eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MalborkUsługa ochrony osób i mienia oraz obiektów i budynków historycznych Muzeum Zamkowego w Malborku i oddziału Muzeum w Kwidzynie.Znak sprawyZp 8/2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-21

Malbork: Usługa ochrony osób i mienia oraz obiektów i budynków historycznych Muzeum Zamkowego w Malborku i oddziału Muzeum w Kwidzynie.Znak sprawy: Zp 8/2008
Numer ogłoszenia: 107370 - 2008; data zamieszczenia: 21.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Zamkowe w Malborku, ul. Starościńska 1, 82-200 Malbork, woj. pomorskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamek.malbork.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury. Muzeum..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ochrony osób i mienia oraz obiektów i budynków historycznych Muzeum Zamkowego w Malborku i oddziału Muzeum w Kwidzynie.Znak sprawy: Zp 8/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługę ochrony osób i mienia oraz obiektów i budynków historycznych Muzeum Zamkowego w Malborku i oddziału Muzeum w Kwidzynie jako obiektów podlegających obowiązkowej ochronie przez licencjonowanych i uzbrojonych pracowników ochrony fizycznej posiadających legitymację osoby dopuszczonej do posiadania broni oraz aktualne badania lekarskie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 92.52.20.00 - Usługi ochrony obiektów i budynków historycznych Kod CPV wg słownika 2008: 92.52.20.00 - Usługi ochrony obiektów i budynków historycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 10 000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 2.W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca wpłaca wadium, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: GŻ S.A. O/Malbork Nr 55 2030 0045 1110 0000 0039 2450 z dopiskiem: Wadium - usługa ochrony. Wykonawca dołączy do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. 3.W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 1. muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 4.Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku określa ustawa w art. 46 ustawy Pzp..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. spełniają warunki określone w artykule 22 i 24 ustawy Pzp oraz posiadający koncesję na świadczenie usług ochrony osób i mienia, wydanej na podstawie art.15 ust.1 ustawy z dnia 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. nr 114 poz.740 z późniejszymi zmianami tj. art. 1 ust. 2 ustawy z dnia 31marca 2000 r. o zmianie ustawy o ochronie osób i mienia - Dz.U. Nr 29, poz. 357). 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli: a) aktualnie wykonuje lub wykonał, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi ochrony obiektów i budynków historycznych odpowiadających swoim rodzajem oraz wielkością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia potwierdzone dokumentami o wartości łącznej brutto co najmniej 1 000 000 PLN (słownie: jeden milion złotych) z podaniem wartości, przedmiotu/zakresu, daty i miejsca wykonania tych usług oraz nazwę odbiorcy; b) dysponuje i wskaże do realizacji niniejszego zamówienia osoby, które będą wykonywać zamówienie z minimum rocznym doświadczeniem w pracy w ochronie, którzy posiadają licencje pracownika ochrony fizycznej, legitymację osoby dopuszczonej do posiadania broni oraz aktualne orzeczenie lekarskie o zdolności fizycznej i psychicznej do wykonywania zadań pracownika ochrony fizycznej. c) zapewni do realizacji niniejszego zamówienia: - jednolite umundurowanie i oznaczenie pracowników identyfikujących pracownika oraz Wykonawcę, - łączność bezprzewodową między pracownikami ochrony w chronionym obiekcie, - broń oraz środki przymusu bezpośredniego. 1.3. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli posiada aktualne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 1 000 000 zł. (słownie: jeden milion złotych). 2.Na potwierdzenie spełniania powyższych warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wyznaczonym do składania ofert dokumenty i oświadczenia wymienione w punkcie 6 i 7 niniejszej SIWZ. 3.Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.W celu potwierdzenia spełniania warunków stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego, Wykonawca złoży następujące oświadczenia i dokumenty: A.1.1.oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczenia z postępowania - wypełniony i podpisany załącznik nr 2 do SIWZ; A.1.2. koncesję na wykonywanie usług w zakresie ochrony osób i mienia zgodnie z pkt. 5.1.1 SIWZ; A.1.3.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wykazujące prowadzenie działalności objętej przedmiotem zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; A.1.4.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert; A.1.5.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; A.1.6.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; A.1.7.wykaz o doświadczeniu zawodowym (Doświadczenie zawodowe) Wykonawcy zgodnie z pkt. 5.1.2.a SIWZ. Wykaz powinien zawierać: przedmiot/zakres usług, wartość, daty, miejsca wykonania oraz nazwę odbiorców - wypełniony i podpisany załącznik nr 3 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć dokumenty np. referencje (zawierające w/w dane, podpisane przez Odbiorców) potwierdzające, że wymieniane usługi zostały wykonane należycie; A.1.8.wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie zgodnie z pkt. 5.1.2.b SIWZ - wypełniony i podpisany załącznik nr 4 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające staż pracy w ochronie i uprawnienia tych osób, stwierdzające przygotowanie zawodowe uprawniające do wykonywania przedmiotu zamówienia. A.1.9. wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, jakim dysponuje Wykonawca zgodnie z pkt. 5.1.2.c SIWZ; A.1.10.polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnie z warunkami określonymi w pkt. 5.1.3. SIWZ. A.1.11. pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik. B.Potwierdzenia, że Wykonawca wniósł wadium zgodnie z postanowieniami zawartymi w punkcie 9 SIWZ. C.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się § 2.1. rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. - w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. D.Wykonawca ma obowiązek złożyć dokumenty w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. E.Jeżeli Wykonawca składa dokumenty sporządzone w języku obcym, to ma obowiązek złożyć te dokumenty wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamek.malbork.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Zamkowe w Malborku ul. Starościńska 1, 82-200 Malbork..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2008 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat muzeum..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.