Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-04-29
Poznań: Przedmiotem zamówienia jest: roczna, sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 107356 - 2016; data zamieszczenia: 29.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski im. Franciszka Raszei , ul. Mickiewicza 2, 60-834 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 848 10 11, faks 61 848 49 90/91.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.raszeja.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest: roczna, sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: roczna, sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu. Wymagania dla przedmiotu zamówienia opisanego w poszczególnych pakietach: pakiet nr 1: Warzywa i owoce: Opakowania powinny: - być czytelnie oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami; - zawierać informację o nazwie produktu; - zawartość netto wyrażana w jednostkach masy; - posiadać nazwę i adres producenta; - posiadać oznaczenie partii produkcji umożliwiającą identyfikację artykułu; - posiadać etykiety z informacją w języku polskim. pakiet nr 2: Artykuły sypkie: Opakowania powinny: - być czyste suche, bez uszkodzeń mechanicznych, wolne od wad szkodników żywych i martwych oraz obcych zapachów; - być czytelnie oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami; - zawierać informację o nazwie produktu; - zawartość netto wyrażana w jednostkach masy; - posiadać nazwę i adres producenta; - posiadać oznaczenie partii produkcji umożliwiającą identyfikację artykułu; - posiadać etykiety z informacją w języku polskim; - posiadać etykiety z terminem ważności, informacją o dodanych substancjach obcych oraz posiadanych atestach jakościowych (ewentualnie dane dotyczące zawartości metali ciężkich oraz obecności pestycydów). pakiet nr 3: Przyprawy: Opakowania powinny: - być czytelnie oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami; - zawierać informację o nazwie produktu; - zawartość netto wyrażana w jednostkach masy; - posiadać nazwę i adres producenta; - posiadać oznaczenie partii produkcji umożliwiającą identyfikację artykułu; - posiadać etykiety z informacją w języku polskim. pakiet nr 4: Pieczywo: Do każdego rodzaju pieczywa muszą być dołączone etykiety z informacją o ich składzie, dodanych substancjach obcych (bez dodatku cukru, karmelu), posiadanych atestach jakościowych i terminie ważności. Opakowania powinny: - być czytelnie oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami; - zawierać informację o nazwie produktu; - zawartość netto wyrażana w jednostkach masy; - posiadać nazwę i adres producenta; - posiadać oznaczenie partii produkcji umożliwiającą identyfikację artykułu; - posiadać etykiety z informacją w języku polskim. pakiet nr 5: Jaja: Dokumenty wymagane przy dostawach jaj: - handlowy dokument identyfikacyjny - każda dostawa; - zaświadczenie weterynaryjne; - atest jakościowy - przy każdej dostawie (atesty jakościowe muszą posiadać pieczątkę firmową i podpis osoby upoważnionej do ich wystawienia); - badania na obecność Salmonelli (1 raz na kwartał). Na etykiecie informacyjnej obowiązkowo: - nazwa i adres producenta; - ilość sztuk; - klasa jakości; - klasyfikacja wagowa; - data przydatności do spożycia; - warunki przechowywania. Opakowania powinny: - być czytelnie oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami; - zawierać informację o nazwie produktu; - zawartość netto wyrażana w jednostkach masy; - posiadać nazwę i adres producenta; - posiadać oznaczenie partii produkcji umożliwiającą identyfikację artykułu; - posiadać etykiety z informacją w języku polskim. pakiet nr 6: Warzywa i owoce mrożone: Opakowania powinny: - być czytelnie oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami; - zawierać informację o nazwie produktu; - zawartość netto wyrażana w jednostkach masy; - posiadać nazwę i adres producenta; - posiadać oznaczenie partii produkcji umożliwiającą identyfikację artykułu; - posiadać etykiety z informacją w języku polskim. pakiet nr 7: Wędliny i wędliny podrobowe, mięso: Opakowania powinny: - być czytelnie oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami; - zawierać informację o nazwie produktu; - zawartość netto wyrażana w jednostkach masy; - posiadać nazwę i adres producenta; - posiadać oznaczenie partii produkcji umożliwiającą identyfikację artykułu; - posiadać etykiety z informacją w języku polskim. pakiet nr 8: Tłuszcze jadalne, sery, jogurty, mleko i przetwory mleczne: Opakowania powinny: - być czytelnie oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami; - zawierać