eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BędzinDostawa odczynników laboratoryjnych i bakteriologicznych nr ref. 4/OL/PN/2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-18

Będzin: Dostawa odczynników laboratoryjnych i bakteriologicznych nr ref. 4/OL/PN/2013
Numer ogłoszenia: 107478 - 2013; data zamieszczenia: 18.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Małachowskiego 12, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. (032) 7637636, faks (032) 2651430.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników laboratoryjnych i bakteriologicznych nr ref. 4/OL/PN/2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: odczynniki laboratoryjne i bakteriologiczne - poniżej 193000 EURO.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3, 33.69.62.00-7, 33.69.63.00-8, 33.69.65.00-0, 33.69.67.00-2, 33.69.81.00-0, 33.12.41.31-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;
  • inne dokumenty

    1. Aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu i stosowania w Polsce zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o Wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. nr 107 poz. 679), którymi są: deklaracja zgodności z normami europejskimi CE , dokumenty potwierdzające zgłoszenie / powiadomienie prezesa Urzędu Rejestracji produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych o wprowadzeniu wyrobu medycznego do używania, zgodnie z warunkiem w Części VII pkt 3 ppkt c) SIWZ; 2. certyfikaty kontroli jakości ISO lub równoważne dokumenty, zgodnie z warunkiem w Części VII pkt 3 ppkt e) SIWZ - Zał. nr 9; Wykonawca może zamiast ww. zaświadczenia złożyć równoważne zaświadczenie wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 3. karty charakterystyki substancji niebezpiecznej, zgodnie z warunkiem w Części VII pkt 3 ppkt d) SIWZ. 4. Oświadczenia, dokumenty wymagane pod poszczególnymi pakietami (odpowiednio w zależności od wybranego pakietu), zgodnie z warunkiem w Części VII pkt 3 ppkt f) SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Dostawcy, chyba, że Odbiorca przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówienie lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany, tj. a) w przypadku urzędowej zmiany stawek podatkowych, Dzierżawca dopuszcza możliwość zmiany cen jednostkowych przedmiotu zamówienia w stopniu nie wyższym niż będzie to spowodowane zmianą tej stawki, pod warunkiem przedstawienia przez Wydzierżawiającego stosownych dokumentów potwierdzających zaistnienie faktu wprowadzenia zmiany. Zmiana stawki VAT w ramach niniejszej umowy nie może nastąpić wcześniej niż z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT. b) w przypadku gdy produkt zaoferowany, w czasie realizacji umowy został wycofany lub zaprzestano produkcji i wprowadzono odpowiednik zaoferowanego produktu lub produkt zaoferowany został udoskonalony, to dopuszcza się zmianę w zakresie: numeru katalogowego produktu, nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, sposobu konfekcjonowania, a tym samym zwiększenia lub zmniejszenia ilości zaoferowanych opakowań, zgodnych po przeliczeniu z ilością określoną przez Zamawiającego w Zał. nr 3 do SIWZ, przy zachowaniu cen określonych w tym załączniku. 2. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem zapisu ust. 1 podlega unieważnieniu. 3. Wszelkie zmiany lub uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie Strony pod rygorem nieważności. Zmiany i uzupełnienia winny wynikać z przepisów prawnych i muszą być udokumentowane.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pzzoz.bedzin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ul. Szpitalna 40, 41-250 Czeladź, pok. nr 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2013 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ul. Szpitalna 40, 41-250 Czeladź, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do koagulometru K - 3002 OPTIC.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3, 33.69.62.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do analizatora hematologicznego MICROS 60/18.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3, 33.69.62.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do mikrometody żelowej firmy DiaMed.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.62.00.00-3, 33.69.62.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oznaczenia, testy kasetkowe immunochromatograficzny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.62.00.00-3, 33.69.65.00-0, 33.12.41.31-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet V.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trombina laboratoryjna.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3, 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet VI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki chemiczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3, 33.69.63.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet VII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy paskowe do analizy moczu na aparacie Combi Scan 11 SYS, kontrole moczu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3, 33.69.67.00-2, 33.12.41.31-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet VIII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Paski dwuparametrowe i dziesięcioparametrowe do oznaczania moczu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet IX.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Test ureazowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet X.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do cytologii.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3, 33.69.63.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet XI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do serologii krwi..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3, 33.69.62.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet XII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podłoża, testy wraz z udostępnieniem komputera z oprogramowaniem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3, 33.69.81.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet XIII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krążki diagnostyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3, 33.69.81.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet XIV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krążki do lekowrażliwości, diagnostyczne, szczepy wzorcowe, odczynniki diagnostyczne, testy orientacyjne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3, 33.69.81.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.