Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-07-20
Chorzów: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku (2)
Numer ogłoszenia: 107445 - 2015; data zamieszczenia: 20.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Chorzowskie Centrum Pediatrii i Onkologii im. dr E. Hankego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Truchana 7, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 32 3490141, 32 3490145, faks 32 3490145.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.chcpio.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku (2).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku (2). 36 pakietów.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.15.70.00-5, 33.16.22.00-5, 33.17.20.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 36.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie tego warunku Zamawiający nie stawia szczegółowych wymogów. Ocena warunku nastąpi na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (oświadczenie art. 22 ust. 1 UPZP). Spełnienie wymogów zostanie przez Zamawiającego zweryfikowane na podstawie przedstawionych dokumentów i oświadczeń na zasadzie -spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie tego warunku Zamawiający nie stawia szczegółowych wymogów. Ocena warunku nastąpi na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (oświadczenie art. 22 ust. 1 UPZP). Spełnienie wymogów zostanie przez Zamawiającego zweryfikowane na podstawie przedstawionych dokumentów i oświadczeń na zasadzie -spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie tego warunku Zamawiający nie stawia szczegółowych wymogów. Ocena warunku nastąpi na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (oświadczenie art. 22 ust. 1 UPZP). Spełnienie wymogów zostanie przez Zamawiającego zweryfikowane na podstawie przedstawionych dokumentów i oświadczeń na zasadzie -spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie tego warunku Zamawiający nie stawia szczegółowych wymogów. Ocena warunku nastąpi na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (oświadczenie art. 22 ust. 1 UPZP). Spełnienie wymogów zostanie przez Zamawiającego zweryfikowane na podstawie przedstawionych dokumentów i oświadczeń na zasadzie -spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie tego warunku Zamawiający nie stawia szczegółowych wymogów. Ocena warunku nastąpi na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (oświadczenie art. 22 ust. 1 UPZP). Spełnienie wymogów zostanie przez Zamawiającego zweryfikowane na podstawie przedstawionych dokumentów i oświadczeń na zasadzie -spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W celu oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu należy złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (oświadczenie art. 22 ust. 1 UPZP).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 99
- 2 - Termin dostawy - 1
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
3. Strony ustalają, że ceny jednostkowe wyszczególnione w załączniku nr 2 obowiązują do końca trwania umowy. W przypadku zmian stawek podatku VAT możliwa jest zmiana wartości brutto (wym. w zał. nr 2), przy czym ta zmiana może stanowić wyłącznie różnicę pomiędzy dotychczasową a nową wysokością stawki podatkowej a zmiana ta będzie miała miejsce od momentu obowiązywania nowej stawki podatku VAT. 4. Zamawiający dopuszcza zmianę cen w przypadku, gdy zmiany te są korzystne dla Zamawiającego tj. obniżenie ceny netto przy zachowaniu pozostałych parametrów oferowanego przedmiotu zamówienia bez zmian. 5. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie zmian dotyczących oznaczenia firmy, adresu lub innych zapisów dotyczących wskazania stron. 6. Zamawiający dopuszcza, w przypadku zaprzestania produkcji lub konieczności wycofania danego przedmiotu zamówienia, zaoferowanie przez Wykonawcę produktu zamiennego, po cenie nie wyższej niż przedmiot zamówienia będący przedmiotem przetargu, pod warunkiem iż taka zmiana przedmiotu umowy nie będzie groziła rażącą stratą dla jednej ze stron. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi posiadać to samo przeznaczenie oraz spełniać parametry opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla danego produktu, przy czym Zamawiający musi wyrazić zgodę na wprowadzenie produktu zamiennego. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu obowiązywania umowy, o którym mowa w § 9 ust. 1 umowy, w przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego ilości wskazanych w załączniku nr 2 do umowy jednakże na okres nie dłuższy niż 6 miesięcy od terminu obowiązywania umowy. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu obowiązywania umowy, o którym mowa w § 9 ust. 1 umowy, w celu skorzystania z prawa opcji jednakże na okres nie dłuższy niż 6 miesięcy od terminu obowiązywania umowy. 9. Zamawiający dopuszcza wydłużenie terminu płatności w przypadku zmiany ustawy o terminach zapłaty w transakcjach handlowych. 10. Wykonawca zobowiązuje się do podpisania aneksu wydłużającego terminy o których mowa w § 2 ust. 7, 8, 9 umowy. 11. Zamawiający dopuszcza również wprowadzenie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany: a) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, b) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. Zmiana taka nie może nastąpić przed upływem 12 miesiąca trwania umowy. W celu ewentualnej zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy, Sprzedający jest zobowiązany w terminie 7 dni roboczych od zawarcia niniejszej umowy podać Zamawiającemu pisemne informacje dotyczących szczegółowych kosztów pracy z rozbiciem na pracowników, wskazać składki na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, kwoty wynagrodzeń aktualne na dzień zawarcia umowy oraz wskazać procentowo jak powyższe koszty kształtują wartość umowy brutto. W przypadku nie złożenia wymaganych dokumentów Wykonawcy w trakcie realizacji zadania nie będzie przysługiwała możliwość zmiany wynagrodzenia na podstawie § 2 pkt 11 niniejszej umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.chcpio.