To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-19
Ogłoszenie nr 10741 - 2017 z dnia 2017-01-19 r.
Piaseczno: Budowa ciągu ul. Wilanowskiej - Jeziorki o długości 1197,00 mb na odcinku od ul. Granicznej do ul. Dworskiej w Piasecznie - roboty dodatkowe.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 342230-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno, krajowy numer identyfikacyjny
1589128900000, ul.
ul. Kościuszki
5,
05500
Piaseczno, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
022 70 17 654, 70 17 655, faks
022 70 17 692, e-mail
rzp@piaseczno.eu
Adres strony internetowej (URL): www.piaseczno.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa ciągu ul. Wilanowskiej - Jeziorki o długości 1197,00 mb na odcinku od ul. Granicznej do ul. Dworskiej w Piasecznie - roboty dodatkowe.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):Spr. 116/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach zadania należy wykonać: roboty drogowe, sanitarne, oświetlenie uliczne, przebudowę sieci elektrycznej, teletechnicznej, przebudowę kolidujących ogrodzeń, usunięcie kolidujących i nasadzenie nowych gatunków drzew i krzewów.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 1694586.64 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki
na podstawie art. 66
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 66 w związku z zaistnieniem przesłanek art. 19 ust. 3 pkt 3 lit a ustawy o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw, ponieważ robota budowlana jest zamówieniem dodatkowym nieobjęty zamówieniem podstawowymi nieprzekraczającym łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia , które jest niezbędne do jego prawidłowego wykonania, a którego wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, a wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonanie zamówienia dodatkowego. W związku z wydaniem przez Starostę Piaseczyńskiego decyzji Nr 2/2016 z dnia 05 lutego 2016 zmieniającej decyzję 3/W/2014 z dnia 23 czerwca 2014, decyzji Nr 1/2016 z dnia 05 lutego 2016 stwierdzającej wygaśnięcie, w części decyzji 3/SU/2014 z dnia 23 czerwca 2014 oraz decyzji Nr 19/2016 z dnia 13 października 2016 zezwalającej na realizację inwestycji drogowej, nastąpiła zmiana zakresu robót związanych z budową ulicy Wilanowskiej. W związku z powyższym konieczne będzie wykonanie robót dodatkowych, gdyż ze względu na zawartą umowę podstawową oraz technologię prac niemożliwe jest ich oddzielenie od robót podstawowych. W ramach zamówienia dodatkowego należy wykonać: roboty drogowe, sanitarne, oświetlenie uliczne, przebudowę sieci elektrycznej, teletechnicznej, przebudowę kolidujących ogrodzeń, usunięcie kolidujących i nasadzenie nowych gatunków drzew i krzewów.
INNE PRZETARGI Z PIASECZNA
- Dzierżawa łączy lokalnych na potrzeby monitoringu.
- "Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Przedszkola nr 11 "Nefrytowy Zakątek" w Piasecznie "
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych, ciągów komunikacyjnych, klatek schodowych, sanitariatów, oraz pomieszczeń socjalnych w budynkach Urzędu Miasta i Gminy Piaseczno w 2025 roku
- Dostawa specjalistycznego samochodu do odbioru odpadów komunalnych z zabudową typu "wywrotka", z silnikiem zasilanym sprężonym gazem ziemnym CNG
więcej: przetargi w Piasecznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.