eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Potulice › Dostawy środków farmaceutycznych (znak sprawy 16/2009)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-08

Potulice: Dostawy środków farmaceutycznych (znak sprawy 16/2009)
Numer ogłoszenia: 107465 - 2009; data zamieszczenia: 08.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny , Aleja Parkowa 1, 89-120 Potulice, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5874440, faks 052 5874400.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Karny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy środków farmaceutycznych (znak sprawy 16/2009).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie dotyczy dostaw środków farmaceutycznych, które zostało podzielone na 3 części (grupy). 2. Jednostka miary (j.m.) - opakowanie (zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia). 3. Zamawiający informuje, że ilości szacunkowe środków farmaceutycznych wyszczególnionych we wszystkich grupach (częściach) mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Ostateczna ilość zamawianych leków będzie wynikała z faktycznych potrzeb zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. 4. Termin ważności dostarczanych środków farmaceutycznych nie może być krótszy niż 1 rok. Dostawa leków z krótszym terminem ważności będzie realizowana po uzyskaniu zgody od Zamawiającego. 5. Jeżeli ilość środka farmaceutycznego w opakowaniu proponowanym przez wykonawcę będzie inna niż określona przez zamawiającego, wykonawca koryguje w formularzu cenowym, w kolumnie 2 - Przedmiot zamówienia ilość jednostek (np. tabletek w opakowaniu) a w kolumnie 5 - Ilość szacunkowa koryguje podaną ilość opakowań w taki sposób, aby zgadzała się całkowita ilość opisanego leku, tzn. wykonawca oferuje taką samą lub nie mniejszą ilość jednostek (np. tabletek, ampułek itp.) środka farmaceutycznego, jaką żądał w siwz zamawiający. Jeżeli wykonawca będzie oferował lek w opakowaniu, które jest niepodzielne przez całkowitą ilość danego leku określoną przez zamawiającego (np. podaną w tabletkach), to zaokrągla liczbę opakowań do całości, pod warunkiem, że zaokrąglenie zawsze będzie w górę, np. 17,7 op. = 18 op. lub 17,1 op. = 18 op. Niedopuszczalne jest zaniżanie przez wykonawcę całkowitej ilości jednostek (np. tabletek, ampułek itp.) środków farmaceutycznych określonych w siwz. 6. Zamawiający dopuszcza dostarczanie leków synonimowych (generycznych) pod warunkiem, że będą tożsame z opisanymi środkami farmaceutycznymi, tj. będą miały tą samą nazwę chemiczną oraz dawkę. Jeżeli ilość środka farmaceutycznego (zamiennika) w opakowaniu będzie inna niż leku zamawianego, wykonawca wykonuje czynności opisane w pkt 7. Ponadto wykonawca w formularzu cenowym, w kolumnie nr 6 Nazwa zamiennika wpisuje nazwę wycenianego środka farmaceutycznego oraz ilość jednostek (np. tabletek) w opakowaniu. 7. W sytuacji, kiedy zaprzestano produkcji danego leku lub lek został wycofany z obrotu i z przyczyn obiektywnych nie można go zastąpić lekiem równoważnym (zamiennikiem), należy w formularzu cenowym podać informację, że dany preparat nie jest produkowany i nie ma zamienników oraz go nie wyceniać. W takim przypadku wykonawca załącza do oferty pisemną informację wystawioną przez upoważniony do tego organ, instytucję lub podmiot, z której wynika, że dany środek farmaceutyczny nie jest produkowany lub jest wycofany z obrotu. Zamawiający sprawdzając i oceniając oferty wykonawców zweryfikuje, czy w sytuacji zaprzestania produkcji danego leku lub jego wycofania, wykonawcy celowo nie korzystali z zamienników i nie dokonywali wyceny, prowadząc w ten sposób do sztucznego zaniżenia wartości zamówienia. 8. Miejsce, sposób, terminy dostaw oraz forma i termin płatności. 1) Dostawy w/w środków farmaceutycznych do apteki szpitala, zlokalizowanej na terenie Zakładu Karnego w Potulicach. 2) Wykonawca dostarczać będzie środki farmaceutyczne własnym transportem, na swój koszt, zgodnie z warunkami transportowymi określonymi przez producenta leku. Jeżeli transportowanie danego środka farmaceutycznego wymaga warunków specjalnych, np. lek musi być przechowywany w chłodnej temperaturze, do dostawy takiego leku wykonawca dołącza test, który potwierdzi sposób jego przechowywania w czasie transportowania. 3) Dostarczane środki farmaceutyczne w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach oraz jednakowe i zgodne pod względem numeru serii oraz dat ważności z danymi zamieszczonymi na fakturze. 4) Realizacja dostaw w uzgodnionych terminach, od poniedziałku do piątku (w dni robocze) w godzinach 7:00 - 15:00. 5) Termin płatności 30 dni, forma płatności przelew..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 33.14.15.40 - Albumina .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. 1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonych dokumentów oraz oświadczeń wyszczególnionych w rozdziale IX siwz. 3. Jeżeli Wykonawca nie złoży dokumentów lub oświadczeń (wyszczególnionych w rozdziale IX siwz) potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, albo wykonawca złoży dokumenty zawierające błędy, zamawiający wezwie wykonawcę z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp do ich uzupełnienia. Jeżeli w wyznaczonym terminie wykonawca ich nie dostarczy, to zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zezwolenie wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego lub inny uprawniony organ, potwierdzające, że wykonawca jest uprawniony do obrotu środkami farmaceutycznymi; 5) aktualne zezwolenie wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego, lub inny uprawniony organ, potwierdzające, że wykonawca jest uprawniony do obrotu środkami odurzającymi - dotyczy wykonawców, którzy złożą ofertę na grupę 3. 2. Wykonawca do oferty składa podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 3. Wykonawca do oferty składa podpisane oświadczenie o zapoznaniu się i zaakceptowaniu warunków umowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny, Aleja Parkowa 1, 89-120 Potulice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2009 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego, w sekretariacie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: grupa 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Albumina inj. 20 % -50 ml, CPV: 33141540-7, 20 op..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.15.40-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Grupa 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Fraxiparine inj. 0,4 ml 3800 jx 10 amp.strz. CPV: 33621100-0, 20 op. b) Fraxiparine inj. 0,6 ml 5700 jx 10 amp.strz. CPV: 33621100-0, 20 op. c) Fraxiparine inj. 0,8 ml 7600 jx 10 amp.strz. CPV: 33621100-0, 20 op..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.62.11.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Grupa 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Hepa-Merz inj. iv. 5g-10 ml x 10 amp. CPV: 33621200-3, 20 op. b) Nidrazid tabl. 100 mg x 250 tabl. CPV: 33651100-9, 100 op. c) Ramicor kaps. 5 mg x30 kaps. CPV: 33622800-4, 20 op. d) Ramicor kaps. 5 mg x30 kaps. CPV: 33622800-4, 20 op. e) Indapres tabl. 2,5 mg x30 tabl. CPV: 33622300-8, 20 op. f) Methadone hydrochlor. 1000ml CPV: 33612000-3, 5 op..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.11.00-9, 33.62.12.00-3, 33.62.28.00-4, 33.62.23.00-8, 33.61.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.