Ogłoszenie z dnia 2015-05-08
Warszawa: Wykonywania usług w zakresie pielęgnacji i renowacji zieleni osiedlowej i nawierzchni nieutwardzonych na terenach m. st. Warszawy znajdujących się we władaniu Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów.
Numer ogłoszenia: 107420 - 2015; data zamieszczenia: 08.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, ul. Irysowa 19, 02-660 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5493727, 5493737, faks 022 5493737.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywania usług w zakresie pielęgnacji i renowacji zieleni osiedlowej i nawierzchni nieutwardzonych na terenach m. st. Warszawy znajdujących się we władaniu Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W ramach każdej części (Rejonu) zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania usług w zakresie pielęgnacji i renowacji zieleni osiedlowej i nawierzchni nieutwardzonych na terenach m. st. Warszawy znajdujących się we władaniu Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą usługi polegające na wykonywaniu: 1 W zakresie zakładania i pielęgnacji zieleni osiedlowej: 1.1. pięciokrotnym koszeniu trawników z grabieniem i wywozem skoszonej trawy (w okresie od kwietnia do listopada), zasilanie trawników nawozami mineralnymi w zależności od warunków klimatycznych i szybkości wzrostu traw, 1.2. trzykrotnym, pielęgnacyjno-formującym cięciu żywopłotów oraz usuwaniu samosiewów (w okresie od kwietnia do października) w zależności od warunków klimatycznych i szybkości wzrostu krzewów, 1.3. cięciu odmładzającym i pielęgnacyjnym krzewów, 1.4. renowacji zieleni: a) zakładanie trawników na gruncie rodzimym, b) zakładanie trawników z dowozem ziemi urodzajnej, c) zabiegi agrotechniczne poprawiające stan istniejących trawników, d) zabiegi pielęgnacyjne w skupinach drzew i krzewów, e) nasadzenia materiału roślinnego (rośliny wieloletnie i jednoroczne), 1.5.likwidacja pozostałości (masy drzewnej) po robotach w krzewach oraz powstałych w wyniku zmiennych warunków atmosferycznych ( wiatry, opady), 1.6.wykonywanie i konserwacja ziemnych, żwirowych placów zabaw i alejek spacerowych, 1.7.wykonywanie drobnych form architektury towarzyszącej (montaż i demontaż ławek, płotków zabezpieczających, karmników itp.), 1.8. inne niezbędne prace ogrodnicze zlecane przez Zamawiającego. 2. Czynności, o których mowa w pkt 3.1. muszą być wykonywane: 2.1. zgodnie z zasadami rzetelnej wiedzy technicznej, sztuką budowlaną i ogrodniczą, 2.2. pod nadzorem Zespołu ds. Zieleni ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 02-679 Warszawa, ul. Smoluchowskiego 2. 3. Usługi, o których mowa w pkt 3.1. specyfikacji wykonywane będą na odrębne pisemne zlecenia wydawane przez Zespół ds. Zieleni ze szczegółowym określeniem zakresu i ich ilości zgodnie z protokołem typowania i przedmiarem prac oraz z określeniem terminu ich rozpoczęcia i zakończenia. Prawidłowe wykonanie prac, o których mowa w zdaniu pierwszym, każdorazowo potwierdzane będzie protokołem odbioru końcowego przez inspektora nadzoru Zespołu ds. Zieleni. Wynagrodzenie za realizację prac, o których mowa w pkt. 3.1. wypłacane będzie Wykonawcy na podstawie faktur wystawionych w oparciu o zweryfikowane przez inspektora Zespołu ds. Zieleni odpowiednio: rozliczenia i kosztorysy powykonawcze sporządzane w oparciu o protokoły typowania, obmiary prac oraz wg czynników cenotwórczych podanych przez Wykonawcę w ofercie (załącznik nr 2 do wzoru formularza oferty - odpowiednio: tabele ofert cenowych od I do IV). Ceny usług, o których mowa w pkt. 3.1.5. specyfikacji tj. likwidacja pozostałości (masy drzewnej) po robotach w krzewach oraz powstałych w wyniku zmiennych warunków atmosferycznych (wiatry, opady) muszą być wkalkulowane w ceny podane w ofercie (załącznik nr 2 do wzoru formularza oferty - odpowiednio: tabela ofert cenowych IV). Ilość roboczogodzin, materiałów cen najmu lub pracy sprzętu budowlanego wyliczane będą w oparciu o jednostkowe nakłady rzeczowe określone w katalogach nakładów rzeczowych (KNR) wydanych przez Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa, a w przypadku braku odpowiednich nakładów rzeczowych w ww. katalogach dopuszcza się stosowanie KNR wydanych przez WACETOB. Jeżeli również w tym wydawnictwie brak jest nakładów rzeczowych wykonywanych prac dopuszcza się stosowanie wycen indywidualnych każdorazowo zaakceptowanych przez inspektorów Zamawiającego i zatwierdzonych przez Kierownika Zespołu ds. Zieleni. Ceny zakupu materiałów rozliczane będą na podstawie przedłożonych faktur lecz nie wyższe niż średnie ceny krajowe opublikowane przez SEKOCENBUD w kwartale, w którym prace były wykonywane. Jeżeli w wydawnictwie SEKOCENBUD brak jest cen zakupu materiałów, dopuszcza się stosowanie cen na podstawie przedłożonych faktur przy czym ich ceny nie mogą być wyższe niż ceny tożsamych materiałów co do rodzaju i jakości dostępnych na rynku. Praca sprzętu(S) - ceny pracy sprzętu na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę faktur wystawionych przez usługodawców lecz nie wyższe niż średnie ceny krajowe publikowane przez SEKOCENBUD w kwartale, w którym usługi były wykonane. 