To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-04-15
Warszawa: Utrzymanie boisk sportowych położonych w Dzielnicy Ursynów w 2010 r.
Numer ogłoszenia: 107300 - 2010; data zamieszczenia: 15.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 77464 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów, al. Komisji Edukacji Narodowej 61, 02-777 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5457100, faks 022 5457291.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie boisk sportowych położonych w Dzielnicy Ursynów w 2010 r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Utrzymanie boisk sportowych położonych w Dzielnicy Ursynów w 2010 r. w tym: I. Prace porządkowe. 1. Zbieranie i wywóz odpadów z terenu boisk sportowych. Prace polegają na zbieraniu odpadów z trawników, sztucznej nawierzchni boisk sportowych, powierzchni zakrzewionych oraz nawierzchni utwardzonych, z przekazaniem zebranych zanieczyszczeń do utylizacji. Zanieczyszczenia typu papier, szkło, tworzywa sztuczne, gumy do żucia, przedmioty metalowe, odchody zwierzęce, niedopałki, kapsle, połamane gałęzie itp. z terenu boisk sportowych należy zbierać 7 x w tygodniu i przekazywać do utylizacji w dniu prowadzenia prac. Dopuszcza się umieszczanie odpadów nadających się do odzysku (np. szkło opakowaniowe, plastik, metal i inne) w pojemnikach do zbierania surowców wtórnych. 2. Opróżnianie koszy na odpady. Opróżnianie koszy należy przeprowadzać 7 x w tygodniu. Po opróżnieniu kosza należy posprzątać pod koszem i w jego otoczeniu, a zebrane odpady przekazać do utylizacji, w dniu prowadzenia prac. Ceny jednostkowe muszą obejmować wszystkie ww. prace porządkowe, a także załadunek i wywóz zebranych odpadów oraz opłaty za składowanie. Prace związane z utrzymaniem czystości i porządku oraz opróżnianiem koszy na odpady na terenie placów zabaw powinny być zakończone do godziny 9:00. 3. Mycie elementów małej architektury (ławek, koszy, tablic informacyjnych, krzesełek na trybunach). Zamawiający wymaga utrzymania w czystości elementów małej architektury. W ramach ryczałtowego wynagrodzenia mycie elementów powinno odbywać się każdorazowo w przypadku ich zabrudzenia, stwierdzonego podczas codziennego sprzątania obiektów. Prace należy wykonywać przy użyciu ogólnie dostępnych środków chemicznych przyjaznych dla środowiska. Usuwanie zanieczyszczeń nie może spowodować uszkodzenia jakichkolwiek elementów tych urządzeń. - Cena ryczałtowa obejmuje koszty zakupu środków chemicznych użytych do czyszczenia poszczególnych elementów małej architektury oraz wszystkie czynności związane z ich myciem. 4. Konserwacja elementów małej architektury. Zakres czynności obejmuje w szczególności: - przykręcenie obluzowanych desek, śrub, mocowań itp., - likwidację ostrych krawędzi i zakończeń, - zabezpieczenie pęknięć (w elementach drewnianych), - malowanie koszy, ławek, - zakup i montaż wkładów do koszy, - wymianę deski w ławce, - zakup i montaż krzesełka na trybunach, - naprawę zniszczonych elementów ogrodzenia, - naprawę zamków w furtkach Wszystkie wyżej wymienione prace należy wykonywać na zlecenie przedstawiciela Zamawiającego lub po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. Cena ryczałtowa obejmuje koszty zakupu i dowozu nowych części oraz wszystkie czynności związane z konserwacją, tj. demontaż i wywóz zniszczonych części, selekcję, montaż nowych elementów itp. 5. Zamiatanie nawierzchni utwardzonych /bez nawierzchni boisk/. Nawierzchnie utwardzone należy zamiatać 1 x w tygodniu. Zebrane zanieczyszczenia typu: piasek, błoto, liście i inne, należy przekazywać do utylizacji w dniu prowadzenia prac. - Ceny jednostkowe muszą obejmować wszystkie ww. prace porządkowe jw., załadunek i wywóz zebranych odpadów oraz opłaty za składowanie II. Odśnieżanie nawierzchni utwardzonych (bez nawierzchni syntetycznej) /bez wywozu śniegu/ Standard wykonania: Zimowe utrzymanie ciągów pieszych w stanie braku śliskości, należy przeprowadzać w oparciu o zgarnianie śniegu i posypywanie piaskiem. Nie dotyczy boisk. 