To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-12
Ogłoszenie nr 107315 - 2017 z dnia 2017-07-12 r.
Opole: "Budowa, przebudowa i modernizacja prawego wału rzeki Odry na długości 2,85 km gmina Bierawa, woj. opolskie"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 531193--N--2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych, krajowy numer identyfikacyjny
00010051785953, ul.
ul. Katowicka
39,
45-061
Opole, państwo
Polska, woj.
opolskie, tel.
+48774425742, faks
+48774425742, e-mail
przetarg@wzmiuw.opole.pl
Adres strony internetowej (URL): www.wzmiuw.opole.pl
Adres profilu: www.wzmiuw.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Budowa, przebudowa i modernizacja prawego wału rzeki Odry na długości 2,85 km gmina Bierawa, woj. opolskie"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):18/Kr/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Budowa, przebudowa i modernizacja prawego wału rzeki Odry na długości 2,85 km gmina Bierawa, woj. opolskie". Inwestycja realizowana będzie w drodze ustawy z dnia 8 lipca 2010 r. o szczególnych zasadach przygotowania do realizacji inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowej zwanej ,,specustawą´´ (Dz.U. z 2015 r. poz. 963 t.j. z późn. zm.). Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej dla budowy wału przeciwpowodziowego rzeki Odry w km 71,6 [wg. nowego km z 2005 r. km 677,8] o długości około 2,85 km tj. od wału poprzecznego gm. Bierawa połączonego z drogą betonową [ul. Turska] do miejsca połączenia się wału przeciwpowodziowego z naturalnym wzniesieniem terenu w miejscowości Dziergowice za ulicą Stawową w trzech wariantach przebiegu trasy. W dokumentacji projektowej należy uwzględnić budowę drogi serwisowej o nawierzchni tłuczniowej po stronie zawala wraz z mijankami przystosowane do poruszania się pojazdów uczestniczących w akcjach przeciwpowodziowych oraz drogi eksploatacyjne i technologiczne [ dojazdowe do pól ]. Uwzględnić stanowiska dla pomp mobilnych w rejonie przepustu wałowego rzeki Dziergówka oraz w miejscach przejścia budowli przez rowy. Przepusty wyposażyć w klapy zwrotne. W miejscach przejścia budowli przez drogi publiczne należy zaprojektować zamknięcia mobilne [np. droga Odrzańska] a na drogach polnych przejazdy wałowe o ile to jest możliwe W jednym z wariantów rozwiązania projektowego poprowadzić wał w początkowej fazie wzdłuż rowu melioracyjnego wpadającego do rzeki Pogonica a zabudowaniami miejscowości Księża Łąka i Podświęcice [około km 200 należy przebudować rów na odcinku ca 100 - 150m przesuwając go w międzywale] , przejść wzdłuż działki 2094-2095 [ staw] oraz przez drogę Odrzańską do rozwidlenia drogi polnej w rejonie działki 304.Dalej poprowadzić wał wzdłuż odchodzącej drogi w prawo, przejść przez rzekę Dziergówka i połączyć się z wysoką skarpą przy działce 532. Dokumentację projektową należy opracować zgodnie z obowiązującymi w dniu przekazania dokumentacji przepisami w tym techniczno-budowlanymi i normami. Wykonawca dokumentacji projektowej zobowiązany będzie do prowadzenia bieżących uzgodnień w zakresie rozwiązań projektowych z Inwestorem. Szczegółowy zakres dokumentacji projektowej: 1) Koncepcja rozwiązań projektowych - część graficzna i opisowa zakładająca przynajmniej trzy propozycje rozwiązań. Koncepcja winna zawierać porównanie i wnioski końcowe - ma umożliwiać wskazanie wariantu najkorzystniejszego wg przyjętych kryteriów, najbardziej polecany do dalszych prac projektowych. Należy przeprowadzić wielokryterialną analizę porównawczą wariantów. Opracowując wariantową koncepcję jego przebiegu projektant wskaże Zamawiającemu najbardziej optymalny, możliwy do realizacji projekt wału przeciwpowodziowego - 3 egz. 2) Mapa do celów projektowych - w ilości niezbędnej do opracowania dokumentacji projektowej i uzyskania pozwolenia na realizację inwestycji, wykonana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz.U. 1995 nr 25 poz. 133) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania aktualnej mapy sytuacyjno-wysokościowej z geodezyjną inwentaryzacją urządzeń nadziemnych i podziemnych zgodnie ze standardami przyjętymi w geodezji oraz uzyskanie przyjęcia mapy do państwowego zasobu geodezyjno-kartograficznego. Mapa sytuac.