Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2008-05-21
Sanok: Adaptacja budynku przy ul. Korczaka w Sanoku na potrzeby Domu Inwalidy Bezdomnego
Numer og³oszenia: 107484 - 2008; data zamieszczenia: 21.05.2008
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Towarzystwo Pomocy im. ¶w. Brata Alberta Ko³o w Sanoku, ul. Przemyska 24, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 013 45745, fax 013 45745.
- Adres strony internetowej, pod którym dostêpne s± informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Dom pomocy spo³ecznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Adaptacja budynku przy ul. Korczaka w Sanoku na potrzeby Domu Inwalidy Bezdomnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przys³uguje odwo³anie.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) prace wykoñczeniowe i ogólnobudowlane w piwnicach, na parterze i poddaszu budynku; 2) Prace w zakresie instalacyji wodno - kanalizacyjnej, CO i CCW oraz instalacji zraszajacej ppo¿. 3) prace w zakresie instalacji elektrycznej; 4) przebudowa wej¶cia od strony kuchni i schody stalowe; 5) schody zewnêtrzne; 6) izolacja pinowa oraz drena¿ budynku; 7) elewacja zewnêtrzna budynku; 8) winda towarowa oraz podno¶nik dla niepe³nosprawnych.
II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakoñczenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIA£U
- Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 22 ust. 1, oraz Wykonawcy nie podlegaj±cy wykluczeniu z postêpowania na podst. art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 20067 r. Nr 223, poz. 1655). Spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu dokonywane bêdzie na podst. tre¶ci wymaganych od Wykonawców o¶wiadczeñ i dokumentów, na zasadzie: -spe³nia - nie spe³nia- wymaganego warunku.
- Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, do oferty nale¿y do³±czyæ: 1) o¶wiadczenie wynikaj±ce z art. 22, ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych; 2) aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 3) wykaz osób (kadry in¿ynieryjno - technicznej), odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia, z podaniem: - imienia i nazwiska; - wykszta³cenia; - przewidzianej do pe³nienia funkcji w ramach realizacji oferowanego zadania; - ilo¶ci lat praktyki w charakterze kierownika robót (dla majstra - w charakterze majstra odpowiedniej specjalno¶ci); - numeru , zakresu i specjalno¶ci uprawnieñ budowlanych kierownika budowy. wraz z dokumentami stwierdzaj±cymi, ¿e osoby odpowiedzialne za wykonanie zamówienia posiadaj± wymagane prawem uprawnienia budowlane w zakresie odpowiadaj±cym przedmiotowi zamówienia oraz aktualne za¶wiadczenia o wpisie do w³a¶ciwej - okrêgowej izby samorz±du zawodowego; 4) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczêcia postêpowania, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, robót odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± robotom stanowi±cym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem: - nazwy, lokalizacji i zakresu robót; - warto¶ci wykonanych robót; - czasu wykonania robót; - nazwy i adresu zamawiajacego wraz z dokumentami - referencjami, potwierdzaj±cymi ¿e wykazane w nim roboty zosta³y wykonane nale¿ycie; 5) polisa lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzaj±cy ¿e wykonwaca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/powiat/brzozowski/starostwo
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Towarzystwo Pomocy im. ¦w. Brata Alberta, Zarz±d Ko³a w Sanoku, ul. Przemyska 24, 38-500 Sanok.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego okre¶lonych w sposób umo¿liwiaj±cy przygotowanie siê wykonawców do udzia³u w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 14.06.2008 godzina 09:00, miejsce: Towarzystwo Pomocy im. ¦w. Brata Alberta, Zarz±d Ko³a w Sanoku, ul. Przemyska 24, 38-500 Sanok.
IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z SANOKA
- Us³uga zorganizowania wycieczki do W³och - Rzym dla osób uprawnionych do korzystania z Zak³adowego Funduszu ¦wiadczeñ Socjalnych Uczelni Pañstwowej im. Jana Grodka w Sanoku
- Zakup samochodu osobowo-towarowego
- Przebudowa przepustu na potoku bez nazwy na dz. nr ew. 434/2 w ci±gu drogi gminnej nr 117433R w miejscowo¶ci Zab³otce
- Dostawa warzyw i owoców dla SPZOZ Sanok.
- Remont sanitariatów na piêtrze 1 i 2 w Zespole Szkó³ nr 1 w Sanoku
- Zakup samochodu terenowego przystosowanego do ratownictwa górskiego
wiêcej: przetargi w Sanoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Adaptacja pomieszczeñ szkolnych" w ramach projektu pn.: "Mechanik przysz³o¶ci"
- KMP/KPP - bie¿±ce remonty obiektów niezbêdne do utrzymania nale¿ytego stanu technicznego lub wynikaj±ce z decyzji PIS
- Modernizacja sali gimnastycznej
- "Adaptacja pracowni/warsztatów ZSP/BR" w ramach projektu "Bialscy uczniowie kompetentni, wykwalifikowani, aktywni zawodowo"
- Prace remontowo-modernizacyjne w budynku przy ul. Czechowskiej 15 w Lublinie w ramach realizacji projektu FAMI IV
- Wzmocnienie efektywno¶ci energetycznej obiektu Gminnego Centrum Kultury i Sportu w Ludwinie
wiêcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.