To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-13
Ogłoszenie nr 107485 - 2017 z dnia 2017-07-13 r.
Domaniewice: Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Stroniewice, gm. Domaniewice
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 525653-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Domaniewice, krajowy numer identyfikacyjny
75014822000000, ul.
Główna
2,
99-434
Domaniewice, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
468 383 522, faks
468 383 377, e-mail
ugbeatakapusta@interia.pl
Adres strony internetowej (URL): www.domaniewice.bipst.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Stroniewice, gm. Domaniewice
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):PZ.271.3.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na "Przebudowie drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Stroniewice, gm. Domaniewice". 2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Stroniewice, gm. Domaniewice o łącznej długości 3,11 km. Przebudowa drogi polegać będzie na wykonaniu nowej nawierzchni - nakładki asfaltowej, udrożnieniu przepustów oraz wymianie i uzupełnieniu istniejącego oznakowania pionowego w pasie drogowym (działki ewid. nr 42/1, 42/2, 42/3, 393, 457) a) stan istniejący droga objęta opracowaniem przebiega przez miejscowość Stroniewice gm. Domaniewice . Jest to droga gminna zapewniająca dojazd do gruntów rolnych. Przedmiotowa droga w stanie istniejącym charakteryzuje się następującymi parametrami: - jezdnia asfaltowa szerokości - 4,0 m, 3,60 m i 3,50 m - pas drogowy szerokości - 6,0 m (działka ewid. nr 42/1, 42/, 457) - pas drogowy szerokości - 6,0 m - 5,0m (działka ewid. nr 393) Pobocza jezdni obustronne gruntowe szerokości od 0,50 m do 1,50 m w większości porośnięte trawą. Lokalizacja szerokości jezdni: odcinek I - od km 0+000 do km 0+560 - długość 560 m, szer. 4,00 m odcinek II - od km 0+560 do km 2+245 - długość 1685m, szer. 3,60 m odcinek III - od km 2+245 do km 2+545 - długość 300 m, szer. 3,50 m odcinek IV - od km 0+000 do km 0+566 - długość 566 m, szer. 3,60 m Istniejąca nawierzchnia bitumiczna posiada zmienną szerokość jezdni, jest w złym stanie technicznym, posiada liczne spękania oraz niewielkie ubytki. Na całym odcinku występują znaczne nierówności podłużne i poprzeczne. Krawędzie jezdni są nieregularne - występują lokalne obłamania nawierzchni. b) zakres i cel opracowania Roboty przygotowawcze: - Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym + inwentaryzacja powykonawcza: 3,11 km. - Mechaniczne ścinanie poboczy o grub. 10 cm: 1.386,00 m2. - Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych: 3 szt. - Rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych gr. 4 cm mechanicznie: 90,05 m2. Odwodnienie: - Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,40 m3 w gr. kat. I-II z transp. urobku na odl. do 1 km sam. samowyład.: 26,16 m3. - Przepusty rurowe - ławy fundamentowe żwirowe: 5,35 m3. - Przepusty rurowe - rury z PEHD o średnicy 40 cm: 8 m. - Przepusty rurowe - prefabrykowane ścianki czołowe dla rur o średnicy 40 cm: 2 szt. - Przepusty rurowe - rury z PEHD o średnicy 30 cm: 45,50 m. - Przepusty rurowe - prefabrykowane ścianki czołowe dla rur o średnicy 30 cm: 14 szt. - Oczyszczanie rowów z namułu o grub. 30 cm z wyprofilowaniem skarp rowu: 170 m. Roboty nawierzchniowe: - Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy lub nawierzchni betonowej /bitumicznej; zużycie emulsji 0,5 kg/m2: 10.530 m2. - Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową średnio w ilości 75kg/m2: 789,75 t. - Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno nawierzchni bitumicznej, zużycie emulsji 0,5 kg/m2: 11.580,00 m2. - Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych KR 1 o grubości 3 cm (warstwa ścieralna) : 10.530,00 m2. - Nawierzchnie z mieszanek mineralno- bitumicznych asfaltowych KR 1 o grubości 4 cm (warstwa ścieralna): 1.050,0 0m2. Pobocza: - Wykonanie nasypów-uzupełnienie poboczy ziemnych gr. 20 cm, wyprofilowanie i zagęszczenie: 250,00 m2. - Wykonanie poboczy z kruszywa łamanego warstwa o gr. 10 cm, wyprofilowanie i zagęszczenie. Materiał - kruszywo łamane, mieszanka 0-31,5 mm: 3.080,00 m2. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu - oznakowanie pionowe: - Pionowe znaki drogowe - słupki z rur stalowych 60 mm: 31 szt. - Pionowe znaki drogowe - znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne : 35 szt. - Pionowe znaki drogowe - znak E - miejscowość: 1 szt. - Pionowe znaki drogowe - lustro drogowe sferyczne 60cm: 2 szt. 3.Zakres robót objętych obowiązkami Wykonawcy robót szczegółowo opisany jest dokumentacji projektowej, stanowiącej zał. nr 9 do SIWZ. 4.Wymagania dotyczące robót: -wszelkie prace winny być realizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuka budowlaną, przepisami bhp, ppoż., zgodnie z poleceniami inspektora nadzoru, -roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wymogami SIWZ. 5.Wymagania dotyczące materiałów i urządzeń: -użyte materiały i urządzenia winny być I gatunku, posiadać odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniać sprawność eksploatacyjną. 6.Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy Pzp: Zamawiający wymaga zatrudnienia przy realizacji zamówienia przez wykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę - jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz.1666 ze zm.). Wymóg ten dotyczy wszystkich pracowników fizycznych oraz pracowników - operatorów maszyn będących na terenie budowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233220-7
Dodatkowe kody CPV:
45112000-5,
45236000-0,
45233290-8,
45111240-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT350850.35 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 431545.93 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.