Ogłoszenie z dnia 2016-06-28
Warszawa: Zakup subskrypcji danych z badania Target Group Index (TGI) 2016
Numer ogłoszenia: 107509 - 2016; data zamieszczenia: 28.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Telewizja Polska S.A., Biuro Zakupów i Zamówień Publicznych, KRS Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIII Wydz. Gospodarczy KRS, nr KRS 0000100679, NIP 521-04-12-987 o kapitale zakładowym wpłaconym całkowicie w wys. 266 596 500,00 zł, ul. Jana Pawła Woronicza 17, 00-999 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 547 88 17, faks 22 547 73 84.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup subskrypcji danych z badania Target Group Index (TGI) 2016.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup subskrypcji danych z badania Target Group Index (TGI) 2016.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.31.00.00 - Usługi badania rynku .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Millward Brown S.A., ul. Branickiego 17, 02-972 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 160000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 190896,00
Oferta z najniższą ceną: 190896,00 / Oferta z najwyższą ceną: 190896,00
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a, art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Telewizja Polska S.A. od lat korzysta z danych z badania Target Group Index TGI, które dostarcza szczegółowych informacji o widzach poszczególnych stacji - ich cechach demograficznych, zwyczajach związanych z konsumowaniem mediów, wartościach, opiniach i sposobach spędzania wolnego czasu oraz konsumpcji ponad 3500 marek w około 300 kategoriach produktowych. Badanie to jest szczególnie użyteczne w działaniach Telewizji Polskiej w dwóch zasadniczych obszarach: 1. komunikacji z reklamodawcami: informacja o użytkownikach ponad 3500 marek, powiązana z informacją o konsumpcji mediów, dostarcza Biuru Reklamy argumentacji sprzedażowej w kontaktach z reklamodawcami 2. komunikacji z widzami: informacje o widzach są przydatne do kształtowania profili poszczególnych Anten, pozwalają lepiej zrozumieć odbiorców programów, umożliwiają dostosowanie oferty programowej do potrzeb widzów danej Anteny, a także pozwalają stosować skuteczną promocję i autopromocję. Od ponad dekady badanie TGI jest uznawane za standard badawczy i jedno z podstawowych narzędzi w planowaniu sprzedaży i mediów, a jego wyniki są narzędziem codziennej pracy osób planujących media w domach mediowych, sprzedających przestrzeń mediową w mediach czy osób planujących działania strategiczne dla konkretnych marek w agencjach reklamowych, bądź też bezpośrednio u producentów, właścicieli marek. TGI jest jedynym w Polsce badaniem łączącym poniższe cechy: 1. liczebność próby wynosi n=20.000 osób rocznie, 2. badanie realizowane jest w sposób ciągły i zawiera informacje zarówno o konsumpcji dóbr, usług, jak i wykorzystaniu mediów, 3. jego najważniejszą cechą i jednocześnie zaletą jest jednoźródłowy charakter gromadzonych danych - Single Source Data (wszystkie informacje zbierane są o każdym respondencie; w przypadku badania TGI jest ono badaniem o charakterze Single Source w zakresie konsumpcji dóbr, usług oraz Stylów Życia, a dodatkowo jego dane są fuzjowane z wynikami badań telemetrycznych Nielsen (oglądane stacje TV) oraz czytelnictwa PBC (czytane tytuły prasowe), a ponadto, 4. wyniki badania są dostępne w formie subskrypcji danych możliwych do samodzielnej analizy przez Klientów. Połączenie powyższych cech stanowi o użyteczności badania dla jego Użytkowników. Żadne inne badanie w Polsce nie łączy tych cech i nie jest w stanie zapewnić podobnej użyteczności, nie jest także realizowane na podobnej próbie i nieprzerwanie od ponad 18 lat. Wedle najlepszej wiedzy Millward Brown badanie konkurencyjne do TGI nie jest w Polsce realizowane, Millward Brown nie posiada także informacji o planach żadnego z uczestników rynku badań odnośnie prób realizacji konkurencyjnego badania w przyszłości. Badanie TGI jest obecnie wykorzystywane przez wszystkie największe media i domy Medowie w Polsce. Badanie Target Group Index (TGI) realizowane przez Millward Brown S.A. na licencji Kantar Media (Kantar Media UK Ltd, Ealingt Gateway, 26-30 Uxbridge Road, W5 2AU London, United Kingdom, GB495344222) jest jedynym tego typu badaniem konsumpcji dóbr, usług i mediów oraz stylów życia, realizowanym w Polsce nieprzerwanie od 1998 roku na próbie maksymalnie n=30.000 osób rocznie (od 2015 r. 20.000). Firma Millward Brown S.A. jako jedyna firma w Polsce ma wyłączną licencję zakupioną od firmy Kantar Media będącej właścicielem metodologii badawczej. Przy czym wyłączne prawo do sprzedaży danych i wyników badania ma w Polsce Millward Brown S.A. Firma Millward Brown S.A. nie udzieliła i nie zamierza udzielać sublicencji na badanie TGI żadnemu innemu podmiotowi w Polsce. Biorąc powyższe pod uwagę, w pełni uzasadnione jest udzielenie przedmiotowego zamowienia w trybie z wolnej ręki na podstawie art.. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a i b Ustawy firmie Millward Brown S.A., która z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze oraz z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych, wynikających z odrębnych przepisów, jest jedynym wykonawcą zdolnym do realizacji przedmiotowego zamówienia.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługi pedagoga świadczącego pomoc pedagogiczną dla dzieci i młodzieży oraz ich opiekunów w podziale na 6 części
- CI.ZP.261.17.2024 Sprzedaż i dostarczenie urządzeń sieciowych do Domów Studenckich Politechniki Warszawskiej
- Zakup dekodera do analizy ruchu sieciowego i dużych zbiorów wiadomości e-mail.
- Wykonanie instalacji oddymiającej klatki schodowej B i E w Gmachu Głównym Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy placu Politechniki 1 - Etap I prace przygotowawcze i projektowe
- Usługi Pocztowe
- Wykonanie dok. projekt-kosztorys. termomodernizacji budynku P-la nr 376 przy ul. Admiralskiej 17 wraz z montażem inst. fotowoltaicznej oraz przyg. budynku do instalacji Systemu do Zarządzania Energią
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.