Ogłoszenie z dnia 2007-06-27
Radziejów: Wymiana stolarki okiennej w budynku Publicznego Przedszkola Nr1 w Radziejowie.
Numer ogłoszenia: 107489 - 2007; data zamieszczenia: 27.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Radziejów, ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2857100, fax 054 2857105.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.umradziejow.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej w budynku Publicznego Przedszkola Nr1 w Radziejowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wymiana stolarki okiennej i drzwiowej drewnianej na PCV w budynku Publicznego Przedszkola Nr 1 ulica Polna 1 w Radziejowie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 4.000zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2.1. Wykonawca złoży w oznaczonym terminie prawidłowo sporządzoną i kompletną ofertę. 2.2. Wykonawca spełnia warunki art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami). 2.3. Wykonawca zaoferuje - 30 dniowy termin płatności 2.4. Wykonawca przedstawi aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadcze-nie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.5. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowią pełnomocni-ka do reprezentacji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2.6. Wykonawca wniesie wadium. 2.7. Wykonawca przedstawi zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego oraz właściwe-go oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 2.8. Wykonawca przedstawi wykaz min. 5 wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat robót bu-dowlanych potwierdzonych referencjami, odpowiadających swoim rodzajem i warto-ścią robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 2.9. Wykonawca ubezpieczy plac budowy lub jest ubezpieczony na OC na prowadzoną wymianę stolarki okiennej w budynku Publicznego Przedszkola Nr 1 w Radziejowie i potwierdzi ten fakt; przedstawi polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający w dniu podpisania umowy, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w za-kresie prowadzonej działalności gospodarczej. 3.0. Wykonawca dostarczy atesty używanych materiałów. 3.1. Wykonawca udzieli min. 5 lat gwarancji.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 i 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami), którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ; 3) aktualny odpis z właściwego rejestru potwierdzający dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 4) zaświadczenia właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubez-pieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert; 5) udokumentowana wpłata wadium 6) wykaz robót budowlanych wraz z referencjami 7) kosztorys ofertowy (załącznik nr 4 do SIWZ) 8) gwarancję 9) Zakres robót, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcą (załącznik nr 5 SIWZ) 10) dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania w przedmiotowym postępo-waniu o udzielenie zamówienia w przypadku Wykonawców występujących wspólnie UWAGA! Dokumenty wyszczególnione w punkcie 3, 4, 5, 8, 9, mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z. oryginałem przez osobę/ osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy na podstawie dokumentów reje-strowych .
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.umradziejow.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://www.bip.umradziejow.pl/ Urząd Miasta Radziejów ul. Kościuszki 20/22 88-200 Radziejów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2007 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Radziejów ul. Kościuszki 20/22 88-200 Radziejów.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku"
- 5/PM/2025 Budowa instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej wraz z budową węzła cieplnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Kanałowej 2 w Bydgoszczy
- Wymiana drzwi wewnętrznych w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- Budowa, przebudowa, nadbudowa i rozbudowa infrastruktury edukacyjnej i społecznej w Gminie Dydnia
- Przebudowa wraz z remontem pomieszczeń kuchni w budynku Szkoły Podstawowej nr 3 przy ul. Kochanowskiego 1 w Tarnobrzegu w ramach zadania pn. "Modernizacja kuchni w Szkole podstawowej nr 3".
- Wymiana 8 sztuk okien w ramach Projektu Zawód w branży TSL - dobra droga współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.