eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁomiankiKompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Łomianki oraz jednostek organizacyjnych Gminy na okres 4 lat.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-06

Łomianki: Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Łomianki oraz jednostek organizacyjnych Gminy na okres 4 lat.
Numer ogłoszenia: 107561 - 2011; data zamieszczenia: 06.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łomianki , ul. Warszawska 115, 05-092 Łomianki, woj. mazowieckie, tel. 22 7686301, faks 22 7686302.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lomianki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Łomianki oraz jednostek organizacyjnych Gminy na okres 4 lat..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Łomianki i jednostek organizacyjnych Gminy Łomianki obejmuje w szczególności : 1. Otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących i pomocniczych dla Urzędu Miejskiego w ilości ok. 22. 2. Otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących i pomocniczych w ilości ok. 40 następujących gminnych jednostek organizacyjnych: 1) Szkoła Podstawowa nr 1 w Łomiankach, 2) Zespół Szkół w Dziekanowie Leśnym, 3) Szkoła Podstawowa w Dziekanowie Polskim, 4) Szkoła Podstawowa w Sadowej, 5) Gimnazjum Nr 1 w Łomiankach, 6) Ośrodek Pomocy Społecznej w Łomiankach, 7) Integracyjne Centrum Dydaktyczno Sportowe w Łomiankach, 8) Przedszkole Samorządowe w Łomiankach, 9) Przedszkole samorządowe w Dąbrowie, 10) Przedszkole Samorządowe w Dziekanowie Leśnym. 3. Otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących i pomocniczych nowo powoływanych jednostek organizacyjnych. 4. Zamknięcie rachunku bieżącego po wygaśnięciu umowy z opcją powolnej likwidacji przez okres 3 m - cy tj. w ramach niniejszej usługi bank zobowiązany będzie po wygaśnięciu umowy bankowej, prowadzić przez okres 3 m - cy, wskazany przez zamawiającego rachunek bieżący w ograniczonym zakresie tzn. bank będzie przyjmował w tym czasie wykonywane na ten rachunek przelewy i automatycznie przekazywał na nowy rachunek wskazany przez zamawiającego. 5. Udostępnienie elektronicznego systemu rozliczeń bankowych (home banking). 6. Lokowanie wolnych środków na lokatach krótkoterminowych, przyjmowanie automatyczne lokat typu over night, weekend z rachunku bieżącego budżetu gminy w kwocie nadwyżki powyżej 200 000 zł (200 000 zł pozostaje kwotą nie przekazywaną na lokatę). Oprocentowanie określa się w oparciu w WIBID 1M (ustalony o godz. 11,00 w dniu założenia lokaty) +- wskaźnik korekty, przy czym lokaty typu over-night i weekend będą dokonywane o ile oprocentowanie na tych lokatach będzie wyższe niż oprocentowanie rachunku bieżącego. 7. Zapewnienie możliwości korzystania z kredytu krótkoterminowego na pokrycie przejściowego deficytu do kwoty 1 000 000 złotych w skali roku, w oparciu o oprocentowanie WIBOR 1M (ustalony o godz. 11,00 na dzień złożenia wniosku) +-wskaźnik korekty. 8. Prowadzenie kasy dla Urzędu Miejskiego i jednostek organizacyjnych z wyłączeniem jednostki budżetowej ICDS oraz zapewnienie punktu kasowego znajdującego się w siedzibie banku na terenie miasta Łomianki, czynnego w dni robocze od godz.8,00 do 15,45, a w poniedziałki od godz. 8,00 do 17,45. 9. Pozostałe usługi bankowe: -udzielenie poręczeń, -wydawanie opinii bankowej o prowadzonym rachunku bankowym oraz innych opinii i zaświadczeń, -przechowywanie depozytów. Prowadzenie rachunku obejmuje: 1) wykonywanie przelewów w formie elektronicznej wewnątrz banku pomiędzy rachunkami - ok. 1.000 miesięcznie, 2) wykonywanie przelewów elektronicznych na zewnątrz do innych banków - ok. 700 miesięcznie, 3) dokonywanie przelewów w formie papierowej w sytuacji awaryjnej, 4) możliwość sporządzenia wciągu w formie elektronicznej, możliwość sprawdzania obrotów i stanów na rachunkach bankowych w dowolnej chwili, 5) potwierdzenie stanu salda dokonanych operacji finansowych na każdy dzień roboczy wyciągami bankowymi w formie papierowej wraz załączonymi dokumentami (m. in. odcinkami przelewów, czeków, not memoriałowych), przy czym bank musi zapewnić możliwość odbioru tych dokumentów z banku od godziny 11 następnego dnia, 6) zamykanie rachunków bieżących i pomocniczych . Prowadzenie kasy dla Urzędu Miejskiego i jednostek organizacyjnych z wyłączeniem jednostki budżetowej ICDS, obejmuje: 1) wpłaty gotówkowe dokonywane przez podmioty zewnętrzne, w tym przez inkasentów podatków i opłat lokalnych (w szczególności opłaty za zezwolenia wydawane przez