Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-05-08
Lublin: Dostawa akcesoriów elektrycznych, hydraulicznych i sanitarnych, filtrów wlotu powietrza, materiałów tapicerskich dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 4 części.
Numer ogłoszenia: 107266 - 2015; data zamieszczenia: 08.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie , ul. Akademicka 13, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4456603, 4456073, faks 081 4456730.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.lublin.pl/zamowienia
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa akcesoriów elektrycznych, hydraulicznych i sanitarnych, filtrów wlotu powietrza, materiałów tapicerskich dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 4 części..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający żąda także, aby Wykonawca zapewnił Zamawiającemu: 1/ dostarczanie przedmiotu zamówienia transportem na własny koszt do Magazynu Centralnego Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie przy ul. Akademickiej 12 lub do wskazanych jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, 2/ wyraził zgodę na 30 dniowy termin płatności w rozliczeniu z Zamawiającym za zrealizowaną każdorazowo przez niego dostawę, 3/ niezmienność cen określonych w wykazie asortymentowym stanowiącym załącznik nr 1, 2, 3, 4 do siwz w trakcie obowiązywania umowy lub do wyczerpania ilości zawartych w wykazie, 4/ przedmiot zamówienia opisany w wykazie asortymentowym stanowiącym załącznik nr 1, 2, 3 do siwz będzie fabrycznie nowy, zapakowany fabrycznie, bez oznak przepakowywania, nieregenerowany, bez uszkodzeń i wad, 5/ wykonywanie bezpłatnych napraw gwarancyjnych lub wymiany reklamowanego sprzętu będącego na gwarancji w ciągu 10 dni roboczych licząc od dnia zgłoszenia usterki otrzymanego w formie pisemnego wezwania do wykonania naprawy (telefoniczne zgłoszenie) przez Zamawiającego,.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.21.13.00-1, 31.22.30.00-5, 31.22.41.00-3, 31.30.00.00-9, 31.53.29.20-9, 31.60.00.00-2, 42.13.00.00-9, 44.16.30.00-0, 44.41.17.00-1, 42.91.35.00-4, 19.21.25.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa opisu sposobu oceny spełniania warunku w żadnej z części.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa opisu sposobu oceny spełniania warunku w żadnej z części.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa opisu sposobu oceny spełniania warunku w żadnej z części.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa opisu sposobu oceny spełniania warunku w żadnej z części.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa opisu sposobu oceny spełniania warunku w żadnej z części.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz Oferta Wykonawcy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy złożyć jeden dokument. 2. Wypełniony formularz dotyczący przedmiotu zamówienia w zależności od części postępowania, zgodnie z załącznikiem nr 1 i/lub 2 i/lub 3 i/lub 4 do SIWZ. 3. Oferta powinna zawierać pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeśli z dokumentów dostarczonych do oferty nie wynika sposób reprezentacji, w formie opisanej w Rozdziale 10 pkt 10.9 SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Termin wykonania dostawy częściowej - 20
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku zmiany przepisów dotyczących podatku od towarów i usług, wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmianie i będzie uzależnione od wysokości nowej stawki podatku VAT dla przedmiotu umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.up.lublin.pl/szp/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Akademicka 13, pok. 55
20-950 Lublin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Sekcja ds Zamówień Publicznych ul. Akademicka 13, pok. 55 20-950 Lublin.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1 - dostawa akcesoriów elektrycznych, oświetleniowych,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 - dostawa akcesoriów elektrycznych, oświetleniowych, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.21.13.00-1, 31.22.30.00-5, 31.22.41.00-3, 31.30.00.00-9, 31.53.29.20-9, 31.60.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2 - dostawa akcesoriów hydraulicznych i sanitarnych,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 - dostawa akcesoriów hydraulicznych i sanitarnych, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.13.00.00-9, 44.16.30.00-0, 44.41.17.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3 - dostawa filtrów wlotu powietrza,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3 - dostawa filtrów wlotu powietrza, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.91.35.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część 4 - dostawa materiałów tapicerskich,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 4 - dostawa materiałów tapicerskich, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.21.25.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Przeglądy i konserwacje urządzeń wentylacji z automatyką oraz urządzeń klimatyzacyjnych i chłodniczych - DZP.25.4.2025
- Opracowanie dokumentacji dla zadania: "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 878 w zakresie budowy skrzyżowania typu rondo z drogą krajową Nr 74 w m. Janów Lubelski"
- Organizacja wycieczki zagranicznej dla pracowników Zespołu Szkół nr 12 przy ul. Sławinkowskiej 50 w Lublinie wraz z osobami towarzyszącymi
- "Usługa sporządzenia operatów szac. dla nieruchomości zabudowanych przezn. do wywłaszczenia pod inwestycje drog. związane z budową dr. ekspresowej S17 Piaski - Herbenne, z podziałem na 2 części"
- Dostawa materiału siewnego dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie
- Kompleksowa usługa transportu lądowego eksponatów w podziale na dwie części.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa materiałów sanitarnych na potrzeby Politechniki Białostockiej - ZK-DZP.262.2.2025
- Przebudowa oświetlenia na boisku sportowym w m. Skarbimierz- Osiedle, dz. nr 167/13
- "Magazyny energii elektrycznej w Budynkach Użyteczności Publicznej na terenie Miasta i Gminy Przyrów".
- DOSTAWA MATERIAŁÓW ELEKTRYCZNYCH
- Usługa remontu fontanny miejskiej zlokalizowanej na Placu Niepodległości w Przemyślu
- produkty lecznicze.
więcej: Tkaniny tapicerskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.