1. Ręczne płużenie śniegu. Dopuszcza się zgarnianie śniegu ręcznie lub za pomocą lekkiego, samobieżnego sprzętu, prowadzonego przez człowieka. Wyklucza się użycie do zgarniania śniegu sprzętu ciężkiego. Zgarnięty śnieg należy gromadzić na terenie danego obiektu, wyłącznie w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Wyklucza się gromadzenie pryzm śniegu przy drzewach i krzewach. Odśnieżanie należy podejmować w przypadku wystąpienia obfitych opadów śniegu, bez wezwania ze strony Zamawiającego. Każdorazowo przystąpienie do odśnieżania należy niezwłocznie zgłosić Zamawiającemu fax-em. 2. Uszorstnianie piaskiem. Do posypywania odśnieżonych nawierzchni utwardzonych dopuszcza się jedynie piasek. Wykluczone jest użycie mieszanki piasku z solą lub soli. 3. Odśnieżanie nawierzchni ze sztucznej trawy - w przypadku wystąpienia bardzo obfitych opadów śniegu celem uniknięcia odkształceń włókien sztucznej murawy, kładzenia się włosia, należy odśnieżyć nawierzchnię za pomocą odśnieżarek zbierających i wyrzucających śnieg do góry. Nie należy stosować szczotek i pługów śnieżnych. Należy użyć sprzętu nie wywierającego nacisku na konstrukcję nawierzchni. Odśnieżanie nie może powodować uszkodzeń włókien ani szwów murawy. Nie należy pryzmować śniegu na terenie boiska. Ceny jednostkowe muszą obejmować wszystkie czynności związane z zimowym utrzymaniem nawierzchni utwardzonych, w tym boiska ze sztuczną murawą, w tym m.in. pracę sprzętu, zakup i dowóz piasku. III. Prace ogrodnicze. 1. Koszenie trawników. Koszenie trawników należy wykonywać sprzętem mechanicznym typu kosiarka. Kosiarki żyłkowe, spalinowe lub elektryczne można stosować do koszenia wokół elementów wzniesionych (latarnie, ogrodzenia, obrzeża, ławki). - Termin przystąpienia do koszenia powinien być uzgadniany przez wykonawcę robót z przedstawicielem Zamawiającego. - Koszenie trawników nie może trwać dłużej niż 1 dzień roboczy. - Standardem utrzymania terenu zieleni jest wysokość trawy 7 cm. - Koszenie należy wykonywać, w miarę możliwości, przy bezdeszczowej pogodzie. - W trakcie realizacji oraz po zakończeniu robót na terenie boisk sportowych nie mogą zalegać resztki pokosu. - Zebranie resztek pokosu musi następować bezpośrednio po zakończeniu koszenia. Nie dopuszcza się pryzmowania dużych ilości pokosu i pozostawiania go na dzień następny na trawnikach. Prace związane z koszeniem trawników muszą zostać zakończone wraz z wywozem skoszonej trawy, przed dniem świątecznym (niedziele i święta ustawowo wolne od pracy). 2. Wygrabienie liści i innych odpadów. Wygrabienie liści oraz innych zanieczyszczeń organicznych (gałęzie, owoce, kamienie itp.) należy przeprowadzić w terminach uzgodnionych z przedstawicielem Zamawiającego. Każdorazowo zgrabione liście należy przekazać do utylizacji, bezpośrednio po wygrabieniu. 