Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-27
Piła: KONSERWACJA URZĄDZEŃ MELIORACJI PODSTAWOWYCH w 2007r.
OBIEKT CHODZIEŻ I
Numer ogłoszenia: 107238 - 2007; data zamieszczenia: 27.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu Rejonowy Oddział w Pile, ul. Motylewska 7, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2123244, fax 067 2125175.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzmiuw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KONSERWACJA URZĄDZEŃ MELIORACJI PODSTAWOWYCH w 2007r. OBIEKT CHODZIEŻ I.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty konserwacyjne - Struga Sokołowska - 9,300 km - Struga Borka - 2,480 km - wał Antoniny - 9,700 km
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 26.10.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1.1. Nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 pzp. 1.1.2. Posiadają prawo do występowania w obrocie prawnym. 1.1.3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. : - posiadają sprzęt i narzędzia niezbędne do wykonania robót polegających na odmulaniu cieków koparko odmularką, - kierownik budowy posiada uprawnienia budowlane - melioracje wodne. - zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat a jeżeli okres działalności jest krótszy-w tym okresie, zamówienia odpowiadające charakterem niniejszemu zamówieniu (minimum 3 zamówienia) 1.1.4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.1.5. Zaakceptują warunki realizacji zamówienia wynikające z projektu umowy (stanowiącej załącznik do niniejszej specyfikacji) i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty : 1.1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ, 1.2. Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art.22 ust 1 ustawy PZP z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 1 (formularz ofertowy) 1.3. Aktualny dokument stanowiący podstawę prawną do prowadzenia przez wykonawcę działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (Związki Spółek Wodnych bądź Spółki Wodne - wypis z rejestru Księgi Wodnej) 1.4. Upoważnienie do podpisania oferty i występowania w imieniu wykonawcy o ile nie wynika ono z w/w dokumentów - załącznik nr 2 do specyfikacji. 1.5. Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego właściwego dla siedziby wykonawcy o niezaleganiu z podatkami związanymi z działalnością wykonawcy wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub zaświadczenie, że uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego 1.6. Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych /ZUS/ lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o niezaleganiu z opłaceniem składek oraz opłat na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. 1.7. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli ten okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie wg załącznika nr 3 robót odpowiadających charakterem niniejszemu zamówieniu oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 1.8. Odpis uprawnień budowlanych osoby kierującej robotami z aktualnym wpisem na listę Izby Inżynierów Budownictwa. 1.9. Oświadczenie, że wykonawca posiada sprzęt i narzędzia niezbędne do wykonania robót polegających na odmulaniu cieków koparko- odmularką, 1.10. Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z opisem sposobu obliczania ceny oferty. 1.11. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.12. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną do podpisywania oferty z dopiskiem \za zgodność z oryginałem\
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzmiuw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu Rejonowy Oddział w Pile ul. Motylewska 7.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2007 godzina 09:00, miejsce: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu Rejonowy Oddział w Pile ul. Motylewska 7 pok. 129 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Remonty i naprawy elementów małej architektury na placach zabaw i boiskach oraz na Bulwarach Europejskich w mieście Piła w 2025 roku
- DOSTAWA GENERATORÓW RADIONUKLIDOWYCH ORAZ ZESTAWÓW RADIOFARMACEUTYCZNYCH II
- Pielęgnacja zieleni na terenach cmentarzy komunalnych w Pile
- DOSTAWA IMPLANTÓW JĄDRA MIAŻDŻYSTEGO
- Dostawy ryb i ryb konserwowanych
- Sukcesywna dostawa cysternami samochodowymi oleju napędowego w ilości 130 tyś litrów
więcej: przetargi w Pile »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.