-wysok. powinna posiadać pieczęcie ośrodka dokumentacji geodezyjnej potwierdzające, że mapa nadaje się do celów projektowych. Mapa do celów projektowych powinna zawierać aktualny stan prawny obowiązującej mapy ewidencyjnej i wszystkie elementy mapy zasadniczej 3) Karta informacyjna przedsięwzięcia wraz z wnioskiem o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia oraz jej uzyskanie - 3 egz. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wniosku o wydanie powyższej decyzji wraz z niezbędnymi dokumentami w tym raportu oddziaływania na środowisko w przypadku nałożenia takiego obowiązku przez właściwy organ. KIP winna zawierać m.in. ocenę wpływu inwestycji na biologiczne, hydromorfologiczne oraz fizykochemiczne elementy stanu wód właściwe do osiągnięcia zidentyfikowanych celów środowiskowych jednolitych części wód stosownie do Ramowej Dyrektywy Wodnej KIP opracować zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko i innymi przepisami oraz wymogami organu wydającego decyzję. 4) Wniosek o wydanie decyzji o warunkach prowadzenia robót, o której mowa w art. 118 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2016 r. poz. 2134 t.j. z późn. zm.). Wykonawca winien uzyskać powyższą decyzję. 5) Operat wodnoprawny - 3 egz. opracować zgodnie z wymogami ustawy z dn. 18 lipca 2001r. Prawo Wodne (Dz. U. z 2017 r. poz. 1121 t.j. z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wniosku o wydanie pozwolenia wodnoprawnego oraz jego uzyskania z klauzulą ostateczności. 6) Inwentaryzacja drzew i krzewów (inwentaryzacja dendrologiczna) - 7 egz. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania inwentaryzacji gatunkowej drzew i krzewów (wg gatunków). Inwentaryzacja winna posiadać m.in. dokładne i czytelne zaznaczenie (kolorem i numerem ) drzew do usunięcia; krzewy do usunięcia - z podaniem wielkości powierzchni, z której zostaną usunięte 7) Dokumentacja geologiczna obejmująca badania podłoża projektowanej trasy wału przeciwpowodziowego. Badania geologiczne winny obejmować również grunt przewidziany do budowy wału dostępny z najbliższej kopalni surowców mineralnych- 4 egz. Zgodnie z obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych (Dz.U. 2012 poz. 463) oraz Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 18 listopada 2017 r. w sprawie dokumentacji hydrogeologicznej i dokumentacji geologiczno-inżynierskiej (Dz.U. 2016 r. poz. 2033) 8) Projekt budowlany - 7 egz. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania projektu budowlanego (część opisowa i graficzna) zgodnie z wymogami art. 34 ustawy z dn. 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz. U. 2016 r. poz. 290 t.j. z późn. zm.) , Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 20 kwietnia 2007 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budowle hydrotechniczne i ich usytuowanie (Dz. U. 2007 nr 86 poz. 579 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa, i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012r. poz. 462 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2013 r. poz. 1129 t.j.) Projekt budowlany będzie zawierał wszystkie branże i elementy niezbędne do realizacji inwestycji: - z uwzględnieniem rozwiązań technicznych wszelkich kolizji z uzbrojeniem technicznym podziemnym i naziemnym terenu (np. kanalizacja, linie energetyczne wraz z przebudową słupów, ew. teletechniczne i inne zinwentaryzowane w trakcie projektowania) - z uwzględnieniem niezbędnej przebudowy lub rozbiórki istniejącej infrastruktury terenowej - z uwzględnieniem robót towarzyszących (np. budowy