eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GnieznoNaprawa izolacji zewnętrznych ścian fundamentowych budynku "A" Sądu Rejonowego w Gnieźnie przy ul. Franciszkańskiej 9 - Etap II.



Ogłoszenie z dnia 2017-07-12

Ogłoszenie nr 107443 - 2017 z dnia 2017-07-12 r.

Gniezno: Naprawa izolacji zewnętrznych ścian fundamentowych budynku "A" Sądu Rejonowego w Gnieźnie przy ul. Franciszkańskiej 9 - Etap II.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Gnieźnie, krajowy numer identyfikacyjny 32390900000, ul. ul. Franciszkańska 42623, 62200 Gniezno, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 614 239 300, faks 614 239 369, e-mail kierownik.finansowy@srgniezno.pl
Adres strony internetowej (URL): www.gniezno.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Sąd

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Naprawa izolacji zewnętrznych ścian fundamentowych budynku "A" Sądu Rejonowego w Gnieźnie przy ul. Franciszkańskiej 9 - Etap II.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

1/SR/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zakres przedmiotu Umowy Zakres przedmiotu zamówienia polega w szczególności na: - oczyszczeniu murów z tynków i resztek zapraw, - wykuciu uszkodzonych cegieł i zmurszałych spoin, - pokryciu preparatem biobójczym, - odsoleniu ścian, - uzupełnieniu spoin między cegłami oraz cegieł, - uzupełnieniu powierzchniowych ubytków w cegle, - naprawie pęknięć w murach, - scaleniu kolorystycznym, - wykonaniu impregnacji wzmacniającej strukturę muru, - wykonaniu okładzin z płyt gipsowo - kartonowych we wskazanych miejscach, - oczyszczeniu ścian korytarza, wykonaniu gładzi i malowaniu, - zabezpieczeniu akt, elementów wyposażenia piwnicy, czujek ppoż, lamp, instalacji, - montaż nawietrzaków higrosterowalnych w istniejących oknach, - odmalowaniu drzwi stalowych i krat stalowych, - prace towarzyszące związane z demontażem i ponownym montażem instalacji elektrycznych i niskoprądowych. 2. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie prac remontowych polegających na naprawie izolacji zewnętrznych ścian fundamentowych budynku "A" Sądu Rejonowego w Gnieźnie przy ul. Franciszkańskiej 9 - Etap II. W roku 2015 Zamawiający przeprowadził prace remontowe w ramach których wykonano I etap prac. Dokumentacja projektowa załączona do niniejszej umowy zawiera cały zakres prac remontowych obejmujących swoim zakresem zarówno etap I jaki i etap II. Konieczne do wykonania prace remontowe realizowane w ramach niniejszej Umowy zostały określone w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ 3. Wykonawca zobowiązuje się wykonać wszystkie roboty budowlane, wskazane w dokumentach, o których mowa w punkcie powyższym (punkt III.2 SIWZ), niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdy dokumenty te przewidują różny zakres robót, uznaje się, że zakres robót, do wykonania, których zobowiązany jest Wykonawca wskazuje projekt wykonawczy z zastrzeżeniem, iż realizacji podlega II etap prac remontowych określony w przedmiarze robót. 4. Roboty muszą być wykonane w zakresie umożliwiającym użytkowanie obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, a w szczególności z przepisami Prawa budowlanego oraz na warunkach ustalonych w SIWZ i załącznikach do niej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45216112-2, 45310000-3, 45330000-9, 45400000-1, 45442100-8, 45320000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT356929.62
WalutaPL


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Sztukatorski Renowacja Obiektów Zabytkowych Witold Domaniecki, witold.domaniecki@interia.pl, ul. Wiosenna 6, 62-040, Puszczykowo, kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 439023,43
Oferta z najniższą ceną/kosztem 439023,43
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 439023,43
Waluta: PL


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.