3. Renowacja trawników. Renowację trawników należy przeprowadzać w przypadku zmniejszenia zwarcia trawy o 50% - Każdorazowe podjęcie renowacji wymaga uzgodnienia z Zamawiającym, - Renowację należy przeprowadzić przy użyciu mieszanki traw odpowiedniej dla siedliska i odpornej na ścieranie. - Renowację należy przeprowadzić zgodnie ze sztuką ogrodniczą (właściwe przygotowanie podłoża przy użyciu odpowiednich materiałów, obfite podlewanie po wysiewie, wałowanie), - Pierwsze koszenie trawnika po renowacji należy przeprowadzić po osiągnięciu przez trawę wysokości ok. 10 cm. Wykonawca udzieli 12 - miesięcznej gwarancji na wykonane trawniki, licząc od daty odbioru końcowego prac. Prace będą odbierane i rozliczane po wzroście trawy i jednokrotnym jej skoszeniu. 4. Nawożenie trawników - jednokrotnie w sezonie (po pierwszym koszeniu), nawozem wieloskładnikowym o spowolnionym działaniu. 5. Podlewanie trawników z dowozem wody 3m3/ar - polega na dowozie wody podlaniu trawników ilością wody niezbędną do ich nawodnienia (ca 3 m3/1ar). Cena musi obejmować m.in. dowóz wody. Na dzień przed przystąpieniem do podlewania należy przesłać faksem zgłoszenie. 6. i 7. Czyszczenie chodników i krawężników z przerastającej darni należy wykonać w terminie uzgodnionym z przedstawicielem Zamawiającego. - czynność polega na usunięciu wszystkich roślin przerastających obrzeża, odcięciu trawy na szerokości 5 cm od betonowego obrzeża od strony trawnika, uprzątnięciu i wywozie zebranych odpadów w dniu wykonywania prac. - usunięte odpady zielone wraz z ziemią powstałą przy wykonywaniu prac, min. odcięć należy przekazać do utylizacji bezpośrednio po zakończeniu prac. 8. Cięcia pielęgnacyjne krzewów. - Cięcia pielęgnacyjne (w tym: cięcia formujące, prześwietlające, sanitarne, korygujące) należy wykonać w taki sposób, aby pokrój charakterystyczny dla gatunku lub odmiany był zachowany. - Prace powinny być wykonywane zgodnie z zasadami sztuki ogrodniczej. - Zebrane odpady należy przekazać do utylizacji, bezpośrednio po zakończeniu prac. 9. Nasadzenia uzupełniające krzewów. Prace polegają na wprowadzeniu nowej rośliny zaszczepionej mikoryzą w miejsce usuniętej. Zastosowany materiał roślinny powinien odpowiadać cechom usuniętych krzewów (tj. gatunek, odmiana) oraz pochodzić z renomowanej szkółki, posiadającej wpis do Związku Szkółkarzy Polskich. Czynność polega na: zakupie krzewów (parametry jakościowe : h = śr.40-60 cm; C3), dowozie do miejsca wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego, sadzeniu krzewów w doły odpowiedniej głębokości (3 krotnie większe niż bryła korzeniowa), zaprawione do połowy ziemią urodzajną, wyściółkowaniu krzewów na grubość 7 cm (przy nasadzeniach powierzchniowych należy zastosować maty zabezpieczające przed przerastaniem chwastów oraz ściółkowanie), uprzątnięciu terenu (tj. pozamiataniu i wywozie odpadów zalegających na trawnikach, chodnikach oraz wzdłuż krawężników) oraz ewentualnej naprawie uszkodzeń nawierzchni terenu, które powstały w czasie robót. Prace należy wykonywać zgodnie z zasadami sztuki ogrodniczej. Sadzonki krzewów z uprawy w pojemnikach, muszą mieć prawidłowy dla danego gatunku pokrój oraz dobrze wykształcony i rozbudowany system korzeniowy. Zastosowany materiał roślinny musi być oznakowany plakietkami z nazwą gatunku. Wykonawca udzieli 12 - miesięcznej gwarancji na wykonane nasadzenia, licząc od daty odbioru końcowego prac. Pielęgnacja po posadzeniu i protokolarnym odbiorze będzie polegała na wykonywaniu czynności takich jak: podlewanie (z odpowiednią częstotliwością i ilością wody użytej do podlewania - tak, aby nie dopuścić do przesuszenia ani do gnicia korzeni), nawożenie, uzupełnianie ściółki oraz pielenie. Ww. prace ogrodnicze będą wykonywane sukcesywnie w ciągu całego roku, w zależności od potrzeb. Utrzymanie nasadzonych roślin będzie podlegało bieżącej kontroli. W okresie gwarancyjnym Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość