Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-08
Ścinawa: Zakup autobusowych biletów miesięcznych na rok szkolny 2009/2010 dla uczniów dojeżdżających do szkół: Szkoły Podstawowej w Zaborowie, Szkoły Podstawowej Nr 3 w Ścinawie oraz do Gimnazjum Publicznego w Ścinawie.
Numer ogłoszenia: 107545 - 2009; data zamieszczenia: 08.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ścinawa , Rynek 17, 59-330 Ścinawa, woj. dolnośląskie, tel. 076 8412600, faks 076 8412601.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.umig-scinawa.dolnyslask.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup autobusowych biletów miesięcznych na rok szkolny 2009/2010 dla uczniów dojeżdżających do szkół: Szkoły Podstawowej w Zaborowie, Szkoły Podstawowej Nr 3 w Ścinawie oraz do Gimnazjum Publicznego w Ścinawie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zakup autobusowych biletów miesięcznych na rok szkolny 2009/2010 dla uczniów dojeżdżających do szkół: Szkoły Podstawowej w Zaborowie, Szkoły Podstawowej Nr 3 w Ścinawie oraz do Gimnazjum Publicznego w Ścinawie, wg następującego wykazu tras: a) Trasa I: Dowóz: Dziewin - Dłużyce - Zaborów - Grzybów - Jurcz - Zaborów szkoła - Ścinawa szkoła Powrót: Ścinawa szkoła - Dziewin - Dłużyce - Zaborów - Grzybów - Jurcz - Dłużyce - Dziewin Orientacyjna długość trasy: ~ 27 km Planowane są 2 przewozy: 1 rano i 1 po południu - łącznie: ~ 54 km Prognozowana liczba uczniów na trasie: 57 b) Trasa II: Dowóz: Buszkowice - Przychowa - Lasowice - Ścinawa szkoła Powrót: Ścinawa szkoła - Lasowice - Przychowa - Buszkowice Orientacyjna długość trasy: ~ 9 km Planowane są 2 przewozy: 1 rano i 1 po południu - łącznie: ~ 18 km Prognozowana liczba uczniów na trasie: 54 c) Trasa III: Powrót: Ścinawa szkoła - Krzyżowa - Turów - Dąbrowa Dolna - Dąbrowa Środkowa Orientacyjna długość trasy: ~ 11,5 km Planowane są 2 przewozy po południu - łącznie: ~ 23 km Prognozowana liczba uczniów na trasie: 59 Orientacyjna łączna dzienna liczba kilometrów dla wszystkich tras: ~95 km 2) Przewóz będzie odbywał się według szczegółowego rozkładu jazdy, stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 3) Orientacyjna łączna ilość planowanych kilometrów w celu realizacji całego zamówienia od 01.09.2009r. do 25.06.2010r. wynosi: ~ 17 575 km. 4) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany godzin przewozów uczniów zachowując jednocześnie niezmienne stawki za 1 bilet miesięczny, które przedstawił Wykonawca w formularzu ofertowym dla poszczególnych tras przejazdu. O takiej zmianie Zamawiający powiadomi Wykonawcę do 20 dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym nastąpi zmiana, zatem zmiana taka będzie wchodzić w życie od następnego miesiąca. 5) Ceny jednostkowe za 1 bilet miesięczny na poszczególnych trasach, które zostaną podane przez Wykonawcę w formularzu ofertowym będą obowiązywały w niezmiennej stawce do końca obowiązującej umowy. 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo jednostronnej zmiany ilości przewożonych uczniów. O takiej zmianie Zamawiający powiadomi Wykonawcę do 20 dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym nastąpi zmiana, zatem zmiana taka będzie wchodzić w życie od następnego miesiąca. 7) Wymagane jest dostosowanie do zamówienia odpowiedniej ilość autobusów w celu realizacji przewozów zgodnie z rozkładem jazdy i ilością zakupionych biletów miesięcznych. 8) Przewóz uczniów powinien odbywać się autobusami spełniającymi przewidziane przepisami prawa wymagania dotyczące przewozu dzieci oraz oznakowanymi zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2005 r., Nr 108, poz. 908 ze zm.). 9) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dojeżdżającym uczniom miejsca siedzące. 10) Wykonawca najpóźniej do 20 dnia każdego miesiąca przekaże Zamawiającemu bilety miesięczne na następny miesiąc. 11) Zamawiający zastrzega sobie zmiany ilości kupowanych biletów, która będzie regulowana comiesięcznym zapotrzebowaniem. 12) Usługodawca będzie zobowiązany na podstawie sprzedanych biletów do wykonania usługi przewozu uczniów na uzgodnionych trasach oraz zgodnie z rozkładem jazdy autobusów, z zapewnieniem warunków bezpieczeństwa i higieny odpowiadających temu rodzajowi transportu. 13) Osoby sprawujące opiekę nad uczniami w czasie dowozu zatrudni Zamawiający. 14) Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji zadania w celu dokonania oceny informacji przekazywanych przez Zamawiającego w ramach niniejszego postępowania..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.98.10.00 - 22.98.10.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 2400,00 zł.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Pzp. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp. 3. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 Pzp, natomiast warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 2) i 3) Pzp mogą spełniać łącznie. 4. Posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, wraz z dowodem uiszczenia należnych składek. Ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy, w przypadku kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do przedłużenia ubezpieczenia po jego wygaśnięciu. 5. Posiadają zezwolenie na wykonywanie krajowego, zarobkowego przewozu osób pojazdami mechanicznymi lub licencję wykonywania krajowego transportu drogowego osób. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2. Potwierdzenie aktualnego przeglądu stanu technicznego autobusów, 3. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, wraz z dowodem uiszczenia należnych składek; ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy; w przypadku kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do przedłużenia ubezpieczenia po jego wygaśnięciu. 4. Zezwolenie na wykonywanie krajowego, zarobkowego przewozu osób pojazdami mechanicznymi lub licencję wykonywania krajowego transportu drogowego osób. 5. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - wg zał. Nr 1 do SIWZ. 6. Oświadczenie - zał. Nr2 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umig-scinawa.dolnyslask.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy, 59-330 Ścinawa, ul. Rynek 17.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy, 59-330 Ścinawa, ul. Rynek 17 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.