To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-01-15
Wiązownica: Konserwacji urządzeń oświetlenia dróg, ulic, chodników, parków, boisk na
terenie gminy Wiązownica
Numer ogłoszenia: 10728 - 2016; data zamieszczenia: 15.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 347586 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Wiązownica, Wiązownica 208, 37-522 Wiązownica, woj. podkarpackie, tel. 016 622-36-31, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacji urządzeń oświetlenia dróg, ulic, chodników, parków, boisk na terenie gminy Wiązownica.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji urządzeń oświetlenia dróg, ulic, chodników, parków, boisk na terenie gminy Wiązownica, w celu utrzymania ich w należytym stanie technicznym. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje ok. 1746 szt. opraw i 76 układów (punktów) sterujących, rozmieszczonych na terenie gminy Wiązownica, w tym pozostających ma majątku gminy 938 szt. opraw oświetleniowych i 9 układów sterujących i na majątku PGE 808 szt. opraw oświetleniowych i 67 układów sterujących. 3. Zakres robót związanych z konserwacją i utrzymaniem oświetlenia obejmuje w szczególności: 1) konserwację oświetlenia ulicznego i drogowego, oświetlenia placów, parkingów, boisk, chodników i iluminacji świątecznych na terenie gminy Wiązownica. 2) wymianę zniszczonych opraw oświetleniowych, 3) wymianę skrzynek sterująco-pomiarowych oświetleniem, 4) wymianę słupów stalowych, ŻN i wirowanych, 5) przejęcie w konserwację nowych punktów świetlnych (dobudowanych w czasie trwania niniejszej umowy), zainstalowanych na terenie gminy Wiązownica, 6) kontroli stanu widocznych części przewodów, ich połączeń, słupów oświetleniowych i osprzętu (opraw oświetleniowych, źródeł oświetlenia, zamknięć wnęk w słupach, powierzchni lakierniczej słupów, czystości kloszy opraw i itp.), 7) kontroli stanu urządzeń zabezpieczających, sterowania i pomiarowych, 8) kontroli układów zapłonowych opraw oświetleniowych, 9) wykonanie pomiarów stanu izolacji i skuteczności działania ochrony przeciwporażeniowej, oraz usuwanie na bieżąco stwierdzonych podczas usterek, 10) wymianę uszkodzonych wysięgników, drzwiczek i tablic bezpiecznikowych słupowych, 11) regulację położenia opraw i odbłyśników oraz zwisów przewodów oświetlenia drogowego, 12) naprawa tablic rozdzielczych, szaf oświetleniowych (wymiana zamków, rygli, drzwiczek) oraz wyposażenia (zegary , bezpieczniki, wyłączniki, styczniki itp.), 13) wymiana, remont linii kablowych i napowietrznych oraz lokalizacja ich uszkodzeń, 14) przycinanie gałęzi drzew przysłaniających oprawy oświetleniowe oraz pochłaniające strumień świetlny, jak również powodujące zbliżenie do przewodów linii napowietrznych, 15) kontrolę czasu zapalania i wyłączania oświetlenia, 16) utrzymanie świecenia wszystkich opraw świetlnych w ustalonych godzinach, w odniesieniu do czasu wschodu i zachodu słońca, 17) sprawdzanie posadowienia i przywracanie pionowości słupów oświetleniowych, 18) malowanie i konserwacja metalowych konstrukcji latarń, tablic rozdzielczych i szafek oraz numeracji słupów oświetleniowych. 4. Zamawiający może zlecić ustawienie zegarów wg wskazanego czasu załączania/wyłączania poszczególnych obwodów oświetlenia. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do naprawy szkód wyrządzonych na rzecz osób trzecich związanych z realizacja zamówienia. 6. Awarie urządzeń oświetlenia zgłaszane będą Wykonawcy przez pracownika Urzędu Gminy Wiązownica drogą e-mailową, telefonicznie lub faxem. 7. Wykonawca zobowiązany jest do ich usunięcia w terminie niezwłocznym, nie później jak w ciągu 48 godzin od przyjęcia zgłoszenia lub w terminie uzgodnionym ze Zleceniodawcą. 