Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-15
Gliwice: Dostawę materiałów biurowych i eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek
Numer ogłoszenia: 10747 - 2008; data zamieszczenia: 15.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Metali Nieżelaznych, Ul. Sowińskiego 5, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2380316, 3280200, fax 032 2316933.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.imn.gliwice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Badawczo-Rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę materiałów biurowych i eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawę materiałów biurowych i eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.12.54.00 - Papier do drukowania Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.30 - Papier do drukowania Oryginalny kod CPV: 21.20.00.00 - Wyroby z papieru lub tektury Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe Oryginalny kod CPV: 25.24.71.00 - Artykuły biurowe z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Oryginalny kod CPV: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Oryginalny kod CPV: 30.21.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.01.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 Ustawy prawo zamówień publicznych . Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia , nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imn.gliwice.pl /zakładka BIP/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Metali Nieżelaznych 44-100 Gliwice ul. Sowińskiego 5 pokój 144,pawilon B.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.01.2008 godzina 12:00, miejsce: Instytut Metali Nieżelaznych 44-100 Gliwice ul. Sowińskiego 5 pokój 2 ,pawilon B.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Materiały biurowe wraz z dostawą do IMN w Gliwicach.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały biurowe wraz z dostawą do IMN w Gliwicach ( załącznik nr 1).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.54.00-9, 21.20.00.00-5, 25.24.71.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Materiały eksploatacyjne do drukarek i kserokopiarek wraz z dostawą do IMN w Gliwicach.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały eksploatacyjne do drukarek i kserokopiarek wraz z dostawą do IMN w Gliwicach (załącznik nr2).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.21.70.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Świadczenie usług serwisowych urządzeń prod. OLYMPUS dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Roboty budowlane w podziale na 2 cz: część 1: Naprawa dachu budynku nr 31 w Opolu część 2: Konserwacja elementów wideostrzelnicy w Lublińcu
- Przedłużenie licencji posiadanego przez Zamawiającego systemu Firewall dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Modernizacja placu zabaw i siłowni na wolnym powietrzu oraz modernizacja muru oporowego z ogrodzeniem i budowa chodnika przy Szkole Podstawowej nr 9(2).
- Dostawy odzieży żaroodpornej
- Wymiana bramy wjazdowej wraz z furtką na terenie OW Czechowice oraz dostosowanie dojścia do biura dla osób z niepełnosprawnościami.
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Ursynów m.st. Warszawy oraz placówek oświatowych w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.
- Sukcesywne dostawy części i akcesoriów komputerowych, nośników danych przez okres 12 miesięcy dla Jednostek Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
- Zakup materiałów chemicznych i biurowych dla Gminy Myślenice i jej jednostek
- Dostawa artykułów biurowych i papieru do drukowania
- Zakup i dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego na potrzeby Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Poznaniu oraz podległych Placówek Terenowych
- D/31/2025/A Sukcesywny zakup i dostawa papieru biurowego oraz materiałów biurowych na potrzeby jednostek UO, cz. 2 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych UO
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.