eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź35/ZP/13 postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego powyżej kwoty 14 000 euro, nie przekraczającej wartości 200 000 euro na sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-18

Łódź: 35/ZP/13 postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego powyżej kwoty 14 000 euro, nie przekraczającej wartości 200 000 euro na sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi
Numer ogłoszenia: 107306 - 2013; data zamieszczenia: 18.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika , ul. Pabianicka 62, 93-513 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6895910, 6895912, faks 042 6895911.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopernik.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 35/ZP/13 postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego powyżej kwoty 14 000 euro, nie przekraczającej wartości 200 000 euro na sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi Punkty odbioru: 1.1. Przyłącze kablowe 0,4 kV w budynku szpitalnym W.S.S. im. M. Kopernika w Łodzi (Klinika Hematologii, Oddział Chorób Rozrostowych), Łódź, ul. Ciołkowskiego 2, 1.2. Rozdzielnia główna 0,4 kV w stacji transformatorowej 15 0,4 kV, w Ośrodku Wczesnej Rehabilitacji Kardiologicznej, Łódź, ul. Popioły 40, 1.3. Rozdzielnia główna 0,4 kV, w Ośrodku Pediatrycznym im. J. Korczaka, Łódź, Al. Piłsudskiego 71. 2.Szczegółowy opis poszczególnych punktów odbioru oraz warunki przyłączenia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 3.Szacunkowa ilość dostarczanej energii w okresie dostawy wynosi 756,00 MWh. 4.Podstawę do realizacji przedmiotu zamówienia stanowią: a. Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks Cywilny (Dz. U. nr 16 1964, poz. 93 wraz z późniejszymi zmianami). b. Ustawa z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz. U. nr 2006, Nr 81 poz. 615 wraz z późniejszymi zmianami). c. Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 18 sierpnia 2011 w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz. U. Nr189 2011 poz.1126). d. Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. Nr 93 2007, poz. 623). e. Regulamin świadczenia usług dystrybucji energii elektrycznej przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego PGE Dystrybucja SA f. Instrukcja Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej PGE Dystrybucja SA g. Taryfy PGE Dystrybucja SA 5.Wykonawca musi posiadać zawartą, z właściwym obszarowo Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, generalną umowę dystrybucyjną i umowy umożliwiające prowadzenie sprzedaży energii elektrycznej dla szpitalnych punktów odbioru. 6.Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe dla energii elektrycznej sprzedanej w ramach umowy. 7.Zamawiający musi posiadać umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego. 8.Operatorem Systemu Dystrybucyjnego właściwym dla Zamawiającego jest PGE Dystrybucja SA Oddział Łódź-Miasto, ul. Tuwima 58, 90-021 Łódź. 9.Przedmiotowy zakup finansowany jest ze środków własnych Szpitala..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do przetargu (tj. przed złożeniem ofert) Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 7 100,00 zł ( siedem tysięcy sto złotych). 2.Wadium należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: PKO SA V O/Łódź 78 1240 1545 1111 0000 1166 9960 do dnia składania ofert do godz. 10.00 z opisem: Wadium na przetarg nieograniczony na sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi, Nr sprawy 35/ZP/13. Oferta zostanie uznana za zabezpieczoną, jeżeli środki pieniężne z tytułu wadium faktycznie wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku zabezpieczenia oferty inną formą wadium oryginał dowodu wniesienia wadium będzie załączony do oferty. 3.Wadium może być wnoszone: 1.w pieniądzu, 2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.gwarancjach bankowych, 4.gwarancjach ubezpieczeniowych, 5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.) 4.Jeżeli wadium będzie wniesione w formie gwarancji albo poręczenia, to jego oryginał musi być załączony do oferty. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego w pkt. 2. 5.Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty właściwą formą wadium podlega wykluczeniu z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą w trybie art. 24 ust. 4 Ustawy. 6.Zamawiający zobowiązany jest zwrócić wadium na warunkach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 Ustawy. 7.Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli zaistnieje którakolwiek z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku Zamawiający uzna posiadanie przez Wykonawcę koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, ważną w okresie wykonywania umowy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik Nr 3 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik Nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik Nr 3 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik Nr 3 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. III.4.3.1, zastępuje się je dokumentem oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004. prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach: 1.1.Zmiany stawki podatku VAT, w razie obniżenia stawki podatku VAT automatycznemu obniżeniu ulega cena brutto, natomiast cena netto pozostaje bez zmian, a w razie podwyższenia stawki podatku VAT strony mogą zawrzeć aneks mocą którego nastąpi obniżenie ceny netto przy pozostawieniu ceny brutto bez zmian. Zmieniona stawka podatku VAT obowiązuje strony od dnia wejścia w życie odpowiednich przepisów prawa natomiast podwyższona cena brutto od dnia zawarcia aneksu, chyba że strony postanowią inaczej; 1.2.Zmiany podatku akcyzowego od energii elektrycznej; 1.3.Zmiany ceny podanej w ofercie w przypadku zmiany stawek za świadczenie usług dystrybucji wyłącznie w przypadku zmiany taryfy Operatora Systemu Dystrybucji zatwierdzonej przez Prezesa URE ( Urzędu Regulacji Energetyki); 1.4.Jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Odbiorcy. W szczególności: zmianę wielkości mocy przyłączeniowej umownej, grupy taryfowej punktów poboru, zmniejszenia ilości punktów poboru, zmianę odbiorcy, zmianę terminu dostawy energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kopernik.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. M. Kopernika w Łodzi, Dział Zamówień Publicznych, ul. Pabianicka 62, 93-513 Łódź.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. M. Kopernika w Łodzi, Kancelaria Szpitala, ul. Pabianicka 62, 93-513 Łódź.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Wymagany termin wykonania zamówienia: Dla punktów odbioru 1.1. i 1.2 - Od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2014 r. Dla punktu odbioru 1.3 - Od dnia 01.07.2013 r. do dnia 31.12.2014 r. 2.Płatność za przedmiot zamówienia nastąpi w ratach miesięcznych w wysokościach zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ (tabela), na podstawie faktur VAT wystawianych do siódmego dnia po zakończeniu miesiąca. 3.Termin płatności wynosi min. 30 dni od dnia dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego. 4.Miejsce realizacji dostawy - Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. M. Kopernika w Łodzi..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.