eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › Remont, zakup i wyposażenie biblioteki w Knurowie - II Etap, zakup i dostawa mebli bibliotecznych do Miejskiej Biblioteki Publicznej przy Al. Lipowej 12 w Knurowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-08

Knurów: Remont, zakup i wyposażenie biblioteki w Knurowie - II Etap, zakup i dostawa mebli bibliotecznych do Miejskiej Biblioteki Publicznej przy Al. Lipowej 12 w Knurowie
Numer ogłoszenia: 107482 - 2015; data zamieszczenia: 08.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 74680 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kultury, ul. Niepodległości 26, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 032 3303680, faks 032 3303681.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont, zakup i wyposażenie biblioteki w Knurowie - II Etap, zakup i dostawa mebli bibliotecznych do Miejskiej Biblioteki Publicznej przy Al. Lipowej 12 w Knurowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mebli bibliotecznych wraz z ich montażem do Miejskiej Biblioteki Publicznej przy Al. Lipowej 12 w Knurowie, wg wykazu i opisu technicznego zawartego w rozdz. II pkt 1 Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót do projektu wykonawczego remontu Miejskiej Biblioteki Publicznej w Knurowie, stanowiącej załącznik do SIWZ. 2. Zamówienie obejmuje zakup, dostawę i montaż następujących produktów: 1) Szafa na wymiar - symbol S4 - kpl 13; 2) Blat z drewna litego - symbol S5 - kpl 3; 3) System wystawienniczy - symbol W1 - kpl 1; 4) Szatnia dla dzieci - symbol S3 - kpl 2; 5) Stolik ścienny - symbol S2 - kpl 3; 6) Lada biblioteczna - symbol S6 - kpl 2; 7) Biurka pracownicze - symbol B1; B2; B3 - kpl 9; 8) Taboret - symbol T; T`- kpl 18; 9) Krzesło dla dzieci - dla symbolu m1 - kpl 10; 10) Stolik dla dzieci - dla symbolu m1 - kpl 2; 11) Krzesła obrotowe - symbol K2 - kpl 7; 12) Stoły - symbol m3 - kpl 12; 13) Fotele do czytelni prasy - dla symbolu m2 - kpl 7; 14) Stolik prasowy - dla symbolu m2 - kpl 3; 15) Krzesła pracownicze - symbol K1 - kpl 12; 16) Krzesła lekcyjne - symbol K3 - kpl 35; 17) Regały przesuwne - symbol Rp - kpl 10; 18) Identyfikacja wizualna - zgodnie z Kierunek biblioteka. Przewodnik po systemie oznakowania - kpl 1; 19) Ściana przesuwna - kpl 1; 20) Stół konferencyjny - symbol S1 - kpl 1; 21) Regały dwustronne - symbol R5; R1; R2 - kpl 96; 22) Rolety zewnętrzne - kpl 27; 23) Szatnia dla dorosłych - kpl 1; 24) Regały jednostronne oraz prasowe - symbol R3; R4; R5`; R6; R7; P1.01; P1.02; P1.03 - kpl 54; 25) Kontener - symbol W2 - kpl 7; 26) Wieszak stojący - symbol W5 - kpl 2; 27) Lustro uchylne dla niepełnosprawnych - symbol W4 - kpl 1; 28) Lustro klejone - symbol W3 - kpl 2; 29) Akcesoria łazienkowe (pojemnik na mydło w płynie, uchwyt na papier toaletowy, kosz na śmieci, kosz na ręczniki papierowe, kosz na zużyte papierowe ręczniki, szczotka do toalety) - kpl 4; oraz 30) Drobne roboty budowlane oraz roboty elektryczne (około 3% wartości zamówienia). 3. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: 1) dostarczenia produktów fabrycznie nowych, wolnych od wad, pełnowartościowych, w pierwszym gatunku i nie noszących znamion użytkowania, posiadających odpowiednie certyfikaty, świadectwa, aprobaty techniczne i deklaracje zgodności dla dostarczonych mebli, 2) wniesienia, montażu i ustawienia mebli we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach, 3) przestrzegania obowiązujących przepisów BHP i ppoż. oraz zabezpieczenia pomieszczeń w których realizowane będzie zamówienie i sąsiadujących z nimi ciągów komunikacyjnych przed