dróg technologicznych, przejazdów, zjazdów itp.) - ze wskazaniem najbliższej kopalni surowców mineralnych do pozyskania mas ziemnych o odpowiednich parametrach niezbędnych do budowy wału - wraz z opiniami, uzgodnieniami, pozwoleniami i innymi dokumentami wymaganymi przepisami szczególnymi 9) Projekty podziału nieruchomości, o których mowa w art. 6 ust. 1 pkt. 4 ustawie z dnia 8 lipca 2010 r. o szczególnych zasadach przygotowania do realizacji inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych (Dz. U. 2015 r. poz. 966 t.j. z późn. zm.) - w ilości niezbędnej do uzyskania pozwolenia na realizację inwestycji. 10) Wniosek o wydanie decyzji pozwolenie na realizację inwestycji wraz ze wszystkimi materiałami niezbędnymi w celu uzyskania decyzji pozwolenie na realizację inwestycji w świetle ustawy z dn. 8 lipca 2010r. o szczególnych zasadach przygotowania do realizacji inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych (Dz. U. 2015 r. poz. 966 t.j. z późn. zm.) Do wniosku należy również dołączyć oryginały aktualnych wypisów z ewidencji gruntów i budynków oraz odpisów ksiąg wieczystych dla wszystkich działek objętych wnioskiem 11) Projekt wykonawczy - 7 egz. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania projektów wykonawczych (część opisowa i graficzna) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi, normami technicznymi, ustaleniami z Zamawiającym. Projekt wykonawczy winien uzupełniać i uszczegóławiać projekt budowlany w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego i realizacji robót. 12) Przedmiary robót - 7 egz. opracowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2013 r. poz. 1129 t.j.) 13) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - 7 egz. opracowana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2013 r. poz. 1129 t.j.) 14) Kosztorys inwestorski - 4 egz. opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. 2004 r. Nr 130, poz. 1389) 15) Uzyskanie decyzji pozwolenie na realizację inwestycji przeciwpowodziowej 16) Uzyskanie zgód wejścia na grunt od właścicieli działek aby inwestor mógł złożyć oświadczenie o dysponowaniu gruntem na cele budowlane ( dla nieruchomości planowanych do zajęcia tymczasowego tj. w okresie prowadzonych robót budowlanych) oraz uzgodnienie z właścicielami działek miejsca przewidzianego na składowanie lub rozplantowanie urobku bądź składanie innych materiałów w okresie prowadzenia robót budowlanych. W/w opracowania należy przedłożyć w wersji elektronicznej - płyta CD oddzielnie dla: - PB; - PW; Spec. Tech.; Przedmiar; Dendrologia; - Kosztorys inwestorski; - Decyzje i uzgodnienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
71322000-1
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT300000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 199260,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- BUD. DEDYK. OŚWIETLENIA PRZEJŚĆ DLA PIESZYCH ORAZ BUDOWĘ WZBUDZANYCH SYGNALIZACJI ŚWIETLNYCH WRAZ Z DEDYKOWANYM OŚWIETLENIEM PRZEJŚĆ DLA PIESZYCH W RAMACH PROGRAMU "SUPER ZEBRA" - Z PODZ. NA ZAD.
- "Transport (tam i z powrotem) uczestników półkolonii i ich opiekunów na wycieczki organizowane przez Młodzieżowy Dom Kultury w Opolu" z podziałem na części.
- Dost i inst kwadrupolowego spektrometru mas (QMS) w ram dop i integ posiadanego syst chromatograf gaz - termograwimetr (GC-STA) na potrzeby projektu "RID."
- ,,Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 407 na odcinku Pogórze-Łącznik"
- Kompleksowa usługa przeprowadzenia specjalistycznego szkolenia strzeleckiego w różnym środowisku działania dla funkcjonariuszy jednostek kontrterrorystycznych w ramach projektu pn. "In Service ++"
- Kompleksowa usługa związana z realizacją wyjazdu studyjnego do Nadrenii-Palatynatu/Niemcy oraz Wielkiego Księstwa Luksemburg dla branży rolno-spożywczej i gastronomiczno-hotelarskiej
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.