To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-13
Ogłoszenie nr 107486 - 2017 z dnia 2017-07-13 r.
Radków: Przebudowa odcinka ul. Grunwaldzkiej w Radkowie w obrębie
działek ewidencyjnych nr 1 i 92
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuProjekt NR CZ.11.2.45/0.0/0.0/16_014/0000745, pn.: "POPRAWA DOSTĘPNOŚCI TRANSPORTOWEJ ZIEMI BROUMOVSKIEJ I REGIONU KŁODZKO-WAŁBRZYSKIEGO" współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Interreg V-A Republika Czeska - Polska ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - "Przekraczamy granice"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 526586-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radków, krajowy numer identyfikacyjny
89071859000000, ul.
ul. Rynek
1,
57420
Radków, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
748 735 000, faks
748 735 015, e-mail
zamow_publ@radkowklodzki.pl
Adres strony internetowej (URL): www.radkowklodzki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa odcinka ul. Grunwaldzkiej w Radkowie w obrębie działek ewidencyjnych nr 1 i 92
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.10.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zadanie polega na przebudowie odcinka drogi o długości 980 m i poszerzeniu istniejącej jezdni szerokości 3,5 m do projektowanej szerokości 5,0 - 6,75 m. Na poszerzeniach należy wykonać: korytowanie na gł. 40Cm - 1470 m2; podbudowę z kruszywa łamanego stabilizowanego cementem Rm=2,5MPa gr. 15cm po zagęszczeniu - 1470m2; podbudowę z kruszywa łamanego 0/63mm gr. 20Cm po zagęszczeniu - 1470 m2; podbudowę z betonu asfaltowego AC16P gr. 7cm - 1470 m2. Na całej szerokości jezdni należy wykonać w-wę profilacyjną z AC16P w ilości 613,01Mg, a następnie warstwę ścieralna AC11S gr. 4cm. Pomiędzy warstwami wykonać skropienie emulsją asfaltową - 5173,42 m2. Na zjazdach przewidziano wykonanie nowej warstwy ścieralne AC11S gr. 5Cm - 355m2 Krawędzi jezdni umocnić kostką kamienną granitową 15/17, ułożoną w dwóch rzędach na ławie betonowej z oporem, łączna powierzchnia umocnienia - 736,95 m2. Po wykonaniu umocnień i nawierzchni należy uzupełnić i zagęścić pobocza kruszywem łamanym frakcji 0/31,5mm w ilości 188,74 m3. 1.2. Szczegółowy zakres przedmiotowych robót budowlanych został określony za pomocą przedmiaru robót, dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załączniki do SIWZ. Wskazane roboty budowlane mają być wykonane zgodnie z przedmiarem robót. 2. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: 2.1. Wykonania i wdrożenia przed przystąpieniem do robót: 1) oznakowania robót przy użyciu kompletnego oznakowania pionowego i poziomego (znaki drogowe ustawione na czas wykonywania robót powinny być min. II generacji) o parametrach funkcjonalnych, o wymiarach i parametrach technicznych zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 170, poz. 1393 z późn. zm.); 2) wykonania PROGRAMU ZAPEWNIENIA JAKOŚCI, który powinien zawierać następujące dane: a) rodzaj robót: - zakres robót; - projekt organizacji terenu budowy wraz z organizacją ruchu na budowie oraz oznakowaniem; - bhp. b) sprzęt: - wykaz maszyn i urządzeń wykorzystanych na budowie; - parametry maszyn i urządzeń; - rodzaj i ilość środków transportowych; - sposób zabezpieczenia i ochrona ładunków przed utratą ich właściwości i w czasie transportu; - wyposażenie w sprzęt i urządzenia do prowadzenia badań i pomiarów; c) pracownicy: - kierownik budowy; - osoby odpowiedzialne za jakość i terminowość wykonania robót; - wykaz zespołów roboczych ich kwalifikacje i przygotowanie praktyczne; d) materiały: - aprobaty techniczne lub normy na zastosowane materiały; - źródło pozyskania materiałów - dostawcy; - atesty, świadectwa jakości; - recepty mieszanek betonowych; e) technologia wykonania: - organizacja robót; - sposób prowadzenia robót; - sposób i procedura badań i pomiarów (rodzaj, częstotliwość, sposób pobierania próbek, legalizacji i sprawdzanie urządzeń) prowadzonych podczas dostawy materiałów, wytwarzania; - wykonywania poszczególnych elementów robót; - sposób i forma gromadzenia wyników badań laboratoryjnych oraz formę przekazywania tych wyników Inspektorowi Nadzoru; - sposób przechowywania pobranych próbek; f) adres biura budowy. 3) planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. Z 2016 r., poz. 290 z późn. zm.); 2.1.2. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy: 1) Do dodatkowych obowiązków Wykonawcy należą wszelkie roboty przygotowawcze, porządkowe, zagospodarowania placu budowy, zaplecza budowy (naprawy, woda, energia elektryczna, telefon, ogrodzenie tymczasowe, dozorowanie budowy itp.). 2.2. Materiały z rozbiórki przebudowywanej drogi nadające się do ponownego wbudowania należy posegregować, załadować i odwieźć na miejsce wskazane przez Zamawiającego do 10 km. 2.3. Wykonawca jest ponadto zobowiązany do wykonania i utrzymania na własny koszt wykonanie oznakowania tymczasowego robót przez cały okres realizacji, a także jego demontażu po robotach i powinien to uwzględnić w cenie ofertowej. 2.4. Zamawiający wymaga, by na przedmiotowe roboty budowlane Wykonawca udzielił minimum 36 miesięcznej gwarancji. 2.5. Niniejsza specyfikacja opisuje przedmiot zamówienia w sposób wyczerpujący i kompletny. Jednakże w celu lepszego zapoznania się z przedmiotem zamówienia Zamawiający zaleca dokonanie przez Wykonawcę (na własny koszt) oględzin miejsca, w którym nastąpi realizacja przedmiotu zamówienia i jego otoczenia i zaleca szczegółowe zapoznanie się z dokumentacją techniczną. 3. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę/Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 roku, poz. 1666 z późn. zm.), tj. : 1) wykonujących czynności polegające na wykonywaniu robót drogowych: podbudowy, nawierzchniowych i robót ziemnych. 3.1. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3.2. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 3 czynności w trakcie realizacji zamówienia: - oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 3.3. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3 czynności. 3.4. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45111000-8
Dodatkowe kody CPV:
45233120-6,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT513622.76 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: - IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 705831.34 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI RADKÓW
więcej: przetargi RADKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.