eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup subskrypcji danych z badania Target Group Index (TGI) 2016



Ogłoszenie z dnia 2016-06-28

Warszawa: Zakup subskrypcji danych z badania Target Group Index (TGI) 2016
Numer ogłoszenia: 107509 - 2016; data zamieszczenia: 28.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Telewizja Polska S.A., Biuro Zakupów i Zamówień Publicznych, KRS Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIII Wydz. Gospodarczy KRS, nr KRS 0000100679, NIP 521-04-12-987 o kapitale zakładowym wpłaconym całkowicie w wys. 266 596 500,00 zł, ul. Jana Pawła Woronicza 17, 00-999 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 547 88 17, faks 22 547 73 84.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup subskrypcji danych z badania Target Group Index (TGI) 2016.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup subskrypcji danych z badania Target Group Index (TGI) 2016.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.31.00.00 - Usługi badania rynku .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Millward Brown S.A., ul. Branickiego 17, 02-972 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 160000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 190896,00

  • Oferta z najniższą ceną: 190896,00 / Oferta z najwyższą ceną: 190896,00

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a, art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Telewizja Polska S.A. od lat korzysta z danych z badania Target Group Index TGI, które dostarcza szczegółowych informacji o widzach poszczególnych stacji - ich cechach demograficznych, zwyczajach związanych z konsumowaniem mediów, wartościach, opiniach i sposobach spędzania wolnego czasu oraz konsumpcji ponad 3500 marek w około 300 kategoriach produktowych. Badanie to jest szczególnie użyteczne w działaniach Telewizji Polskiej w dwóch zasadniczych obszarach: 1. komunikacji z reklamodawcami: informacja o użytkownikach ponad 3500 marek, powiązana z informacją o konsumpcji mediów, dostarcza Biuru Reklamy argumentacji sprzedażowej w kontaktach z reklamodawcami 2. komunikacji z widzami: informacje o widzach są przydatne do kształtowania profili poszczególnych Anten, pozwalają lepiej zrozumieć odbiorców programów, umożliwiają dostosowanie oferty programowej do potrzeb widzów danej Anteny, a także pozwalają stosować skuteczną promocję i autopromocję. Od ponad dekady badanie TGI jest uznawane za standard badawczy i jedno z podstawowych narzędzi w planowaniu sprzedaży i mediów, a jego wyniki są narzędziem codziennej pracy osób planujących media w domach mediowych, sprzedających przestrzeń mediową w mediach czy osób planujących działania strategiczne dla konkretnych marek w agencjach reklamowych, bądź też bezpośrednio u producentów, właścicieli marek. TGI jest jedynym w Polsce badaniem łączącym poniższe cechy: 1. liczebność próby wynosi n=20.000 osób rocznie, 2. badanie realizowane jest w sposób ciągły i zawiera informacje zarówno o konsumpcji dóbr, usług, jak i wykorzystaniu mediów, 3. jego najważniejszą cechą i jednocześnie zaletą jest jednoźródłowy charakter gromadzonych danych - Single Source Data (wszystkie informacje zbierane są o każdym respondencie; w przypadku badania TGI jest ono badaniem o charakterze Single Source w zakresie konsumpcji dóbr, usług oraz Stylów Życia, a dodatkowo jego dane są fuzjowane z wynikami badań telemetrycznych Nielsen (oglądane stacje TV) oraz czytelnictwa PBC (czytane tytuły prasowe), a ponadto, 4. wyniki badania są dostępne w formie subskrypcji danych możliwych do samodzielnej analizy przez Klientów. Połączenie powyższych cech stanowi o użyteczności badania dla jego Użytkowników. Żadne inne badanie w Polsce nie łączy tych cech i nie jest w stanie zapewnić podobnej użyteczności, nie jest także realizowane na podobnej próbie i nieprzerwanie od ponad 18 lat. Wedle najlepszej wiedzy Millward Brown badanie konkurencyjne do TGI nie jest w Polsce realizowane, Millward Brown nie posiada także informacji o planach żadnego z uczestników rynku badań odnośnie prób realizacji konkurencyjnego badania w przyszłości. Badanie TGI jest obecnie wykorzystywane przez wszystkie największe media i domy Medowie w Polsce. Badanie Target Group Index (TGI) realizowane przez Millward Brown S.A. na licencji Kantar Media (Kantar Media UK Ltd, Ealingt Gateway, 26-30 Uxbridge Road, W5 2AU London, United Kingdom, GB495344222) jest jedynym tego typu badaniem konsumpcji dóbr, usług i mediów oraz stylów życia, realizowanym w Polsce nieprzerwanie od 1998 roku na próbie maksymalnie n=30.000 osób rocznie (od 2015 r. 20.000). Firma Millward Brown S.A. jako jedyna firma w Polsce ma wyłączną licencję zakupioną od firmy Kantar Media będącej właścicielem metodologii badawczej. Przy czym wyłączne prawo do sprzedaży danych i wyników badania ma w Polsce Millward Brown S.A. Firma Millward Brown S.A. nie udzieliła i nie zamierza udzielać sublicencji na badanie TGI żadnemu innemu podmiotowi w Polsce. Biorąc powyższe pod uwagę, w pełni uzasadnione jest udzielenie przedmiotowego zamowienia w trybie z wolnej ręki na podstawie art.. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a i b Ustawy firmie Millward Brown S.A., która z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze oraz z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych, wynikających z odrębnych przepisów, jest jedynym wykonawcą zdolnym do realizacji przedmiotowego zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.