To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-12
Ogłoszenie nr 107306 - 2017 z dnia 2017-07-12 r.
Wojnicz: Budowa odcinków sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami domowymi w Wojniczu - Etap I podetap VI
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 529216-N
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Pełnomocnik Zamawiającego - Dawid Studencki
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wojnicz, krajowy numer identyfikacyjny
85166097300000, ul.
Rynek
1,
32830
Wojnicz, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
146 790 108, faks
146 790 100, e-mail
um@wojnicz.pl
Adres strony internetowej (URL): https://www.wojnicz.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa odcinków sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami domowymi w Wojniczu - Etap I podetap VI
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):10/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest budowa odcinków sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami domowymi w Wojniczu - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ - OPZ. 1) Zakres zadania inwestycyjnego będący przedmiotem zamówienia został zaznaczony na projekcie zagospodarowania terenu na arkuszach map sytuacyjno - wysokościowych w skali 1:1000, stanowiących załączniki nr 1 do niniejszej SIWZ - OPZ - dokumentacja projektowa. 2) Przedmiot zamówienia będzie wykonywany w następujących zakresach realizacyjnych: Zakres 1- Budowa sieci sanitarnej pn.: "Budowa sieci kanalizacyjnej PCV O 200 na działkach nr: 1188, 1590, 1595 w m. Wojnicz, z przyłączem na dz. 1590". Zakres budowy obejmuje sieć kanalizacyjną z rur PVC-U dn 200 mm l=136,0m, wraz z odcinkiem przyłącza PVC-U 160 mm - L=5,0m, zlokalizowaną w obszarze inwestycji na działkach nr : 1189, 1590, 1595 obręb Wojnicz. Zakres 2 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej pn.: "Budowa odcinka sieć kanalizacyjnej PCV O 200 na działkach nr: 1767, 1199, 1201/1, 1204/1, 1206/1, 1206/2 w m. Wojnicz z przyłączami PCV O 160 na dz. nr: 1199, 1201/1, 1201/2, 1206/1, 1206/2, 1205/3, 1204/1". Zakres budowy obejmuje sieć kanalizacyjną z rur PVC-U dn 200 mm l=283,0 m , wraz z odcinkami przyłączy PVC-U 160 mm - L=9,0m, zlokalizowaną w obszarze inwestycji na działkach 1199, 1201/1, 1201/2, 1204/1, 1205/3, 1206/1, 1206/2, 1767 obręb Wojnicz. 3) Minimalny okres gwarancji na wykonane roboty wynosi 48 miesięcy. 4) Charakterystyka robót: roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, roboty w zakresie stabilizacji gruntu, roboty w zakresie odwodnienia gruntu, roboty w zakresie kanalizacji ściekowej, roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli, roboty w zakresie naprawy nawierzchni, przekroczenia dróg. Sieć kanalizacyjna będzie ułożona w wykopie wąskoprzestrzennym o ścianach pionowych. Wszystkie zwieńczenia studzienek kanalizacyjnych winny Strona 2 z 12 gwarantować ich szczelność i być dostosowane do rodzaju powierzchni, na jakiej są montowane. Poza ciągami komunikacyjnymi stożki studni wyprowadzić min. 15/20 cm ponad poziom terenu. Zaprojektowano sieć kanalizacji sanitarnej z rur PVC O200 mm oraz O160 mm klasy SN8, metodą wykopu otwartego, umocnionego ażurowo, wąskoprzestrzennego. Łączenie rur i studni należy wykonywać jako wciskowe za pomocą kielicha i uszczelki. Przewidziano podsypkę piaskową gr. 10 cm oraz obsypkę piaskową gr. 30 cm ponad wierzch rury. Wykop powyżej obsypki należy zasypać gruntem z wykopu, a pozostały grunt rozplantować. Włączenie zaprojektowanych ciągu kanalizacyjnego przewidziano do istniejącej studni rewizyjnej. Na ciągu kanalizacyjnym należy zabudować studzienki systemowe DN425 mm z włazem żeliwnym odpowiednio klasy B125 i D400. Przejście przez ściany studni należy wykonać jako szczelne. Szczelność wykonanych kolektorów należy sprawdzić poprzez wykonanie próby wodnej. Dla całości wykonanych kanałów należy ponadto przeprowadzić monitoring kamerą inspekcyjną. Roboty montażowe w pobliżu istniejącego uzbrojenia należy wykonywać ręcznie. Teren po wykonaniu robót przywrócić do stanu pierwotnego. 5) W ramach niniejszego zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy obsługa geodezyjna robót łącznie z inwentaryzacją powykonawczą, inspekcja kamerą TV wybudowanych kanałów, inne czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym badanie stopnia zagęszczenie gruntu pod drogami utwardzonymi. 6) Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania określony jest w załącznikach nr 1 do SIWZ - OPZ, tj.: 1) w dokumentacji projektowej, 2) w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, 3) w przedmiarach robót. 7) Zamawiający informuje, iż oprócz wersji elektronicznej - całość dokumentacji objętej przedmiotem zamówienia jest dostępna do wglądu Wykonawców, w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Wojniczu ul. Rynek 1, pokój nr 22 (I piętro), od poniedziałku do piątku w godzinach od 900 -1500 . 8) Zamawiający informuje, że jeżeli w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót, dokumentacji technicznej opisującej zakres robót znajdują nazwy firmowe materiałów, towarów, systemów, to mają one charakter i znaczenie przykładowe i każdorazowo można zastosować materiały, towary i systemy równoważne, spełniające wymogi opisane dokumentacją projektową. Oceniając równoważność Zamawiający badał będzie: a) kanały z rur kanalizacyjnych PVC o średnicy 160/139 mm łączone na wcisk, powinny charakteryzować się następującymi cechami: rura kanalizacyjna PVC o średnica 160mm, o sztywności obwodowa SN8, b) kanały z rur kanalizacyjnych PVC o średnicy 200/174 mm łączone na wcisk, powinny charakteryzować się następującymi cechami: rura kanalizacyjna PVC o średnicy 200/174 mm, o sztywności obwodowej SN8. 9) Wymagania dotyczące robót: a) wszelkie roboty wykonywane przez Wykonawcę winne być zrealizowane zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego, obowiązującymi normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż., z poszanowaniem mienia Zamawiającego i środowiska oraz zgodnie z zaleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego, b) roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz wymogami SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45231300-8
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT54999.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 67648.77 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.