więcej: Usługi przetwarzania danych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.