To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-12
Ogłoszenie nr 107375 - 2017 z dnia 2017-07-12 r.
Będzin: USŁUGA KOMPLEKSOWEGO UBEZPIECZENIA STAROSTWA POWIATOWEGO W BĘDZINIE WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI POWIATU BĘDZIŃSKIEGO
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 519588-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 92877-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
PROFINA Sp. z o.o.
ul. Staropogońska 47/I/23
41-214 Sosnowiec
telefon: 600 383 292,
e- mail: mirosław.watek@profinabroker.pl
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Będziński, krajowy numer identyfikacyjny
276254940, ul.
ul. Sączewskiego
6,
42-500
Będzin, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
32 368 07 00, faks
32 267 79 33, e-mail
powiat@powiat.bedzin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGA KOMPLEKSOWEGO UBEZPIECZENIA STAROSTWA POWIATOWEGO W BĘDZINIE WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI POWIATU BĘDZIŃSKIEGO
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BZP.272.002.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe ubezpieczenie Starostwa Powiatowego w Będzinie wraz z jednostkami organizacyjnymi Powiatu Będzińskiego w zakresie: Zadanie 1 a/ ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk z limitami na kradzież z włamaniem i rabunek oraz ubezpieczeniem szyb; b/ ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk; c/ ubezpieczenie Odpowiedzialności Cywilnej przez okres 36 miesięcy w terminie: od 01.07.2017r. do 30.06.2020r. Zadanie 2 a/ ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów; b/ ubezpieczenie autocasco; c/ ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów pojazdów; d/ ubezpieczenie Assistance. zgodnie z terminami wskazanymi w załączniku nr 1B i 7 do SIWZ. Termin zakończenia okresu ubezpieczenia dla wszystkich pojazdów wymienionych w załączniku nr 7 do SIWZ (wykaz pojazdów): 30.06.2020 r. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 zawarty jest w: a) załączniku nr 1A do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia; b) załączniku nr 2 do SIWZ - Dane zbiorcze do ubezpieczenia; c) załączniku nr 3 do SIWZ - Wykaz sprzętu elektronicznego; d) załączniku nr 4 do SIWZ - Mapa z lokalizacją obiektów mostowych; e) załączniku nr 5 do SIWZ - Mapa zagrożenia powodziowego; f) załączniku nr 6 do SIWZ - Mapa z lokalizacją przepustów; 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 zawarty jest w: a) załączniku nr 1B do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia; b) załączniku nr 7 do SIWZ - Wykaz pojazdów; 3.4. Ww. załączniki zawierają wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia, zakres zamówienia oraz wszelkie inne potrzebne Wykonawcy informacje szczegółowe. Niespełnienie któregokolwiek wymagania opisującego przedmiot zamówienia spowoduje odrzucenie oferty.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
66510000-8
Dodatkowe kody CPV:
66515000-3,
66516000-0,
66514110-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Będzińskiego wraz z Jednostkami Organizacyjnymi |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT210000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 445860,47 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: ubezpieczenia komunikacyjne pojazdów, OC, AC, NNW, Assistance |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT90000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 162807,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BĘDZINA
- Opracowanie Dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa ul. Orkana w Będzinie"
- MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY EDUKACYJNEJ POWIATU BĘDZIŃSKIEGO - REMONT TRZECH DACHÓW W PLACÓWKACH OŚWIATOWYCH
- Opracowanie Dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn.: "Metropolitalny System Tras Rowerowych w Będzinie - etap I i etap II"
więcej: przetargi w Będzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.