Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-18
Przemyśl: Dostawy gazów medycznych oraz technicznych wraz z napełnianiem i dzierżawą butli
Numer ogłoszenia: 10725 - 2013; data zamieszczenia: 18.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 114 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Słowackiego 85, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6771500, 6771513, faks 016 6784971.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.114szpital.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy gazów medycznych oraz technicznych wraz z napełnianiem i dzierżawą butli.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy gazów medycznych oraz technicznych wraz z napełnianiem i dzierżawą butli. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Zestawienie asortymentowo-ilościowe przedstawia załącznik nr 3 do Specyfikacji, będący jednocześnie Formularzem cenowym. 2. Wielkość przedmiotu zamówienia może ulec wahaniom w wyniku zmniejszenia się zapotrzebowania. Zmiana, o której mowa powyżej nie może przekroczyć 20% całkowitej wielkości zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania przesunięć ilościowych pomiędzy poszczególnymi pozycjami asortymentowymi będącymi przedmiotem umowy zawartej na podstawie niniejszego postępowania. Przesunięcia nie mogą przekroczyć 20% ilości danej pozycji asortymentowej oraz w ramach ogólnej wartości zamówienia i będą dokonywane w oparciu o ceny jednostkowe. 3.Szczegółowe warunki dotyczące dzierżawionych pojemników na gazy: - butle na gazy powinny być dopuszczone do eksploatacji przez właściwą jednostkę dozoru technicznego; - butle muszą być oznakowane czytelnie i prawidłowo, zgodnie z obowiązującymi przepisami; - butle na gazy muszą być trwale oznakowane w sposób jednoznacznie identyfikujący ich właściciela; - butle napełnione gazem powinny być opatrzone znakiem identyfikującym zakład napełniający; - do każdej butli musi być dołączona instrukcja użytkowania/ ulotka w języku polskim . 4.Szczegółowe warunki dotyczące dzierżawionego zbiornika kontenerowego o pojemności 1000 l na tlen medyczny: - zbiornik kontenerowy na tlen medyczny powinien być dopuszczony do eksploatacji przez właściwą jednostkę dozoru technicznego; - zbiornik kontenerowy na tlen medyczny powinien być oznakowany czytelnie i prawidłowo, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 5. Tlen medyczny ma zawierać nie mniej niż 99,5% tlenu leczniczego - zgodnie z aktualnie obowiązującą Farmakopeą Polską VIII. 6. Azot ciekły winien być dostarczany transportem Wykonawcy cysterną niskociśnieniową do siedziby Zamawiającego w celu napełnienia termosów będących własnością Zamawiającego. Częstotliwość dostarczania azotu ciekłego: jeden raz na dwa tygodnie. 7. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca przeprowadzi szkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie bezpiecznej obsługi urządzeń i instalacji niepalnych gazów medycznych. Zakres tematyczny szkolenia winien obejmować, co najmniej: a) zapoznanie uczestników szkolenia z aktami prawnymi i zarządzanie niepalnymi gazami medycznymi, prawo farmaceutyczny, dozór techniczny i legalizacja butli, właściwości fizyczne i chemiczne gazów medycznych, b) bezpieczną obsługę urządzeń i instalacji niepalnych gazów medycznych, występujące zagrożenia podczas eksploatacji urządzeń i instalacji c) omówienie budowy i działania wybranych urządzeń (pokazy praktyczne) d) źródła zasilania w niepalnych gazach medycznych. Instalacja rozprowadzająca gazów medycznych, sygnalizacja alarmów klinicznych i eksploatacyjnych - wymagania, e) stacje redukcji do gazów medycznych, budowa, funkcje, f) stacja pomp próżni, stacje sprężarek powietrza do celów medycznych i technicznych Szkolenie odbędzie się w siedzibie Zamawiającego. Czas trwania szkolenia uczesników ma wynosić 8 godzin zegarowych w terminach uzgodnionych z Zamawiającym z podziałem na: - szkolenie dla personelu medycznego i technicznego z zakresu obejmującego punkty od a) do c) - czas ok. 2 godzin, - szkolenie dla personelu technicznego z zakresu obejmującego punkty od d) do f) - czas ok. 6 godzin. Przewidywana liczba uczestników szkolenia: 123 osoby - personel medyczny, 14 osób - personel techniczny. Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia liczby uczestników szkolenia. 3.8. Szkolenie winno zakończyć się egzaminem i wydaniem przez podmiot prowadzący szkolenie zaświadczenia (dla każdego uczestnika szkolenia) o ukończeniu szkolenia, zgodnie z § 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U. Nr 31, poz. 216)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.11.40 - 24.11.11.40 24.11.11.61 - 24.11.11.61 .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium do przedmiotowego postępowania