informację o nazwie produktu; - zawartość netto wyrażana w jednostkach masy; - posiadać nazwę i adres producenta; - posiadać oznaczenie partii produkcji umożliwiającą identyfikację artykułu; - posiadać etykiety z informacją w języku polskim; -na każdym opakowaniu produktu powinny posiadać widoczne oznaczenie terminu przydatności do spożycia. pakiet nr 9: Ryby i przetwory rybne: Opakowania powinny: - być czytelnie oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami; - zawierać informację o nazwie produktu; - zawartość netto wyrażana w jednostkach masy; - posiadać nazwę i adres producenta; - posiadać oznaczenie partii produkcji umożliwiającą identyfikację artykułu; - posiadać etykiety z informacją w języku polskim; - posiadać informację odnośnie przechowywania produktu; - posiadać datę załadowania do transportu oraz datę przydatności do spożycia. pakiet nr 10: Drób: Opakowania powinny: - być czytelnie oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami; - zawierać informację o nazwie produktu; - zawartość netto wyrażana w jednostkach masy; - posiadać nazwę i adres producenta; - posiadać oznaczenie partii produkcji umożliwiającą identyfikację artykułu; - posiadać etykiety z informacją w języku polskim. pakiet nr 11: Przetwory warzywno - owocowe, strączkowe: Opakowania powinny: - być czytelnie oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami; - zawierać informację o nazwie produktu; - zawartość netto wyrażana w jednostkach masy; - posiadać nazwę i adres producenta; - posiadać oznaczenie partii produkcji umożliwiającą identyfikację artykułu; - posiadać etykiety z informacją w języku polskim. pakiet nr 12: Opakowania jednorazowe do żywności: Opakowania powinny: - być czytelnie oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami; - być przeznaczone do kontaktu z żywnością, zgodnie z obowiązującymi przepisami..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.30.00.00-1, 15.60.00.00-4, 15.87.00.00-7, 15.81.00.00-9, 03.14.25.00-3, 15.33.11.70-9, 15.89.60.00-5, 15.11.00.00-2, 15.13.11.30-5, 15.43.00.00-1, 15.50.00.00-3, 15.11.96.00-1, 15.20.00.00-0, 15.11.20.00-6, 15.33.00.00-0, 39.22.21.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca nie jest zobowiązany zabezpieczyć składanej oferty wadium. W niniejszym postępowaniu wadium nie pobiera się
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnieniem warunku będzie posiadanie przez Wykonawcę zezwolenia (decyzji) wydanego przez właściwe jednostki nadzorujące na prowadzenie działalności w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia określonym w poszczególnych pakietach (w zależności, do którego pakietu Wykonawca złoży ofertę) - jeżeli dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej dwie dostawy odpowiadające przedmiotowi zamówienia i wartości każdej z nich nie mniejszej niż: - pakiet nr 1: 46 000,00 zł - pakiet nr 2: 8 000,00 zł - pakiet nr 3: 8 000,00 zł - pakiet nr 4: 17 000,00 zł - pakiet nr 5: 5 000,00 zł - pakiet nr 6: 14 000,00 zł - pakiet nr 7: 54 000,00 zł - pakiet nr 8: 77 000,00 zł - pakiet nr 9: 12 000,00 zł - pakiet nr 10: 14 000,00 zł - pakiet nr 11: 11 000,00 zł - pakiet nr 12: 40 000,00 zł W przypadku dostaw lub usług opiewających na waluty inne niż złoty polski Zamawiający dokona przeliczenia według średniego kursu NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu, lub w przypadku walut, których kursy nie są publikowane każdego dnia, według pierwszej tabeli w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu lub po dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi posiadać min. jeden samochód dopuszczony do przewozu art. spożywczych zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2010.136.914 tekst jednolity) - niniejszy zapis nie dotyczy pakietu nr 12
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Zaświadczenia potwierdzonego opinią Inspektora Sanitarnego o spełnianiu warunków higieniczno - sanitarnych środka transportu służącego do przewozu przedmiotu zamówienia - nie dotyczy pakietu nr 12. 2. Oświadczenia Wykonawcy o wyrażeniu zgody na przedmiotowe kontrole ze strony Zamawiającego (Zgodnie z Załącznikiem nr 9 do SIWZ) - nie dotyczy pakietu nr 12. 3. Certyfikatu lub zaświadczenia Wykonawcy o wprowadzonym i stosowanym systemie bezpieczeństwa żywności i żywienia HACCP- nie dotyczy pakietu nr 12. 4. Oświadczenia Wykonawcy o nie stosowaniu środków spulchniających do produkcji pieczywa (tzw. polepszaczy) - dotyczy Pakietu nr 4 - Pieczywo (Zgodnie z Załącznikiem nr 9 do SIWZ). 5. Oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego, że transport odpowiada wymaganiom sanitarnym dotyczącym środków transportu żywności (zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia, Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914 z późn. zm.), Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 19 grudnia 2002 r. w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetrwaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych środków żywności (Dz. U. z 2003 r. Nr 21, poz. 179) oraz Rozporządzeniu WE Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych - Załącznik nr 13 do SIWZ - nie dotyczy pakietu nr 12. 6. Oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego, że oferowane artykuły żywnościowe spełniają wymagania określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914 z późn. zm.), a ich produkcja jest zgodna z zasadami GMP (Dobra praktyka produkcyjna), GHP (Dobra praktyka higieniczna) i systemem HACCP (System zarządzania bezpieczeństwem zdrowotnym żywności) - Załącznik nr 14 do SIWZ - nie dotyczy pakietu nr 12.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1.1. Specyfikacja Techniczna Zamówienia - wypełniona i podpisana przez Wykonawcę (Załącznik nr 1 do SIWZ). 1.2. Formularz oferty - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (Załącznik nr 2 do SIWZ). 1.3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 3 do SIWZ). 1.4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 4 do SIWZ). 1.5. Formularz oświadczenia I (Załącznik nr 6 do SIWZ). 1.6. Formularz oświadczenia II (Załącznik nr 7 do SIWZ). 1.7. Wykaz wykonanych/wykonywanych w ciągu ostatnich trzech lat dostaw (Załącznik nr 8 do SIWZ). 1.8. Formularz oświadczenia III (Załącznik nr 9 do SIWZ). 1.9. Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej (Załącznik nr 10 do SIWZ). 1.10. Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej (Załącznik nr 11 do SIWZ). 1.11. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (Załącznik nr 12 do SIWZ). 1.12. Oświadczenie dotyczące transportu artykułów żywnościowych (Załącznik nr 13 do SIWZ). 1.13. Oświadczenie dotyczące jakości artykułów żywnościowych (Załącznik nr 14 do SIWZ). 1.14. Informacja o obowiązkach wynikających z przepisów o podatku VAT (Załącznik nr 15 do SIWZ). 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda następujących dokumentów: UWAGA: Obowiązek złożenia dokumentów wymienionych w niniejszym punkcie w taki sam sposób dotyczy Wykonawców, którzy na podstawie art. 26 ust. 2b Ustawy Prawo zamówień publicznych udzielili potencjału celem wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2.1. Oświadczenia z art. 24 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 4 do SIWZ 2.2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.3. Dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień - pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 2.4. Ponadto Zamawiający pod rygorem wykluczenia z postępowania wymaga na podstawie art. 26 ust. 2 d Ustawy Prawo zamówień publicznych przedstawienia listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, albo informacji o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - zgodnie z Załącznikiem nr 9 i nr 10 do SIWZ. 3. W celu oceny spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 3.1. Oświadczenia z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 3 do SIWZ. 3.2. Zezwolenia (decyzji) wydanego przez właściwe jednostki nadzorujące na prowadzenie działalności w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia określonym w poszczególnych pakietach (w zależności, do którego pakietu Wykonawca złoży ofertę, dla tego pakietu do którego Wykonawca złoży ofertę). 3.3. Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane. 3.4. Dowodów potwierdzających należyte wykonanie lub wykonywanie dostaw: a) poświadczenie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub b) oświadczenie Wykonawcy jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 3.4 a) W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt 3.3, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt 3.4. Jeżeli wykaz lub dowody, o których mowa w pkt 3.3 i pkt 3.4 budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu. 3.5. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca zawierający min. jeden samochód dopuszczony do przewozu art. spożywczych zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2010.136.914 tekst jednolity) - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 12 do niniejszej specyfikacji - nie dotyczy pakietu nr 12. 3.6. