Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-16
Barlinek: Wymiana stolarki w Publicznym Gimnazjum nr 2
przy ul. Kombatantów 3 w Barlinku.
Numer ogłoszenia: 107412 - 2009; data zamieszczenia: 16.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Publiczne Gimnazjum Nr 2 , ul. Kombatantów 3, 74-320 Barlinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-95 74 61 027, faks 0-95 74 61 027.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://gim2barlinek.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka samorządowa- szkoła publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki w Publicznym Gimnazjum nr 2 przy ul. Kombatantów 3 w Barlinku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki w Gimnazjum nr 2 przy ul. Kombatantów 3 w Barlinku. 1) Roboty demontażowe można wykonywać dowolną techniką jeżeli przepisy BHP są ściśle przestrzegane. 2) Stolarka okienna pcv, 5-cio komorowa, rama okna zbrojona profilem zamkniętym -szyby zespolone jednokomorowe, niskoemisyjne, o współczynniku przenikania U-1,1 W/m2 K o izolacji akustycznej 32-48-dB, uchylno rozwierane. Profile lakierowane od zewnątrz i od wewnątrz w kolorze białym. Połączenie okien z ościeżnicami należy wykonywać pod kątem osiągnięcia ich całkowitej szczelności na przenikanie powietrza. Przed montażem wymiar zdjąć z natury. 3) Ościeże wewnętrzne doprowadzić do kąta prostego. 4) Ościeże zewnętrzne zagruntować, pokryć tynkiem mineralnym i pomalować. 5) Parapety zewnętrzne z blachy ocynkowanej gr. min 0,55 zachodzące na ościeże. 6) Parapety wewnętrzne z materiału drewnopochodnego gr. min 4 cm, zachodzące min po 3 cm z każdej strony na ościeże które jest wzmocnione 3 kątownikami stalowymi montażowymi. 7) Malowanie wykonać farbą o zbliżonych kolorach do kolorów istniejących..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.20.00 - Roboty ciesielskie 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.42.11.25 - 45.42.11.25 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: brakIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2 Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków -potencjał kadrowy: Wymagane jest wykazanie do wykonania zamówienia : -kierownika robót, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Do wykazu należy załączyć kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień budowlanych oraz ważną na dzień składania ofert kopię zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku nie dysponowania wymaganym potencjałem kadrowym wykonawca załącza do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o oświadczenia lub dokumenty złożone przez wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie należy załączyć do oferty w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: > oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór druku załącznik nr 2 do SIWZ) > aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. > wykaz Potencjał Kadrowy potwierdzający dysponowanie przez wykonawcę osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wzór druku załącznik nr 3 do SIWZ > zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie Potencjał kadrowy wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (wzór druku załącznik nr 3A) > dokumenty potwierdzające posiadanie przez osoby wykazane w załączniku nr 3 wymaganych uprawnień oraz ważną na dzień składania ofert kopię zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. 4. Wykaz innych dokumentów wymaganych przez zamawiającego: > druk oferta (wzór druku załącznik nr 1 do SIWZ) > informacja o części zamówienia powierzonej podwykonawcom, jeśli wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom (wzór druku załącznik nr 4 do SIWZ), > zbiorcze zestawienie oraz kosztorysy ofertowe (wzory druków załącznik nr 5, 5A do SIWZ) > pełnomocnictwo, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - gwarancja - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gim2barlinek.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Publiczne Gimnazjum Nr 2
w Barlinku
ul. Kombatantów 3
74-320 Barlinek.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Publiczne Gimnazjum Nr 2 w Barlinku ul. Kombatantów 3 74-320 Barlinek sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BARLINKA
- Budowa budynku biurowego - kancelarii leśnictw Okno, Moczkowo wraz z infrastrukturą techniczną niezbędną do ich użytkowania oraz zagospodarowaniem terenu
- Dostawa nowego auta osobowego dla Wodnego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego w Barlinku
- Dostawa łodzi motorowej ratowniczej wraz z dedykowaną przyczepą transportową dla Wodnego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego w Barlinku
więcej: przetargi w Barlinku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku"
- 5/PM/2025 Budowa instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej wraz z budową węzła cieplnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Kanałowej 2 w Bydgoszczy
- Wymiana drzwi wewnętrznych w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- Budowa, przebudowa, nadbudowa i rozbudowa infrastruktury edukacyjnej i społecznej w Gminie Dydnia
- Przebudowa wraz z remontem pomieszczeń kuchni w budynku Szkoły Podstawowej nr 3 przy ul. Kochanowskiego 1 w Tarnobrzegu w ramach zadania pn. "Modernizacja kuchni w Szkole podstawowej nr 3".
- Wymiana 8 sztuk okien w ramach Projektu Zawód w branży TSL - dobra droga współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.