Ogłoszenie z dnia 2007-06-27
Zawiercie: Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 7 w Zawierciu
(Zawiercie ul. Sienkiewicza 60)
Numer ogłoszenia: 107400 - 2007; data zamieszczenia: 27.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół w Zawierciu, ul. Paderewskiego 49, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6721507, fax 032 6722903.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzspp.netpol.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 7 w Zawierciu (Zawiercie ul. Sienkiewicza 60).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: · ocieplenie ścian zewnętrznych budynku przedszkola - styropian 13 cm i wykonaniem wyprawy elewacyjnej z tynku mineralnego · ocieplenie stropu przedszkola - wełna mineralna 19 cm · ocieplenie stropu podpiwniczenia - styropian 5 cm · wymiana zaworów grzejnikowych na zawory termostatyczne · montaż regulatora pogodowego · demontaż azbestowego pokrycia dachu i wykonanie nowego z blachy stalowej
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Oryginalny kod CPV: 45.26.26.60 - Usuwanie azbestu Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.26.60 - Usuwanie azbestu Oryginalny kod CPV: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Udzielą co najmniej 3 letniej gwarancji. 2. Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 i art.24. ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 roku Nr 19, poz. 177). 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia - wymagania minimalne: W okresie ostatnich pięciu latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonali przynajmniej trzy zamówienia dotyczące wykonywania termomodernizacji o powierzchni 800 m2 każda. W celu udokumentowania spełnienia tego wymogu do oferty należy dołączyć: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robot budowlanych (zamówień), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie przynajmniej trzech zamówień dotyczących wykonywania termomodernizacji powierzchni 800 m2 każda z podaniem daty, miejsca wykonania wraz z dokumentami (referencjami) potwierdzającymi, że roboty wyszczególnione w wykazie zostały wykonane należycie. 4. Posiadają polisę OC w wysokości nie mniejszej niż 350 000,00 zł. Spełnia lub nie spełnia na podstawie dokumentów zawartych w ofercie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty 2) Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 i art.24.1,2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Dz. U. z 2004 roku Nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego Uwaga: informacja dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych. 6) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego 7) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych 8) Wypełnić druk Doświadczenie zawodowe 9) Wypełnić druk Potencjał kadrowy 10) Informację banku 11) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia 12) Dokumenty potwierdzające wymaganą jakość i parametry techniczne oferowanych materiałów budowlanych (dotyczy technologii docieplenia ścian zewnętrznych) : 13) kosztorys ofertowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzspp.netpol.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 42-400 Zawiercie ul. Paderewskiego 49.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2007 godzina 10:00, miejsce: w Miejskim Zespole Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej- Szkół w Zawierciu ul Paderewskiego 49 w pokoju Dyrektora (pokój nr 7)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- "Dostawa paliw płynnych na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych spółka z o.o. w Zawierciu".
- Kompleksowe usługi utrzymania czystości i porządku w budynku Sądu Rejonowego w Zawierciu przy ul. Leśnej 4 i ul. Paderewskiego 12 wraz z utrzymaniem porządku na przylegających terenach zewnętrznych
- Sukcesywna dostawa mleka i wyrobów mleczarskich w I kwartale 2025r. dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu
- "Dostawa paliw płynnych na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych spółka z o.o. w Zawierciu".
- Sukcesywne dostawy paliw - bezgotówkowe tankowanie pojazdów na stacji paliwowej Wykonawcy w 2025r. (3 Części)
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu budynku gospodarczego OSP w Goszczynie
- Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji pokrycia dachu wraz z elementami uzupełniającymi budynku Liceum Ogólnokształcącego nr 5 przy ul. Szarych Szeregów 4a w Bydgoszczy
- Remont pomieszczeń apteki szpitalnej w blokach "C" i "D" Kujawsko Pomorskiego Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy ul. Seminaryjna 1, na działkach 74, 76, 77 obręb 84
- Wykonanie instalacji pomp ciepła w ramach zadania inwestycyjnego "Termomodernizacja obiektów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej w Bochni"
- "Budowa kanalizacji sanitarnej od granicy z Gminą Lubień do oczyszczalni ścieków w Pcimiu"
- Dostosowanie pomieszczeń do specjalnych potrzeb edukacyjnych w Publicznej Szkole Podstawowej w m. Rudniki
więcej: Wykonywanie pokryć dachowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.