Ogłoszenie z dnia 2007-06-27
Sztutowo: Remont dachu budynku komendantury (nawa zachodnia ), zlokalizowanego na terenie byłego obozu KL Stutthof w Sztutowie ul. Muzealna 6.
Numer ogłoszenia: 107522 - 2007; data zamieszczenia: 27.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Stutthof, ul. Muzealna 6, 82-110 Sztutowo, woj. pomorskie, tel. 055 2478353, fax 055 2478358.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.stutthof.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu budynku komendantury (nawa zachodnia ), zlokalizowanego na terenie byłego obozu KL Stutthof w Sztutowie ul. Muzealna 6..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dachu budynku komendantury (nawa zachodnia), zlokalizowanego na terenie byłego obozu KL Stutthof w Sztutowie ul. Muzealna 6, wpisanego do rejestru zabytków pod nr 214/92 decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Elblągu z dnia19/02/1992 r. 1. Ogólny zakres prac remontowych obejmuje: - wymiana zniszczonych drewnianych elementów konstrukcyjnych dachu, - wymiana pokrycia dachowego, - wymiana rynien i obróbek blacharskich. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w dokumentacji projektowej oraz książce przedmiarów, które stanowią załącznik nr 3 i 4 do siwz
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 84.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Z przetargu zostaną wykluczeni Wykonawcy określeni w art. 24, oraz niespełniający warunków art. 22 Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami). 2. Zamawiający odrzuci oferty wykonawców wykluczonych, oraz tych które nie spełniają wymagań zawartych w specyfikacji lub są niezgodne z Ustawą z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych. 3. Kryteria oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawców nie podlegają zmianie w toku postępowania. 4. Wykonawcy zobowiązani są wykazać, że spełniają wymagane warunki, w terminie określonym przez Zamawiającego. 5. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana według formuły (spełnia - nie spełnia) w oparciu o wymagane kryteria: - Spełnianie wymogów zawartych w art. 22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. - Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na mocy art. 24Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. - Złożenie poprawnie wypełnionego i podpisanego przez uprawnione osoby formularza ofertowego (zgodny z treścią załączonego wzoru) wraz z dołączonym kosztorysem ofertowym - Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia. Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile wykonawca udokumentuje wykonanie minimum 1 roboty odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem jej wartości( nie mniej niż 180 tyś zł.), przedmiotu, daty wykonania i odbiorców),z ostatnich pięciu lat ), wraz z dokumentami potwierdzającymi, że została wykonana należycie(referencje lub protokoły odbioru). - Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile wykonawca udokumentuje dysponowanie minimum 1 doświadczoną osobą na stanowisko kierownika budowy posiadającą odpowiednie, wymagane prawem uprawnienia zawodowe niezbędne do wykonania robót budowlanych określonych przedmiotem zamówienia oraz oświadczy o dysponowaniu osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia publicznego. - Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, - Posiadanie uprawnień do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, oraz przedmiotem zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, ( Dz. U. Nr 87, poz. 605 ), Zamawiający żąda od Wykonawców następujących dokumentów i oświadczeń: o formularza ofertowego zawierającego wymagane oświadczenia wraz z poprawnie naliczoną ceną kosztorysową netto, podatkiem VAT i ceną brutto z podatkiem, (jako załącznik nr 1 do oferty),oraz -kosztorysu ofertowego na podstawie przedmiaru robót (jako załącznik nr 2 do oferty) o aktualnego wypisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (jako załącznik nr 3 do oferty), o wykazu pracowników odpowiedzialnych za realizacje zamówienia wraz z kopiami ich uprawnień zawodowych i kopiami uprawnień do kierowania budową(załącznik nr 4 do oferty), o wykazu wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o zamówienie publiczne, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, ( załącznik nr 5 do oferty), o polisy lub innego dokumentu ubezpieczeniowego potwierdzającego że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, ( załącznik nr 6 do oferty ), o umowy spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza oferenta jest prowadzona w formie spółki cywilnej ( załącznik nr 7 do oferty ), o w przypadku konsorcjum - dokumentu określającego pełnomocnictwo lub upoważnienie do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego ( załącznik nr 8 do oferty), o jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców, ( załącznik nr 9 do oferty). o wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, składają wymagane oświadczenia i dokumenty: - osobno, każdy z wykonawców: załącznik: 3; - wspólnie, załączniki: 1;2;4;5;6;7;8,9. 2. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 3. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków poskutkuje odrzuceniem oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stutthof.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Stutthof w Sztutowie 82-110 Sztutowo ul. Muzealna 6.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Stutthof w Sztutowie ul. Muzealna 6, pok. nr 3..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI SZTUTOWO
więcej: przetargi SZTUTOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku"
- Termomodernizacja niskiej części budynku A-10 Politechniki Łódzkiej w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz prac konserwatorskich i robót budowlanych naprawczych elementów drewnianych zabytkowego Spichlerza w Skomlinie.
- Remont połaci dachu budynku stanowiącego siedzibę Prokuratury Okręgowej w Zielonej Górze i Prokuratury Rejonowej w Zielonej Górze
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku znajdującego się przy ul. Wyspiańskiego 2N w Kłodzku na potrzeby siedziby Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu Oddział w Kłodzku.
- Utworzenie miejsc opieki dla dzieci do lat 3 - budowa żłobka w Kamieniu Krajeńskim.
więcej: Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.