Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-15
Kraków: Przeglądy okresowe aparatury
Numer ogłoszenia: 107409 - 2012; data zamieszczenia: 15.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział Kraków , ul. Garncarska 11, 31-115 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4231565, faks 012 4231076, 4231565.
- Adres strony internetowej zamawiającego: onkologia.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeglądy okresowe aparatury.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd roczny stołu do biopsji mammotomicznej MammoTest produkcji Siemens. Zakres przeglądu zgodny z zaleceniami producenta; Przegląd roczny 4 szt drzwi osłonowych do bunkrów akceleratorów. Zakres przeglądu zgodny z zaleceniami producenta. Ponadto podczas przeglądu należy dokonać wymiany termika F4 i przekaźnika K5 w drzwiach osłonowych 269/130/220PB5 nr 02 oraz dokonać wymiany łańcucha napędu drzwi bunkra akceleratora Clinac 2300; Przegląd roczny mammograf Senographe DMR plus produkcji GE. Zakres przeglądu zgodny z zaleceniami producenta; Przegląd roczny dwóch systemów weryfikacji Radiologicznej IBU produkcji Nukletron. Zakres przeglądu zgodny z zaleceniami producenta; Przegląd roczny Hipertermii BSD-500 produkcji BSD Medical Corporation. Zakres przeglądu zgodny z zaleceniami producenta.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że zrealizował co najmniej 2 usługi aparatury odpowiadających przedmiotowi zamówienia, przy czym wartości każdej z uslug stanowi co najmniej 70% wartości szacunkowej zamówienia określonej w treści ogłoszenia o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W przypadku gdy wykonawca składa ofertę na kilka zadań Wykonawca musi potwierdzić spełninie warunku dla każdego z zadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
w zakresie określonym w siwz
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: onkologia.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2012 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr Centrum Onkologii Oddział w Krakowie, Sekretariat Dyrektora ds. Administracyjno- Technicznych.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Stół do biopsji mammotomicznej MammoTest.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd roczny stołu do biopsji mammotomicznej MammoTest produkcji Siemens. Zakres przeglądu zgodny z zaleceniami producenta Przegląd roczny stołu do biopsji mammotomicznej MammoTest produkcji Siemens. Zakres przeglądu zgodny z zaleceniami producenta.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Drzwi osłonowe bo bunkrów akcelaratorów - 4 szt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd roczny 4 szt drzwi osłonowych do bunkrów akceleratorów. Zakres przeglądu zgodny z zaleceniami producenta. Ponadto podczas przeglądu należy dokonać wymiany termika F4 i przekaźnika K5 w drzwiach osłonowych 269/130/220PB5 nr 02 oraz dokonać wymiany łańcucha napędu drzwi bunkra akceleratora Clinac 2300 Przegląd roczny 4 szt drzwi osłonowych do bunkrów akceleratorów. Zakres przeglądu zgodny z zaleceniami producenta. Ponadto podczas przeglądu należy dokonać wymiany termika F4 i przekaźnika K5 w drzwiach osłonowych 269/130/220PB5 nr 02 oraz dokonać wymiany łańcucha napędu drzwi bunkra akceleratora Clinac 2300.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Mammograf Senographe DMR plus.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd roczny mammograf Senographe DMR plus produkcji GE. Zakres przeglądu zgodny z zaleceniami producenta Przegląd roczny mammograf Senographe DMR plus produkcji GE. Zakres przeglądu zgodny z zaleceniami producenta.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: System weryfikacji Radiologicznej IBU - 2 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd roczny dwóch systemów weryfikacji Radiologicznej IBU produkcji Nukletron. Zakres przeglądu zgodny z zaleceniami producenta Przegląd roczny dwóch systemów weryfikacji Radiologicznej IBU produkcji Nukletron. Zakres przeglądu zgodny z zaleceniami producenta.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Hipertermia BSD-500.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd roczny Hipertermii BSD-500 produkcji BSD Medical Corporation. Zakres przeglądu zgodny z zaleceniami producenta Przegląd roczny Hipertermii BSD-500 produkcji BSD Medical Corporation. Zakres przeglądu zgodny z zaleceniami producenta.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Obsługa Archiwum Zakładowego oraz archiwizacja dokumentacji dla Zarządu Dróg Miasta Krakowa
- Zakup i dostawa płynów infuzyjnych oraz leków do programu lekowego - leczenie pacjentów chorych na raka dróg żółciowych
- Zakup i dostawa troakarów jednorazowego użytku
- dostawa specjalistycznego urządzenia do pomiaru gęstości cieczy i gazów z możliwością regulacji temperatury wraz z akcesoriami - DE-dzp.272-690/24
- Re-branding, rozwijanie i pozycjonowanie strony internetowej Welcome Point w AGH w ramach projektu NAWA Welcome to Poland dla CSM - DE-dzp.272-545/24
- Dostawa automatycznych defibrylatorów zewnętrznych (AED) na wyposażenie radiowozów Straży Miejskiej Miasta Krakowa
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeglądy, konserwacje i wzorcowanie urządzeń laboratoryjnych dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Usługa przeglądów technicznych sprzętu medycznego.
- "Świadczenie usług w zakresie przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu medycznego na rzecz "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o. o."
- Usługa wykonywania przeglądów technicznych sprzętu medycznego i testów specjalistycznych sprzętu RTG dla Wojewódzkiego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji
- Wykonywanie usług przeglądów technicznych, konserwacji serwisowych sprzętu i aparatury medycznej w SP ZOZ Miejskim Szpitalu Zespolonym w Częstochowie - drugie postępowanie
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.