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.przetargi.chcpio.pl lub ul. Władysława Truchana 7, 41-500 Chorzów - Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Chorzowskie Centrum Pediatrii i Onkologii im. dr. Edwarda Hankego, ul. Władysława Truchana 7, 41-500 Chorzów - Sekretariat Dyrektora.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Oznaczenie sprawy: PNU/21/2015. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 - Strzykawki, igły i drobny sprzęt uzupełniający.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1 - Strzykawki, igły i drobny sprzęt uzupełniający. 21 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.15.70.00-5, 33.16.22.00-5, 33.17.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 - Cewniki, sondy, worki oraz drobny sprzęt uzupełniający.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 2 - Cewniki, sondy, worki oraz drobny sprzęt uzupełniający. 24 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.15.70.00-5, 33.16.22.00-5, 33.17.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 - Chirurgiczny (1).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 3 - Chirurgiczny (1). 16 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.15.70.00-5, 33.16.22.00-5, 33.17.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4 - Drobny sprzęt medyczny (1).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 4 - Drobny sprzęt medyczny (1). 13 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.15.70.00-5, 33.16.22.00-5, 33.17.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5 - Drobny sprzęt medyczny (2).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 5 - Drobny sprzęt medyczny (2). 36 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.15.70.00-5, 33.16.22.00-5, 33.17.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6 - Cewniki do wkłuć centralnych (1).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 6 - Cewniki do wkłuć centralnych (1). 10 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.15.70.00-5, 33.16.22.00-5, 33.17.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7 - Cewniki do wkłuć centralnych (2).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 7 - Cewniki do wkłuć centralnych (2). 9 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.15.70.00-5, 33.16.22.00-5, 33.17.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8 - Obłożenia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 8 - Obłożenia. 4 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.15.70.00-5, 33.16.22.00-5, 33.17.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9 - Materiał obłożeniowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 9 - Materiał obłożeniowy. 6 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.15.70.00-5, 33.16.22.00-5, 33.17.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10 - Rękawice i maski do podawania cytostatyków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 10 - Rękawice i maski do podawania cytostatyków. 6 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.15.70.00-5, 33.16.22.00-5, 33.17.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11 - Rękawice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 11 - Rękawice. 1 pozycja asortymentowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.15.70.00-5, 33.16.22.00-5, 33.17.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet 12 - Drobny sprzęt okulistyczny (1).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 12 - Drobny sprzęt okulistyczny (1). 1 pozycja asortymentowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.15.70.00-5, 33.16.22.00-5, 33.17.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet 13 - Drobny sprzęt okulistyczny (2).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 13 - Drobny sprzęt okulistyczny (2). 4 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.15.70.00-5, 33.16.22.00-5, 33.17.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet 14 - Sterylne pokrowce ochronne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 14 - Sterylne pokrowce ochronne. 1 pozycja asortymentowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.15.70.00-5, 33.16.22.00-5, 33.17.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet 15 - Linie do inwazyjnego pomiaru krwi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 15 - Linie do inwazyjnego pomiaru krwi. 1 pozycja asortymentowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.15.70.00-5, 33.16.22.00-5, 33.17.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet 16 - Systemy kaniul donosowych do terapii CPAP.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 16 - Systemy kaniul donosowych do terapii CPAP. 2 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.15.70.00-5, 33.16.22.00-5, 33.17.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet 17 - Akcesoria do zestawu do laparoskopii i artroskopii operacyjnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 17 - Akcesoria do zestawu do laparoskopii i artroskopii operacyjnej. 1 pozycja asortymentowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.15.70.00-5, 33.16.22.00-5, 33.17.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet 18 - Zestawy do wstrzykiwacza kontrastu (3).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 18 - Zestawy do wstrzykiwacza kontrastu (3). 2 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.15.70.00-5, 33.16.22.00-5, 33.17.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet 19 - Zestaw do uzyskiwania osocza bogatopłytkowego (PRP).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 19 - Zestaw do uzyskiwania osocza bogatopłytkowego (PRP). 1 pozycja asortymentowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.15.70.00-5, 33.16.22.00-5, 33.17.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet 20 - Prowadnice do intubacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 20 - Prowadnice do intubacji. 3 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.15.70.00-5, 33.16.22.00-5, 33.17.