Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-13
Zielona Góra: Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej nr 18 w Zielonej Górze - owoce i warzywa świeże, pieczywo
Numer ogłoszenia: 10730 - 2010; data zamieszczenia: 13.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 18 im. Arkadego Fiedlera w Zielonej Górze , ul. Francuska 10, 65-941 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0-68 455 77 77, faks 0-68 455 77 77.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sp18.zgora.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej nr 18 w Zielonej Górze - owoce i warzywa świeże, pieczywo.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy obejmują asortyment produktów spożywczych dla stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 18 w Zielonej Górze w zakresie pieczywa i owoców i warzyw świeżych. Postępowanie jest powtórzeniem uprzedniego postępowania (Numer ogłoszenia: 429922 - 2009) w zakresie części I i IV. CPV 03212000-0 Ziemniaki i warzywa suszone CPV 03221000-6 Warzywa CPV 03222000-3 Owoce i orzechy CPV 15810000-9 Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.20.00 - Ziemniaki i warzywa suszone 03.22.10.00 - Warzywa 03.22.20.00 - Owoce i orzechy 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - nie dotyczy; Warunki dotyczące posiadanie wiedzy i doświadczenia: Wykonanie w okresie ostatnich trzech lat co najmniej dwóch (2) sukcesywnych dostaw artykułów objętych przedmiotem zamówienia w danej części o wartości: w części I: 45.000,00 zł brutto każda w części II: 6.000,00 zł brutto każda Warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - nie dotyczy Warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej: Posiadanie ubezpieczenia OC prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie niższej niż: w części I: 45.000,00 zł w części II: 6.000,00 zł W przypadku występowania w większej niż jedna cześć wymogi kwotowe sumują się. Niepodleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w związku z treścią art. 24 Prawa zamówień publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia - na wzorze stanowiącym załącznik nr 3 do siwz Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia - na wzorze stanowiącym załącznik nr 4 do siwz oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te (tj. dostawy wskazane w wykazie) zostały wykonane należycie. Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sp18.zgora.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa nr 18 im. Arkadego Fiedlera w Zielonej Górze 65-941 Zielona Góra, ul. Francuska 10.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2010 godzina 14:30, miejsce: Szkoła Podstawowa nr 18 im. Arkadego Fiedlera w Zielonej Górze 65-941 Zielona Góra, ul. Francuska 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Warzywa i owoce świeże.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy warzyw i owoców świeżych dla stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 18 w Zielonej Górze..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.20.00-0, 03.22.10.00-6, 03.22.22.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pieczywo.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy pieczywa dla stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 18 w Zielonej Górze.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku CRS przy ul. Sulechowskiej 41 w Zielonej Górze
- Ochrona fizyczna obiektów i mienia Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Zielonej Górze
- Sukcesywna dostawa mięsa w I półroczu 2025 r. na potrzeby Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy OHP i jednostek organizacyjnych
- TR.262.10.2024. Wykonanie robót budowanych w ramach zadania pn.: "Przebudowa pomieszczeń Klinicznego Oddziału Chorób Płuc (...) w Szpitalu Uniwersyteckim w Zielonej Górze sp. z o.o."
- Dostawa pomocy naukowych na potrzeby edukacji STEAM
- Dostawa sprzętu komputerowego z podziałem na części
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na rok 2025 dla Przedszkola nr 12 "Leśny domek" w Gdańśku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego Nr 31 w Białymstoku
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY STOŁÓWKI PRZEDSZKOLA LEŚNEGO W BOLSZEWIE PRZY UL. LEŚNEJ 35 NA 2025 ROK Z PODZIAŁEM NA 9 CZĘŚCI
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno- Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki SP1 im. Tadeusza Kościuszki w Nowym Tomyślu
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych w celu przygotowania posiłków dla mieszkańców Bursy nr 2 Zespołu Szkół Mechanicznych w Opolu
więcej: Ziemniaki i warzywa suszone »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.