eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubańBudowa sieci wodociągowej w Uniegoszczy - I etap w ramach realizacji zadnia inwestycyjnego pn. Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w zlewni rzeki Kwisy Budowa sieci wodociągowej w Uniegoszczy - I etap

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-04

Lubań: Budowa sieci wodociągowej w Uniegoszczy - I etap w ramach realizacji zadnia inwestycyjnego pn. Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w zlewni rzeki Kwisy Budowa sieci wodociągowej w Uniegoszczy - I etap
Numer ogłoszenia: 107387 - 2010; data zamieszczenia: 04.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubań , ul. Dąbrowskiego 18, 59-800 Lubań, woj. dolnośląskie, tel. 075 6465920, faks 075 612 68 50.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej w Uniegoszczy - I etap w ramach realizacji zadnia inwestycyjnego pn. Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w zlewni rzeki Kwisy Budowa sieci wodociągowej w Uniegoszczy - I etap.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej w Un iegoszczy - I etap. Celem inwestycji jest dostarczenie wody na potrzeby bytowo - gospodarcze oraz do celów p.poż . Zaopatrzenie w wodę pitną mieszkańców miejscowości Uniegoszcz poprzez wybudowanie sieci wodociągowej z rur HDPE SDR 17 PN10 o średnicach DN 125,DN110,DN -40 łączonych poprzez zgrzewanie doczołowe wraz z pełnym osprzętem . Rozpoczęcie budowy sieci wodociągowej z rur DN 125 od węzła W0 poprzez wpięcie do istniejącej sieci wodociągowej DN 225 zlokalizowanej na granicy działki o numerze ewidencyjnym 96 a 97/5 w Uniegoszczy a zakończenie siecią DN 40 na węźle W 35.2 S zlokalizowanym na działce o numerze ewidencyjnym 98 w Uniegoszczy . Sieć wodociągowa w technologii rur HDPE PN10 SDR17 zgrzewanych doczołowo i za pomocą kształtek elektrooporowych. Sieć wodociągowa włączona do istniejącej sieci wodociągowej poprzez wstawienie trójników kołnierzowo-redukcyjnych wraz z kształtkami systemowymi do połączenia z rurami PE. Końcówki sieci wodociągowej w miejscach wykonania przyłączy wodociągowych zakończone zaślepkami elektrooporowymi. Łuki i kolana w miejscach zmiany kierunków sieci z PE 100 formowane lub segmentowe. Armatura kołnierzowa w postaci zasuw z żeliwa sferoidalnego z miękkim uszczelnieniem, owalne, bezdławikowe, o długości zabudowy F4, na ciśnienie PN 16. Zasuwy wyposażone w obudowy teleskopowe z główką z żeliwa sferoidalnego. Skrzynki uliczne zasuw i hydrantów zabezpieczyć przed osiadaniem krążkami żelbetowymi. Hydranty nadziemne i podziemne z żeliwa sferoidalnego GGG50, z powłoką epoksydową, na ciśnienie PN16. Studzienki odpowietrzająco - odwadniające z elementów prefabrykowanych, betonowych łączonych na uszczelki z betonu C40/45,mrozoodpornego i wodoszczelnego o średnicy O 1200mm. Przykrycie studni płytą pokrywową, prefabrykowaną systemowa z otworem pod właz. Zwieńczenie studni zgodnie z PN-EN-124:2000 włazem z żeliwa sferoidalnego, klasy d 400 okrągłym o średnicy O 600mm z wypełnieniem betonowym. W studni zamontować zawór napowietrzająco - odpowietrzający DN50mm, PN16 z przepustnicą odcinającą oraz zasuwą DN 80mm. 2.2. Ponadto do obowiązków wykonawcy należy: - zapewnienie obsługi geodezyjnej, w tym wytyczenie trasy w sieci, inwentaryzacja powykonawcza - zabezpieczenie kierownika budowy, - odbiory ( San.-Epid., Straż Pożarna, Inspekcja Pracy), - uzgodnienia, - badania wody ( mikrobiologiczne), - uzyskanie zgody na zajęcie pasa dróg od jej właścicieli i poniesienia kosztów związanych z ich zajęciem, - uzyskanie i przedłożenie do Urzędu Gminy Lubań przez wykonawcę robót (działającego w imieniu Wójta Gminy Lubań) od Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Lubaniu pozwolenia na użytkowanie sieci wodociągowej, - udzielenie 5 letniej gwarancji ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.12.40 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Należy wnieść wadium o wartości 4 800 zł ( słownie: cztery tysiące osiemset złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie wiedzy i doświadczenia tj. wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 4 roboty budowlane polegające na budowie sieci wodociągowych lub kanalizacyjnych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowaniem, w celu wykonania zamówienia, osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 000 PLN . Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: luban.nowoczesnagmina.luban
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lubań ul. Dabrowskiego 18 59-800 Lubań pok. nr 19.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Lubań ul. Dabrowskiego 18 59-800 Lubań pok. nr 14- sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.