zabrudzeniem, zakurzeniem i uszkodzeniem, w tym stolarki drzwiowej, ścian i sufitów, posadzek i innych przedmiotów znajdujących się w pomieszczeniach, aż do momentu zakończenia realizacji zamówienia, 4) wykonania na własny koszt niezbędnych napraw wszystkich uszkodzeń wynikłych w związku z realizowanym zamówieniem, w tym uszkodzeń stolarki drzwiowej, ścian i sufitów, tynków, posadzek, istniejących przewodów elektrycznych i istniejącego okablowania strukturalnego, 5) należytego uprzątnięcia miejsc, w których są lub były prowadzone prace i wykorzystywanych ciągów komunikacyjnych. 4. Opis techniczny zamawianych mebli, zawarty w rozdz. II pkt 1 Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót do projektu wykonawczego remontu Miejskiej Biblioteki Publicznej w Knurowie, przedstawia minimalne wymagania dotyczące wyposażenia meblowego. Ewentualne wskazane pochodzenie produktów, nazwy produktów oraz ich producenci mają na celu jedynie przybliżyć wymagania, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. Wykonawcy mogą przedstawić w ofercie rozwiązania równoważne o takich samych parametrach lub je przewyższające, jednak ich obowiązkiem, zgodnie z art. 30 ust. 5 pzp, jest udowodnienie równoważności. Zamawiający zaakceptuje rozwiązania równoważne, m. in. o ile spełnione są minimalne grubości podanych materiałów oraz komponentów, natomiast w rozdz. II pkt 1 ppkt 1.1.1. ww. specyfikacji technicznej określono jakich materiałów Zamawiający nie dopuszcza do użycia jako rozwiązanie równoważne. W przypadku oferowania mebli równoważnych należy przedstawić bardzo dokładny opis wraz z nazwą handlową oraz nazwą producenta. 5. Zamawiający dopuszcza tolerancję wymiarów w zakresie +/- 5% chyba, że w treści opisu podany jest inny dopuszczalny zakres tolerancji. Nie dopuszcza się zmiany szerokości i głębokości stołów i szaf oraz zmiany zakresu regulacji wysokości stołów, biurek, szaf. Wszystkie zaproponowane rozwiązania muszą być systemowe, seryjnie produkowane - nie dotyczy mebli wykonywanych pod zamówienie typu zabudowy kuchenne, wnękowe, lady recepcyjne, itp. Pod pojęciem systemowe Zamawiający rozumie meble, które można łączyć ze sobą w różnych konfiguracjach oraz pozwalające w przyszłości na rozbudowę. Zamawiający wymaga, aby wykonawca wraz z ofertą załączył katalogi, foldery przedstawiające proponowane systemy - dotyczy biurek, szaf, kontenerów. 6. Szczegółowy zakres zamówienia określa Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót do projektu wykonawczego remontu Miejskiej Biblioteki Publicznej w Knurowie, przedmiar oraz wzór umowy. 7. Zamówienie będzie współfinansowane do 73,32 % całkowitego kosztu zadania (kosztów kwalifikowanych) ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z budżetu państwa w ramach Programu Wieloletniego Kultura+ priorytet Biblioteka+Infrastruktura bibliotek. 8. Termin wykonania zamówienia 1) Rozpoczęcie: w dniu zawarcia umowy. 2) Zakończenie: zgodnie z terminem zakończenia realizacji zamówienia zaoferowanym w ofercie Wykonawcy wybranego w niniejszym postępowaniu. Zaoferowany przez Wykonawcę termin zakończenia realizacji zamówienia nie może przekroczyć 13 tygodni od daty zawarcia umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.50.00 - Meble biblioteczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SAKS Sp. z o. o., ul. Kaczyniec 30, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 395939,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 483162,45

  • Oferta z najniższą ceną: 483162,45 / Oferta z najwyższą ceną: 647163,10

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.