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunku udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia przedkłada pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 4. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego: W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga przedstawienia wraz z ofertą: 4.1. Zaświadczenia potwierdzonego opinią Inspektora Sanitarnego o spełnianiu warunków higieniczno - sanitarnych środka transportu służącego do przewozu przedmiotu zamówienia - nie dotyczy pakietu nr 12. 4.2. Oświadczenia Wykonawcy o wyrażeniu zgody na przedmiotowe kontrole ze strony Zamawiającego (Zgodnie z Załącznikiem nr 9 do SIWZ) - nie dotyczy pakietu nr 12. 4.3. Certyfikatu lub zaświadczenia Wykonawcy o wprowadzonym i stosowanym systemie bezpieczeństwa żywności i żywienia HACCP- nie dotyczy pakietu nr 12. 4.4. Oświadczenia Wykonawcy o nie stosowaniu środków spulchniających do produkcji pieczywa (tzw. polepszaczy) - dotyczy Pakietu nr 4 - Pieczywo (Zgodnie z Załącznikiem nr 9 do SIWZ). 4.5. Oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego, że transport odpowiada wymaganiom sanitarnym dotyczącym środków transportu żywności (zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia, Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914 z późn. zm.), Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 19 grudnia 2002 r. w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetrwaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych środków żywności (Dz. U. z 2003 r. Nr 21, poz. 179) oraz Rozporządzeniu WE Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych - Załącznik nr 13 do SIWZ - nie dotyczy pakietu nr 12. 4.6. Oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego, że oferowane artykuły żywnościowe spełniają wymagania określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914 z późn. zm.), a ich produkcja jest zgodna z zasadami GMP (Dobra praktyka produkcyjna), GHP (Dobra praktyka higieniczna) i systemem HACCP (System zarządzania bezpieczeństwem zdrowotnym żywności) - Załącznik nr 14 do SIWZ - nie dotyczy pakietu nr 12. 5. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 5.1. Zamiast dokumentu, o którym mowa w Rozdziale IV pkt. 2.2. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.2. Jeżeli w kraju miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 6. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: W przypadku składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, np. konsorcja) oferta spełniać musi następujące wymagania: 6.1. W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców występujących wspólnie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia spełnia co najmniej jeden z nich w wymaganym zakresie. 6.2. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 6.3. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty dołączyć odpowiednie pełnomocnictwo). 6.4. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych. 6.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych podmiotów zawierającą następujące postanowienia: a) określenie celu gospodarczego, b) określenie, który z podmiotów jest upoważniony do występowania w imieniu pozostałych przy realizacji zamówienia, c) oznaczenie czasu trwania obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, d) zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego. Nie dopuszcza się składania umowy przedwstępnej lub umowy zawartej pod warunkiem zawieszającym. Złożenie wymaganych dokumentów po upływie terminu składania ofert jest możliwe jedynie w trybie art. 26 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych. W sytuacji, kiedy Wykonawca nie złoży wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy i art. 26 ust. 2b i ust. 2d lub nie złoży pełnomocnictwa albo złoży wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 i art. 26 ust. 2d i ust. 2d ustawy, zawierające błędy lub złoży wadliwe pełnomocnictwo, Zamawiający wezwie do ich złożenia w wyznaczonym terminie (za wyjątkiem sytuacji, kiedy mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania). Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 7. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów: 7.1. Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzania spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, z wyjątkiem oświadczenia wymienionego w pkt 3 ppkt 3.1 i 3.4 SIWZ, które musi zostać złożone w formie oryginału. 7.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w § 1 ust. 6, § 3 ust. 4, § 7 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty. 7.3. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub będzie budziła wątpliwości co do jej prawdziwości. 