3.1. zlecenia wystawia Inspektor Nadzoru ds. Zieleni, 3.2. zlecenia zatwierdza do realizacji pod względem zgłoszonych potrzeb Kierownik Zespołu ds. Zieleni, 3.3. wykonanie usług, o których mowa w pkt. 3.1.1. specyfikacji będzie następować nie później niż 4 dni po zgłoszeniu przez Zespół ds. Zieleni rozpoczęcia prac i zakończeniu nie później niż 21 dni od momentu zgłoszenia przy czym wywóz skoszonej trawy musi następować bezpośrednio po jej zgrabieniu, 3.4. wykonanie usług, o których mowa w pkt. 3.1.5. specyfikacji musi następować bezpośrednio po wykonaniu usług, o których mowa w pkt. 3.1.2., 3.1.3. i 3.1.4., 3.5. wykonanie usług, o których mowa w pkt. 3.1.4. do 3.1.7. musi być poprzedzone wstępną wyceną kosztorysową prac sporządzoną w oparciu o katalogi norm rzeczowych, 3.6. Usługi będące przedmiotem niniejszej umowy, o których mowa w pkt. 3.1.3 do 3.1.6. zlecane będą w miarę potrzeb ich wykonywania. 3.7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia krotności usługi 5 krotnego koszenia trawników, o których mowa w pkt. 3.1.1 SIWZ oraz zmniejszenia krotności usługi 3 krotnego pielęgnacyjno - formującego cięcia żywopłotów, o której mowa w pkt. 3.1.2 SIWZ w okresie realizacji niniejszej umowy. Ilość koszenia trawników i ilość cięć żywopłotów uzależniona będzie od warunków klimatycznych i związaną z nimi szybkością wzrostu. 4. W przypadku wykonania drobnych form architektury towarzyszącej (montaż ławek, płotków zabezpieczających, karmników itp.) o których mowa w pkt. 3.1.6. Wykonawca zobowiązany będzie do zastosowania podczas wykonywania zamówienia materiałów i urządzeń odpowiadających co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie (art.10 ustawy Prawo budowlane). Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie okazać w stosunku do wskazanych materiałów certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do zastosowania podczas wykonywania zamówienia w części dotyczącej nasadzeń - roślin wieloletnich i jednorocznych oraz zakładania trawników - materiału roślinnego odpowiadającego co do jakości wymogom określonym przez sztukę ogrodniczą i Zamawiającego. Dobór gatunków i określenie rozmiarów i jakości roślin do obsadzeń będzie odbywał się pod bezpośrednim nadzorem przedstawiciela Zamawiającego - Inspektora ds. Zieleni. 6. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na wykonane przez siebie prace dotyczące zakładania trawników i nasadzeń materiału roślinnego, o których mowa w pkt. 3.1.4.1., 3.1.4.2., 3.1.4.5. specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w § 1 ust. 2 pkt. 4 a, b i e Istotnych postanowień umowy (Rozdział III specyfikacji) oraz zastosowany materiał roślinny na czas 12 miesięcy od daty odbioru końcowego tych prac z tym, że dla materiałów okres ten nie może być krótszy niż gwarancja udzielona przez producenta przy czym okres ten nie może być krótszy niż 12 miesięcy. 7. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1. niniejszej specyfikacji mają być wykonane zgodnie z warunkami wynikającymi z Istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7.1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania, o ile warunkiem wprowadzenia takich zmian będą między innymi okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego oraz w przypadku zmiany porządku prawnego, a także w przypadku zmian zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w tym: 7.1.1. zmiany terminu wykonania Przedmiotu zamówienia, jeżeli w następstwie wydłużonych/wykraczających poza ustawowe terminy procedur administracyjnych oraz innych terminów spraw urzędowych, mających wpływ na terminy realizacji Przedmiotu zamówienia Wykonawca przy wykazaniu należytej staranności nie może dotrzymać terminu wykonania Przedmiotu zamówienia; 7.1.2. ograniczenia środków budżetowych na realizację Przedmiotu zamówienia; 7.1.3. ograniczenia zakresu rzeczowego i finansowego; 7.1.4. zmiany osób uczestniczących w realizacji Przedmiotu zamówienia; 7.1.5. zmiany zakresu części Przedmiotu zamówienia powierzonych podwykonawcom; 7.1.6. zmiany wymaganej sprawozdawczości i rozliczeń kosztów wykonania Przedmiotu zamówienia; 7.1.7. zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy wraz ze skutkami takiej zmiany regulacji prawnych. 