wykonanych prac, w tym jakość posadzonego materiału roślinnego i zobowiązuje się do nieodpłatnych uzupełnień - wymiany roślin obumarłych, uszkodzonych, porażonych przez szkodniki i/lub choroby itp., poza przypadkami spowodowanymi nieprzewidywalnymi okolicznościami (kradzież, klęska żywiołowa, itp.). Zakres czynności obejmuje: usunięcie uschniętych lub zniszczonych krzewów, zakup nowych roślin na koszt Wykonawcy oraz ich nasadzenie w dotychczasowym miejscu lub w jego najbliższym sąsiedztwie wg ustalonych powyżej standardów. Prace należy wykonać w uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego. 10. Podlewanie krzewów - polega na podlaniu roślin ilością wody niezbędną do ich nawodnienia (ca 3 m3/1ar). Na dzień przed przystąpieniem do podlewania należy przesłać faksem zgłoszenie. 11. Odchwaszczanie - polegaja na usunięciu chwastów z korzeniami, z jednoczesnym wzruszeniem gleby wokół szaty roślinnej. Po pierwszym zabiegu odchwaszczania należy nasadzenia wyściółkować korą - warstwa min. 5 cm grubości. 12. Ściółkowanie (mulczowanie korą) - polega na usunięciu ze ściółkowanej powierzchni chwastów wraz z korzeniami oraz rozłożenie warstwy ściółki (kory) na grubość min. 5 cm. Pierwsze ściółkowanie należy przeprowadzić po pierwszym odchwaszczaniu, drugie na koniec sezonu, przed okresem zimowym (uzupełnienie warstwy ściółki). Ceny jednostkowe muszą obejmować wszystkie czynności związane z koszeniem trawników, wygrabianiem liści, renowacją i nawożeniem trawników, podlewaniem, nasadzeniami uzupełniającymi krzewów, odchwaszczaniem, ściółkowaniem (w tym: zakup i dowóz kory), a także załadunek i wywóz zebranych odpadów oraz opłaty za składowanie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz standardy techniczne wykonania przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWA "PRACUŚ" Robert Talarek
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWA "PRACUŚ" Robert Talarek
- Firma Usługowa Pracuś - Robert Talarek, ul. Narutowicza 28, 08-400 Garwolin, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 118172,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 58422,48
Oferta z najniższą ceną: 58422,48 / Oferta z najwyższą ceną: 127375,35
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup telefonów VoIP, nr postępowania 105/BŁiI/25/MR
- Dostawa ręczników papierowych, papieru toaletowego
- Druk i dostawa książki pt.: "Miejskie ścieżki wokół Muzeum Warszawy"
- Wymiana dźwigu osobowego "E" w budynku szpitalnym w formule "zaprojektuj i wybuduj", 33-W-R-05-2025
- Dostawa środków czystości oraz materiałów jednorazowego użytku
- Usługi w zakresie przeglądu, usuwania awarii (pogotowie serwisowe) i utrzymania w pełnej sprawności technicznej urządzeń klimatyzacyjnych oraz central wentylacji mechanicznej, w obiektach CBA
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania budynku , pomieszczeń Ośrodka Kuratorskiego, utrzymanie w czystości terenu zewnętrznego oraz wykonywanie prac konserwacyjnych i napraw
- LETNIE I ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH, CHODNIKÓW I PARKINGÓW NA TERENIE DZIELNICY WESOŁA m.st. WARSZAWY
- Aktywny Fyrtel w Parku Puchalskiego (Miejsce do gry w piłkę, podwójna tyrolka, sieć do wspinaczki, zjeżdżalnia) - projekt wybrany do realizacji w ramach Budżetu Obywatelskiego Śremu - II części
- Organizacja i przeprowadzenie pikniku dla pracowników i emerytów Uniwersytetu w Siedlcach
- Zimowe utrzymanie ulic powiatowych, ciągów pieszych i rowerowych na terenie m. Stalowej Woli w sezonie zimowym 2025/2026
- Usługi ogrodnicze
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.