8. Usunięcie w czasie maksymalnym 12 h od chwili otrzymania zgłoszenia, przypadki świecenia opraw z wyjątkiem sytuacji, gdy świecenie to uzgodnione jest z Zamawiającym, wraz ze zwrotnym potwierdzeniem usunięcia do Zamawiającego; 9. Wymiana lub naprawa w ciągu 48 h, obudowy, konstrukcji, wyposażenia lub całej szafy oświetleniowej - w przypadku ich zniszczenia wskutek czynników losowych (np. w wypadku drogowym), wskutek wyeksploatowania, oraz wandalizmu; 10. Wymiana lub naprawa w ciągu 48 h, kabla, przewodu linii napowietrznej, elementu linii kablowej, napowietrznej (mufa, głowica, izolator, itp.), gdy uległ on uszkodzeniu wskutek czynników losowych (np. w wypadku drogowym), wskutek wyeksploatowania, oraz wandalizmu; 11. Wymiana lub naprawa w ciągu 48 h, słupa oświetleniowego, wysięgnika oprawy w przypadku, gdy uległ on uszkodzeniu wskutek czynników losowych (np. w wypadku drogowym), wskutek wyeksploatowania, oraz wandalizmu, 12. Wymiana lub naprawa w ciągu 24 h, opraw oświetleniowych, tabliczek bezpiecznikowych, wymiana źródeł światła, gdy uległy one uszkodzeniu wskutek czynników losowych (np. w wypadku drogowym), wskutek wyeksploatowania, oraz wandalizmu. 13. Uzupełnienie w ciągu 48 h (szafa oświetleniowa, słup), 24 h (kable, przewody), 24 h (oprawy oświetleniowe, źródła światła) skradzionych elementów urządzeń lub całych urządzeń; 14. Likwidacji zagrożeń dla osób postronnych, wynikłych z losowych (wypadek drogowy, wichura, akty wandalizmu, itp.) uszkodzeń urządzeń oświetleniowych (np. złamany, pochylony lub rozbity słup, złamany wysięgnik, zwisający klosz lub cała oprawa, opadnięcie przewodów linii napowietrznej, otwarta lub rozbita szafa oświetleniowa, otwarta wnęka bezpiecznikowa, itp.) w czasie maksymalnie 12 godzin od chwili otrzymania zgłoszenia o takim zagrożeniu, wraz ze zwrotnym potwierdzeniem ich usunięcia do Zamawiającego 15. Wykonawca powinien uzyskać prawo wstępu do stacji trafo, na słupy energetyczne będące własnością zakładu energetycznego w celu wykonania niezbędnych prac będących przedmiotem zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami. 16. Przedmiot zamówienia Wykonawca będzie realizował zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a szczególnie ustawą z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2012r., poz. 1059 z późn. zm.). 17. Zakres usług konserwacji i obsługi punktów oświetleniowych nie są objęte nieprzewidziane zdarzenia losowe, np. gwałtowne wichury, oblodzenie linii, powodujące uszkodzenia całych linii, obwodów oświetlenia. 18. Wykonawca ma obowiązek pozostawania w całodobowej gotowości do podjęcia działań związanych z zabezpieczeniem mienia, bezpiecznego użytkowania lub bezpieczeństwa mieszkańców. 19. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania stałej umowy na utylizację zużytych źródeł światła z firmą posiadającą uprawnienia do prowadzenia takiej działalności oraz zezwolenie na gromadzenie i transport materiałów niebezpiecznych Zamawiający informuje, że posiada zawartą umowę dzierżawy urządzeń oświetlenia drogowego Zawartą z PGE Dystrybucja S.A. Oddział Zamość, oraz instrukcję eksploatacji oświetlenia ulicznego, określającą warunki i zasady prac związanych z bieżącą konserwacją urządzeń oświetlenia ulicznego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego 50.23.21.10 - Obsługa instalacji oświetlenia publicznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.01.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Elektrosprzęt J.A. Graboń s.c., ul. Orkana 18, 37-500 Jarosław, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 129902,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 102664,80
Oferta z najniższą ceną: 102664,80 / Oferta z najwyższą ceną: 152064,80
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI WIĄZOWNICA
więcej: przetargi WIĄZOWNICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie remontów oświetlenia ulicznego dróg gminnych
- Konserwacja i utrzymanie oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Gminy Miejskiej Biała Podlaska.
- Prowadzenie czynności eksploatacyjnych urządzeń oświetlenia drogowego będącego majątkiem Gminy w zarządzie ZDiUM we Wrocławiu.
więcej: Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.