Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-21
Krosno: Oświetlenie ul. Krukierka
Numer ogłoszenia: 107343 - 2008; data zamieszczenia: 21.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krosno, ul. Lwowska 28a, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4367956, fax 013 4368188.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Oświetlenie ul. Krukierka.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Roboty budowlane: 1. Roboty rozbiórkowe i ziemne 2. Przepusty i rury ochronne 3. Układanie kabli i uziomów w wykopach 4. Montaż zabezpieczeń 5. Montaż i stawianie słupów 6. Badania i pomiary 7. Montaż wysięgników i opraw 8. Roboty oznaczeniowe 9. Obsługa geodezyjna 10. Obsługa administracyjna - roboty w pasie drogowym.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia Oryginalny kod CPV: 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.31.61.10 - Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp) oraz spełniają następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, - zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej jedno zamówienie w zakresie wykonywania robót budowlanych odpowiadających swoim charakterem i złożonością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 000 PLN brutto. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy, którzy przedłożą następujące dokumenty: 1) Wypełniony formularz oferty przetargowej - Załącznik Nr 1. 2) Kalkulację ofertową w formie kosztorysu sporządzonego w oparciu o załączony przedmiar robót, dokumentację projektową i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, z opisem robót, podaniem jednostki miary, ilości, ceny jednostkowej i wartości wraz ze zbiorczym ich zestawieniem (zgodnie z wymaganiami opisanymi w załącznikach do SIWZ). W ofercie uwzględnić należy koszty obsługi geodezyjnej przed i powykonawczej oraz koszty decyzji i opłat za prace w pasie drogowym. Błędy ilościowe kalkulowanych robót będą skutkować odrzuceniem oferty w przypadku, gdyby miały wpływ na ustalenie kolejności ofert według wartości cen ofertowych lub gdy po poprzednim zwróceniu się o wyjaśnienie wykonawca w ciągu 3 dni nie potwierdzi wykonania zamówienia w zaoferowanej cenie w ilościach określonych w przedmiarach załączonych do SIWZ. Rozbieżność pomiędzy łączną wartością wyliczoną na podstawie zestawień a wartością ceny ofertowej większa niż 1% wartości ceny ofertowej skutkować będzie odrzuceniem oferty. W przypadku zastosowania materiałów równoważnych, wykonawca winien w kalkulacji opisać te materiały i załączyć do oferty karty techniczne oraz certyfikaty bądź aprobaty techniczne potwierdzające, że zastosowany materiał nie odbiega parametrami od określonego w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót. 3) Określenie stawki roboczogodziny, kosztów pośrednich i ich podstawy, kosztów zakupu materiałów, podstawy i stopy zysku, wynikające z kalkulacji ofertowej i mających później zastosowanie do ewentualnych robót dodatkowych i uzupełniających (stawki te nie mogą być wyższe niż zastosowane w kalkulacji ofertowej). 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy prowadzący działalność w ramach spółki cywilnej proszeni są o dołączenie do oferty umowy spółki. 5) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6) Informację o co najmniej jednym zrealizowanym zamówieniu polegającym na wykonaniu robót budowlanych odpowiadających swoim charakterem i złożonością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 000 PLN brutto, wykonanych w ostatnich 5-ciu latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Do tej informacji należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie - Załącznik Nr 2. 7) Informację o personelu kierowniczym przewidzianym do realizacji zamówienia uwzględniającą jego doświadczenie zawodowe oraz dokumenty potwierdzające, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz przynależność do Izby Budowlanej - Załącznik Nr 3. Warunkiem Zamawiającego jest, by wykonawca wykazał dysponowanie co najmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi. 8) Oświadczenie o ujęciu w ofercie wszelkich kosztów związanych z kompleksową realizacją przedmiotu zamówienia, w tym wynikających z postanowień zawartych w załącznikach do SIWZ (dokumentcji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w kosztorysie ślepym) z wyszczególnieniem tych kosztów lub oświadczeniem, iż ujęte one zostały w kosztach ogólnych kalkulacji ofertowej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie Urzędu Miasta Krosna, ul. Staszica 2, pokój Nr 19 (I piętro) lub przesyłką pocztową (cena 20 zł)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2008 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miasta Krosna, 38-400 Krosno, ul. Lwowska 28a, pokój nr 01.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- Utrzymanie gminnej kanalizacji deszczowej
- ,,Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Czarnorzeki i Krasna w gminie Korczyna".
- "Rozwój infrastruktury Lotniska Krosno" - opracowanie dokumentacji projektowej
- Przebudowa drogi krajowej nr 28 w Krośnie - budowa dojścia do zatoki autobusowej
- Poprawa utrzymania prawidłowej gotowości bojowej strażaków Ochotniczej Straży Pożarnej Krosno-Białobrzegi poprzez budowę stanowiska garażowego
- Dostawa makiety renesansowego Krosna
więcej: przetargi w Krośnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja istniejącego oświetlenia na terenie gminy Ryglice
- Utworzenie Centrum Usług Wspólnych w Radomsku
- Modernizacja istniejącego oświetlenia ulicznego w sołectwach Gminy Lubień - województwo małopolskie
- Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Apteczna w Krynkach i ul. Staszica w Brodach wraz z budową chodnika i oświetlenia
- Rozbudowa drogi gminnej 050323C ul. Spokojna i 050361C ul. Gwarna w Osówcu
- Wykonanie Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu w budynku Inspektoratu ZUS w Gostyninie
więcej: Instalacje niskiego napięcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.