eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlkuszWykonanie modernizacji p³ywalni przy Szkole Podstawowej nr 2 w Olkuszu przy ul. Kochanowskiego 2

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2007-06-27

Olkusz: Wykonanie modernizacji p³ywalni przy Szkole Podstawowej nr 2 w Olkuszu przy ul. Kochanowskiego 2
Numer og³oszenia: 107232 - 2007; data zamieszczenia: 27.06.2007
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Olkusz, ul. Rynek 1, 32-300 Olkusz, woj. ma³opolskie, tel. 0326430001 wew. 305,209, fax 032 6431804, 6478910.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.umig.olkusz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Wykonanie modernizacji p³ywalni przy Szkole Podstawowej nr 2 w Olkuszu przy ul. Kochanowskiego 2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwo³anie przys³uguje.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Wykonanie modernizacji p³ywalni przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Olkuszu na dzia³ce nr ew. gr. 4423 przy ul. Kochanowskiego nr 2. W zakres prac wchodzi: - roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne - wykonywanie pokryæ dachowych - roboty w zakresie basenów p³ywackich - monta¿ wyrobów metalowych - wykonywanie konstrukcji dachowych - betonowanie - zbrojenie - betonowanie konstrukcji - wyrównywanie pod³óg - obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe - roboty murarskie - roboty w zakresie stolarki budowlanej - ok³adziny z p³yt gipsowo-kartonowych(suche tynki) - pokrywanie pod³óg i ¶cian - k³adzenie p³ytek - k³adzenie glazury - roboty malarskie i szklarskie - roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków - roboty w zakresie instalacji elektrycznych - instalowanie centralnego ogrzewania - instalacje i urz±dzenia technologii uzdatniania wody basenowej - instalacje wentylacji - roboty malarskie - tynkowanie Szczegó³owe ilo¶ci robót okre¶lone s± w kosztorysie ¶lepym tanowi±cym za³±cznik do SIWZ i projekcie budowlano - wykonawczym. - Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca udzieli³ gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia przez okres min. 5 lat od dnia dokonania odbioru koñcowego.

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.12 - Roboty budowlane w zakresie budowy basenów p³ywackich Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.21.22.12 - Roboty budowlane w zakresie basenów p³ywackich .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakoñczenia: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 60000.

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: W postêpowaniu mog± braæ udzia³ wykonawcy, którzy spe³niaj± wymogi okre¶lone w ustawie -Pzp a w szczególno¶ci art. 22 i 24 ustawy, oraz okre¶lone w SIWZ w szczególno¶ci: -kier. budowy ma posiadaæ uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej i przynale¿no¶æ do IIB. -kier. robót sanitarnych ma posiadaæ uprawnienia instalacyjno-in¿ynieryjne i aktualn± przynale¿no¶æ do IIB. -kier. robót elektrycznych ma posiadaæ uprawnienia elektryczne i aktualn± przynale¿no¶æ do IIB. (kierownik robót elektr. winien posiadaæ uprawnienia D do 1 kV) b)-Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie) wykonanie co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadaj±ce swoim rodzajem (pod wzglêdem zakresu i stopnia z³o¿ono¶ci) i warto¶ci± robót robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia. c)-Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada ¶rodki finansowe zapewniaj±ce wykonanie zamówienia, tj wyka¿e i¿ posiada ¶rodki finansowe w wysoko¶ci 500000 z³ w postaci ¶rodków na koncie bankowym lub posiada zapewnienie udzielenia kredytu w tej wysoko¶ci. d)-Wykonawca musi byæ ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej na kwotê nie mniejsz± ni¿ 1 000 000,00 z³
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: O¶wiadczenie o spe³nieniu warunków okre¶lonych w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych. - (wg za³. nr 3) Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej Dokumenty stwierdzaj±ce, ¿e osoby które bêd± wykonywaæ zamówienie posiadaj± wymagane uprawnienia: - za¶wiadczenie o wpisie na listê cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego osoby przewidzianej do pe³nienia samodzielnej funkcji technicznej - uprawnienia budowlane we w³a¶ciwych bran¿ach pracowników proponowanych na pe³nienie samodzielnych funkcji technicznych w trakcie modernizacji obiektu. Aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego albo równowa¿nego za¶wiadczenia w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Za¶wiadczenia z w³a¶ciwego Urzêdu Skarbowego o nie zaleganiu z uiszczeniem podatków Za¶wiadczenia z w³a¶ciwego oddzia³u ZUS lub KRUS potwierdzaj±cego o nie zaleganiu ze sk³adkami na ubezpieczenie zdrowotne lub spo³eczne Dokument o posiadanych ¶rodkach finansowych lub mo¿liwo¶ci uzyskania kredytu o którym mowa w rozdz. V pkt 1 ppk c Ksero polisy ubezpieczeniowej OC na kwotê min 1 000 000,00 z³ lub o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdz.V pkt 1 ppkt d SIWZ Harmonogram rzeczowo - finansowy (w rozbiciu na m-ce, opracowany przez wykonawcê) wg warunków okre¶lonych w SIWZ przez zamawiaj±cego. Wykaz wykonanych w ci±gu ostatnich 5 lat robót odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia z podaniem ich warto¶ci oraz daty i miejsca wykonania wraz z za³±czeniem dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e roboty te zosta³y wykonane z nale¿yt± staranno¶ci±.- (za³. nr 5)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/gminy/root_Olkusz/Wprowadzenie/

Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: UMiG Olkusz 32-300 Olkusz Rynek 1 pok. nr 306.

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 01.08.2007 godzina 08:00, miejsce: UMiG Olkusz 32-300 Olkusz pok. nr 103.

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.