7.1.8. zmiany Podwykonawców w sytuacji, gdy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, koniecznym będzie dla prawidłowego wykonania umowy posłużenie się przez Wykonawcę nowymi Podwykonawcami, którzy będą realizowali część lub cały zakres powierzony uprzednio innym Podwykonawcom. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia; 7.1.9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia krotności usługi 5 krotnego koszenia trawników, o których mowa w § 1 ust. 2 pkt 1 - Istotnych postanowień umowy - Rozdział III siwz oraz zmniejszenia krotności usługi 3 krotnego pielęgnacyjno - formującego cięcia żywopłotów, o której mowa w § 1 ust. 2 pkt 2 - Istotnych postanowień umowy - Rozdział III SIWZ w okresie realizacji umowy. Ilość koszenia trawników i ilość cięć żywopłotów uzależniona będzie od warunków klimatycznych i związaną z nimi szybkością wzrostu. 8. Zaoferowana przez Wykonawcę w Tabeli ofert cenowych nr III stanowiącej załącznik nr 2 c do wzoru formularza oferty częściowej i powtórzona we WZORZE FORMULARZA OFERTY CZĘŚCIOWEJ - maksymalna stawka robocizny kosztorysowej dla robót ogrodniczych, wykonania i konserwacji zieleni oraz wykonywania drobnych form architektury towarzyszącej nie może przekroczyć średniej w skali kraju określonej w wyd. SEKOCENBUD IV kwartał 2013 r. a wynosząca R netto = 13,61 zł i R brutto = 24,18 zł. Stawka robocizny kosztorysowej brutto obejmuje wartość stawki robocizny kosztorysowej netto powiększonej o narzut kosztów pośrednich i zysk kalkulacyjny [Rbrutto = (Rnetto + Kp + Z)]. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna nie przekroczenie w/w stawki w Tabeli ofert cenowych nr III stanowiącej załącznik nr 2 c do wzoru formularza oferty częściowej i powtórzonej we WZORZE FORMULARZA OFERTY CZĘŚCIOWEJ - Rozdział II specyfikacji istotnych warunków zamówie.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77.31.21.00 - Usługi odchwaszczania 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 3
Nazwa: REJON III DOM Konduktorska i DOM Polkowska
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- REMONDIS Spółka z o.o., ul. Zawodzie 16, 02-961 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57824,09 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 62450,00
Oferta z najniższą ceną: 62450,00 / Oferta z najwyższą ceną: 62450,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający przewidział w zamówieniu podstawowym możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usług zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont pustostanu w budynku mieszkalnym przy ul. Lawinowej 6 lok 1 w Warszawie.
- Remont poddasza i pokrycia dachowego w budynku Szkoły Podstawowej nr 246 przy ul. Białowieskiej 22 w Warszawie.
- Przebudowa sali konferencyjnej wraz z przyległymi pomieszczeniami na pierwszym piętrze w budynku Urzędu Dzielnicy przy Placu Czerwca 1976 nr 1 w Warszawie.
- Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych do Lotniczego Pogotowia Ratunkowego.
- Zakup subskrypcji na oprogramowanie Academic VMware Horizon Enterprise
- Zabudowa powierzchni wystawienniczej wraz z obsługą na potrzeby organizacji polskiego stoiska promocyjnego podczas targów Food&Drinks Malaysia 2025 w dniach 01-03.07.2025 r. w Kuala Lumpur w Malezji
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja skweru na Os. Kazimierza Wielkiego w Gnieźnie
- Roboty budowlane i nasadzenia zieleni wraz z pielęgnacją w 2026r., związanych z realizacją zadania pn.: "Plac Sikorskiego - zielone podwórko w sercu Krakowa!", w ramach BO dzielnic edycja X
- Wyspa dzieci - budowa placu zabaw ze strefami tematycznymi przy Katoliku w trybie wykonania: zaprojektuj i wybuduj
- "Mechaniczne koszenie pasa drogowego dróg wojewódzkich na obszarze objętym bieżącym utrzymaniem przez Starostwo Powiatowe w Zawierciu w roku 2025"- 3 Zadania.
- Rozbudowa ul. Popielskiego na odcinku od ul. Myszkowskiej do ul. Sosnowieckiej dla potrzeb obsługi komunikacyjnej Ośrodka Wsparcia dla Osób w Kryzysie Bezdomności przy ul. Popielskiego 8 we Wrocławiu
- "Ukwiecenie na terenie Andrychowa w roku 2025"
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.