7.4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Załącznik nr 5 do SIWZ (wzór umowy dla pakietów nr: 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11): - par. 3 ust. 4: Zmiana cen może nastąpić w wyniku okoliczności niezależnych od Stron umowy, takich jak: - urzędowa zmiana stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o planowanej zmianie cen z co najmniej 2-tygodniowym wyprzedzeniem oraz przedstawić Zamawiającemu stosowny aneks do umowy pod rygorem nieważności zmiany. W przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT zmiana cen nastąpi z dniem wejścia w życie zmiany podatku VAT. - par. 3 ust. 5: Zamawiający przewiduje możliwość podpisania aneksu do umowy dopuszczającego zmianę oznaczenia przedmiotu umowy w zakresie nazwy wyrobu przy zachowaniu jego parametrów, nie zmieniającego ceny jednostkowej i wartości umowy. - par. 3 ust. 8: Zamawiający może przedłużyć termin obowiązywania umowy w przypadku niewykorzystania całości wartości przedmiotu zamówienia, nie jest natomiast do tego zobowiązany. - par. 11 ust. 3: Wszelkie zmiany bądź uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności . Załącznik nr 5 do SIWZ (wzór umowy dla pakietu nr: 1): - par. 6 ust. 3: Zamawiający wprowadza klauzulę waloryzacyjną cen zawartych w ofercie, która została uznana za najkorzystniejszą i stanowiła podstawę podpisania umowy w ten sposób, że podlegają one obniżeniu lub podwyższeniu w zależności od średniej ceny danego artykułu żywnościowego zawartego w zestawieniu cen Wielkopolskiej Gildii Rolno - Ogrodniczej S. A. w Poznaniu. - par. 6 ust. 5: Zmiana cen może nastąpić w wyniku okoliczności niezależnych od Stron umowy, takich jak: - urzędowa zmiana stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o planowanej zmianie cen z co najmniej 2-tygodniowym wyprzedzeniem oraz przedstawić Zamawiającemu stosowny aneks do umowy pod rygorem nieważności zmiany. W przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT zmiana cen nastąpi z dniem wejścia w życie zmiany podatku VAT. - par. 6 ust. 6: Zamawiający przewiduje możliwość podpisania aneksu do umowy dopuszczającego zmianę oznaczenia przedmiotu umowy w zakresie nazwy wyrobu przy zachowaniu jego parametrów, nie zmieniającego ceny jednostkowej i wartości umowy. - par. 6 ust. 9: Zamawiający może przedłużyć termin obowiązywania umowy w przypadku niewykorzystania całości wartości przedmiotu zamówienia, nie jest natomiast do tego zobowiązany. - par. 12 ust. 3: Wszelkie zmiany bądź uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności . Załącznik nr 5 do SIWZ (wzór umowy dla pakietu nr: 12): - par. 4 ust. 5: W trakcie obowiązywania umowy Strony dopuszczają zmiany cen w przypadku: zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. Zmiana tych cen może nastąpić najwcześniej z dniem wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego zmianę stawki podatku VAT. Niemniej każdorazowo zmiana umowy winna zostać dokonana w postaci pisemnego aneksu. Wykonawca w pierwszej kolejności zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu stosownej dokumentacji, na podstawie której stawka podatku VAT zostaje zmieniona. - par. 4 ust. 8: Wszelkie zmiany bądź uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. - par. 4 ust. 9: Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia ceny produktu po uprzednim podpisaniu aneksu z Wykonawcą. - par. 6 ust. 5: Zamawiający może przedłużyć termin obowiązywania umowy w przypadku niewykorzystania całości wartości przedmiotu zamówienia, nie jest natomiast do tego zobowiązany.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.raszeja.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego, w Szpitalu Miejskim im. Franciszka Raszei w Poznaniu, przy ul. Mickiewicza 2 (60-834 Poznań), pokój nr 361 (Zamówienia Publiczne) - III piętro Szpitala.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2016 godzina 10:45, miejsce: siedziba Zamawiającego, Szpital Miejski m. Franciszka Raszei w Poznaniu, przy ul. Mickiewicza 2 (60-834 Poznań), Kancelaria Szpitalna, piwnica Szpitala, wejście od ul. Poznańskiej.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Dotyczy pakietów od 1 do 11: Oferowane artykuły żywnościowe muszą spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914 z późn. zm.), a ich produkcja musi być zgodna z zasadami GMP (Dobra praktyka produkcyjna), GHP (Dobra praktyka higieniczna) i systemem HACCP (System zarządzania bezpieczeństwem zdrowotnym żywności). 