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży: - Zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego, - Zezwolenie na wytwarzanie produktu leczniczego wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego - dotyczy tylko produktów leczniczych wytwarzanych bezpośrednio przez Wykonawcę, - Pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego - dla każdego produktu - wydane przez Ministra Zdrowia, - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Specyfikacja Produktu - dla każdego z wymienionych produktów leczniczych - w celu potwierdzenia spełnienia przez oferowany produkt leczniczy wymagań monografii farmakopei polskiej (obowiązuje Farmakopea Polska VIII), 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca na zaoferowane wyroby medyczne (dwutlenek węgla medyczny do krioterapii, dwutlenek węgla medyczny do laparoskopii) posiadają dokumenty zgodne z Ustawą o Wyrobach Medycznych należy przedłożyć dokumenty podane niżej: - Deklarację zgodności z wymogami zasadniczymi Dyrektywy Rady 93/42/EEC Medical Devices oraz normą zharmonizowaną PN-EN ISO 13485:2003 - dla każdego z wyrobów, - Certyfikat wystawiony przez jednostkę notyfikowaną potwierdzający spełnienie dyrektywy 93/42/EEC w zakresie wytwarzania oferowanych wyrobów medycznych - dla każdego z wyrobów, - Potwierdzenie złożenia dokumentacji rejestracyjnej wyrobu lub wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych i Podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu, potwierdzonego przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych - dla każdego z wyrobów, 3. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego lub osoby odpowiedzialnej do kontroli jakości potwierdzające, że pozostałe oferowane gazy (techniczne) będące przedmiotem zamówienia odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę, który będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących Wykonawcę z innymi podmiotami stosunków, w celu udowodnienia zamawiającemu, iż Wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, wraz z ofertą należy złożyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia. (jeśli dotyczy) 2. Ponadto, jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp., a podmioty te będą brały udział w realizacji zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedłożenia w odniesieniu do tych podmiotów, oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp., potwierdzającego, iż te podmioty nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zmówienia publicznego, z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 2.2 SIWZ. (jeśli dotyczy) 3. Zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego. 4. Pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego - dla każdego z wymienionych produktów - wydane przez Ministra Zdrowia . 5. Zezwolenie na wytwarzanie produktu leczniczego wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego - dotyczy tylko produktów leczniczych wytwarzanych bezpośrednio przez Wykonawcę. 6. Oświadczenie, że szkolenie zostanie przeprowadzone przez podmiot posiadający odpowiednie uprawnienia w tym zakresie oraz że szkolenie zakończy się egzaminem i wydaniem przez podmiot prowadzący szkolenie, zaświadczenia (dla każdego uczestnika szkolenia) o ukończeniu kursu, zgodnie z § 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U. Nr 31, poz. 216). - Załącznik Nr 4 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Projekt umowy zawiera Załącznik Nr 5 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian treści umowy na warunkach określonych odpowiednio w § 12 z zastrzeżeniem § 19 projektu umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.114szpital.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 114 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Słowackiego 85, 37-700 Przemyśl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2013 godzina 10:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego, budynek nr 1, piętro II, Kancelaria Szpitala.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- Dostawa bezprzewodowego systemu telefonii IP
- "Usługa kompleksowego utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Przemyślu"
- "Dostawa lekkiego samochodu rozpoznawczo - ratowniczego, SLRr" dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Przemyślu
- Świadczenie usług medycznych w postaci konsultacji lekarskich okulistycznych dla funkcjonariuszy i pracowników BiOSG w ramach badań profilaktycznych
- Dostawa i dzierżawa zadaszenia lodowiska mobilnego w sezonie zimowym 2024/2025
- WDROŻENIE USŁUG W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PODNIESIENIA POZIOMU CYBERBEZPIECZEŃSTWA W UM PRZEMYŚL
więcej: przetargi w Przemyślu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.