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet 21 - Resuscytator oddechowy neonatologiczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 21 - Resuscytator oddechowy neonatologiczny. 1 pozycja asortymentowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.15.70.00-5, 33.16.22.00-5, 33.17.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Pakiet 22 - Drobny sprzęt medyczny do sterylizacji (1).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 22 - Drobny sprzęt medyczny do sterylizacji (1). 8 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.15.70.00-5, 33.16.22.00-5, 33.17.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Pakiet 23 - Drobny sprzęt medyczny do sterylizacji (4).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 23 - Drobny sprzęt medyczny do sterylizacji (4). 3 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.15.70.00-5, 33.16.22.00-5, 33.17.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Pakiet 24 - Materiał opakowaniowy do sterylizacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 24 - Materiał opakowaniowy do sterylizacji. 15 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.15.70.00-5, 33.16.20.00-5, 33.17.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Pakiet 25 - Fartuchy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 25 - Fartuchy. 2 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.15.70.00-5, 33.16.22.00-5, 33.17.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Pakiet 26 - Akcesoria do usztywnień.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 26 - Akcesoria do usztywnień. 18 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.15.70.00-5, 33.16.22.00-5, 33.17.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Pakiet 27 - Akcesoria endoskopowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 27 - Akcesoria endoskopowe. 5 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.15.70.00-5, 33.16.22.00-5, 33.17.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Pakiet 28 - Odzież ochronna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 28 - Odzież ochronna. 1 pozycja asortymentowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.15.70.00-5, 33.16.22.00-5, 33.17.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Pakiet 29 - Akcesoria ochronne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 29 - Akcesoria ochronne. 2 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.15.70.00-5, 33.16.22.00-5, 33.17.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Pakiet 30 - Elektrody do koblacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 30 - Elektrody do koblacji. 2 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.15.70.00-5, 33.16.22.00-5, 33.17.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Pakiet 31 - Elektrody (1).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 31 - Elektrody (1). 1 pozycja asortymentowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.15.70.00-5, 33.16.22.00-5, 33.17.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Pakiet 32 - Elektrody (2).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 32 - Elektrody (2). 3 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.15.70.00-5, 33.16.22.00-5, 33.17.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Pakiet 33 - Koce do ogrzewania pacjentów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 33 - Koce do ogrzewania pacjentów. 1 pozycja asortymentowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.15.70.00-5, 33.16.22.00-5, 33.17.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Pakiet 34 -Osłonki na oczy do zabiegów laserem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 34 -Osłonki na oczy do zabiegów laserem. 1 pozycja asortymentowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.15.70.00-5, 33.16.22.00-5, 33.17.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: Pakiet 35 - Nakłuwacze do drenów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 35 - Nakłuwacze do drenów. 1 pozycja asortymentowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.15.70.00-5, 33.16.22.00-5, 33.17.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 36 NAZWA: Pakiet 36 - Żel do badań elektrofizjologicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 36 - Żel do badań elektrofizjologicznych. 1 pozycja asortymentowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.15.70.00-5, 33.16.22.00-5, 33.17.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Skrócenie liny nośno-napędowej kolei linowej "Elka" na odcinku Wesołe Miasteczko - Planetarium
- "Obsługa brandingowa Stadionu Śląskiego w 2025 roku"
- Całoroczne (letnie i zimowe) utrzymanie ulicy Wolności wraz z ulicami bocznymi i miejscami postojowymi
- "Wykonanie podziałów geodezyjnych nieruchomości, wznowień znaków granicznych nieruchomości i wykonanie dokumentacji do celów prawnych na potrzeby komunalizacji mienia Skarbu Państwa oraz regulacji ...
- Obsługa archiwum zakładowego
- Opracowanie projektu kompleksowego remontu konstrukcji i poszycia dachu oraz konstrukcji (betonowych dźwigarów) zabytkowego budynku Pawilonu C-G zlokalizowanego przy ul. Targowej 7 w Chorzowie
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu jednorazowego do Pracowni Elektrofizjologii podmiotu leczniczego " Zespołu Opieki Zdrowotnej" w Kłodzku
- "Zakup i dostawa zestawów do transportowania pacjentów dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu"
- Prace instalacyjno- budowlane związane z przygotowaniem pomieszczeń do montażu aparatu do angiografii komputerowej wraz z zakupem i dostawą kolumny anestezjologicznej i wyposażenia.
- Dostawa sprzętu do stymulacji serca wraz z dzierżawą programatora urządzeń dla potrzeb Pracowni Elektrofizjologii podmiotu leczniczego "Zespołu Opieki Zdrowotnej" w Kłodzku
- Przetarg krajowy na dostawę sprzętu medycznego szkoleniowego dla ratownictwa medycznego
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku - II (uzupełnienie)
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.