2. Dotyczy pakietów od 1 do 11: Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia artykułów żywnościowych na swój koszt, a transport winien odpowiadać wymaganiom sanitarnym dotyczącym środków transportu żywności (zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia, Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914 z późn. zm.), Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 19 grudnia 2002 r. w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetrwaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych środków żywności (Dz. U. z 2003 r. Nr 21, poz. 179) oraz Rozporządzeniu WE Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych. 3. Dotyczy pakietów od 1 do 11: Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania artykułów żywnościowych w opakowaniach z tworzyw sztucznych, nieuszkodzonych, odpowiadających wytycznym Rozporządzenia WE Nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 r. w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz w opakowaniach oznakowanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007 r. w sprawie znakowania środków spożywczych. 4. Dotyczy pakietów nr 5, 7, 9 i 10: Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia artykułów żywnościowych w opakowaniach nieuszkodzonych, odpowiadających wytycznym Rozporządzenia WE Nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 r. w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz w opakowaniach oznakowanych zgodnie z Rozporządzeniem (WE) Nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustanawiającym szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (do 12 części / pakietów). Każda część/pakiet stanowi odrębny przedmiot zamówienia. - pakiet nr 1: Warzywa i owoce - pakiet nr 2: Artykuły sypkie - pakiet nr 3: Przyprawy - pakiet nr 4: Pieczywo - pakiet nr 5: Jaja - pakiet nr 6: Warzywa i owoce mrożone - pakiet nr 7: Wędliny i wędliny podrobowe, mięso - pakiet nr 8: Tłuszcze jadalne, sery, jogurty, mleko i przetwory mleczne - pakiet nr 9: Ryby i przetwory rybne - pakiet nr 10: Drób - pakiet nr 11: Przetwory warzywno - owocowe, strączkowe - pakiet nr 12: Opakowania jednorazowe do żywności 6. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do uzyskania wszelkich niezbędnych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. 8. Termin realizacji zamówienia: przez okres jednego roku - 12 miesięcy, lub do momentu wyczerpania zamówienia, sukcesywnie w miarę zgłaszanych przez Zamawiającego potrzeb lub do wyczerpania przez Zamawiającego całości dostawy (przewidywany termin obowiązywania umowy: 23.06.2016 r. - 22.06.2017 r.). Zamówienia winny być realizowane sukcesywnie, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego. 9. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 10. Informacja na temat możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Podwykonawca musi posiadać takie same koncesje, licencje, zezwolenia i zgody jakie posiada Wykonawca. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w wykonaniu zamówienia. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, lub podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 11. Wymagania stawiane Wykonawcy: - Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia; - wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy; - określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia; - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 12. Rozliczenie pomiędzy stronami odbywać się będzie w złotych polskich. 13. Zamawiający nie planuje zorganizowania zebrania Wykonawców. 14. Zamawiający nie planuje aukcji elektronicznej. 15. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie, od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 16. Oferty zostaną otwarte dnia: 12.05.2016 r., o godz. otwarcia ofert 11:00, adres: Szpital Miejski im. Franciszka Raszei, ul. Mickiewicza 2, 60-834 Poznań, Zamówienia Publiczne - III piętro Szpitala, pokój 361. 17. Dla zapewnienia kompetentnej i rzetelnej oceny ofert oraz uniknięcia subiektywnych składników w ocenie ofert o wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będą poniższe kryteria o następujących wagach procentowych: Dla pakietu nr 1: a) cena oferty (brutto) - 95% b) wysokość udzielonego rabatu - 5% Dla pakietów nr 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 i 12: a) cena oferty (brutto) - 100% 18. Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wyżej kryteria i ich wagę. Dla pakietu nr 1: a) cena oferty (brutto): Ofertom przyznane zostaną punkty według wzoru: Cena = Cena (brutto) oferty najtańszej / Cena (brutto) oferty badanej x 95 (waga kryterium) b) wysokość udzielonego rabatu: Ofertom przyznane zostaną punkty według wzoru: Ilość punktów = Wysokość udzielonego rabatu oferty badanej / Wysokość udzielonego rabatu najkorzystniejszego spośród złożonych ofert x 5 (waga kryterium) Maksymalna ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta, wynosi 100 pkt. Dla pakietów nr 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 i 12: a) cena oferty (brutto): Ofertom przyznane zostaną punkty według wzoru: Cena = Cena (brutto) oferty najtańszej / Cena (brutto) oferty badanej x 100 (waga kryterium) Maksymalna ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta, wynosi 100 pkt..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1: Warzywa i owoce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warzywa i owoce.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Wysokość udzielonego rabatu - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2: Artykuły sypkie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły sypkie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.60.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3: Przyprawy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyprawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.87.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4: Pieczywo.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pieczywo.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.81.25.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5: Jaja.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jaja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 03.14.25.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6: Warzywa i owoce mrożone.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warzywa i owoce mrożone.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.33.11.70-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7: Wędliny i wędliny podrobowe, mięso.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wędliny i wędliny podrobowe, mięso.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.11.00.00-2, 15.13.11.30-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8: Tłuszcze jadalne, sery, jogurty, mleko i przetwory mleczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tłuszcze jadalne, sery, jogurty, mleko i przetwory mleczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.43.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9: Ryby i przetwory rybne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ryby i przetwory rybne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.11.96.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10: Drób.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.11.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11: Przetwory warzywno - owocowe, strączkowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przetwory warzywno - owocowe, strączkowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.33.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12: Opakowania jednorazowe do żywności.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opakowania jednorazowe do żywności.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.21.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Modernizacja dachu budynku przy ul. Łobżenickiej w Poznaniu
- Dostawa produktów leczniczych w ramach RDTL- Palopegteriparatidum
- Przeglądy i naprawy aparatury medycznej i sprzętu -"2"
- DOPOSAZENIE PRACOWNI RADIOBIOLOGII
- Wykonywanie czynności związanych z administrowaniem siecią komputerową, pracami serwisowymi oraz informatyzacją Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu.
- Modernizacja sieci komputerowej w Sielinku
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówek Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Ziemi Gdańskiej w Pszczółkach przy ul. Szkolnej 4 i Pomorskiej 25 z podziałem na części
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły podstawowej im. Stanisława Hadyny we Frydku na rok 2025
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 12 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Młodzieszynie przy ulicy Wyszogrodzkiej 101 - od dnia 1 stycznia do dnia 31 grudnia 2025 roku
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Dolnośląskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 13 dla Uczniów Niewidomych i Słabowidzących oraz z innymi niepełnosprawnościami we Wrocławiu.
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do stołówki szkolnej mieszczącej się w Zespole Szkół Publicznych w Borowie w 2025r
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.