Burmistrza Łomianek, opłata skarbowa, podatki i opłaty lokalne, czynsze za mieszkania komunalne, opłaty za miejsca na cmentarzu komunalnym, opłaty za usługi świadczone przez przedszkola i inne wpłaty będące dochodami budżetu gminy) - ok. 165.000 zł miesięcznie, 2) zwroty wpłat o których mowa w punkcie 1), 3) wypłaty gotówkowe dla pracowników Urzędu Miejskiego i jednostek organizacyjnych w szczególności: wynagrodzenia, zwrot kosztów podróży służbowych, zaliczki na wydatki, wynagrodzenia z tytułu umów zleceń, umów o dzieło oraz wypłaty diet radnych i przewodniczących jednostek pomocniczych gminy - łącznie ok. 135.000 zł miesięcznie, 4) wypłaty świadczeń dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej - ok. 35.000 zł miesięcznie, 5) przyjmowanie zwrotów udzielonych zaliczek dla pracowników. Ww. operacje prowadzone są bez pobierania opłat od kontrahentów. Usługa home bankingu winna obejmować: 1) zainstalowanie, w siedzibie Zamawiającego i wskazanych jednostkach organizacyjnych elektronicznego systemu na ok. 25 stanowiskach w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, 2) każdy nowo otwarty rachunek będzie podłączany do systemu elektronicznego, w momencie jego otwarcia, 3) kompleksowe przeszkolenie (w siedzibie zamawiającego) w zakresie obsługi systemu elektronicznego, 4) bieżące doradztwo i pomoc techniczna z zakresu obsługi systemu. System elektroniczny musi spełniać następujące warunki: 1) warunki ściśle związane z bezpieczeństwem - musi posiadać możliwość definiowania użytkowników z różnymi uprawnieniami: pisania przelewów, podgląd operacji na rachunkach bankowych i ich sald, akceptacja (podpisywanie przelewów), ograniczenia kwotowe operacji dla poszczególnych użytkowników, 2) system musi zapewnić autoryzację poprzez wprowadzenie indywidualnego loginu i hasła użytkownika, 3) transmisja z bankiem musi następować połączeniem szyfrowanym, 4) autoryzacja transakcji musi następować przy pomocy kluczy prywatnych w formie kart chipowych, tokenów, pendrive, 5) system musi umożliwiać jednoczesną prace na wielu stanowiskach.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00 - (3) Usługi bankowe i inwestycyjne 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe 66.12.00.00 - (3) Inwestycyjne usługi bankowe i usługi powiązane .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki, określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące; posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj. posiadają aktualne zezwolenie na wykonywanie działalności w zakresie określonym w przepisach ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe (DZ. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm.), dla banków utworzonych od 1998 r. lub równoważne dokumenty dla banków utworzonych przed 1998 r. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego wyżej wymienionego dokumentu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki, określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące; posiadania wiedzy i doświadczenia; tj. wykazania przez Wykonawcę, że wykonał lub jest w trakcie wykonywania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie tj. minimum jedną usługę obsługi bankowej dla co najmniej jednego budżetu jednostki samorządu terytorialnego, przy czym wysokość budżetu musi być równa lub większa niż 50 milionów zł, a okres obsługi nie może być krótszy niż jeden rok, ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych dokumentów potwierdzających, że wyżej wymieniona usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie. W przypadku usługi będącej w trakcie wykonywania, powyższy warunek spełni umowa realizowana, co najmniej przez okres 12-stu miesięcy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Wysokość oprocentowania rachunków bankowych - 10
  • 3 - Wysokość oprocentowania lokaty over night - 4
  • 4 - Wysokość oprocentowania lokaty weekend - 1
  • 5 - Wysokość prowizji od udzielonego kredytu - 1
  • 6 - Wysokość oprocentowania od wykorzystanego kredytu - 4

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie w formie aneksu w szczególności: 1) w przypadku uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia zaproponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, 2) w przypadku zmian przepisów powiązanych z ustawą Pzp lub przedmiotem zamówienia, w tym ustawy o podatku od towarów i usług, 3) jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ. Ewentualne zmiany będą dokonane w formie aneksu, pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lomianki.pl (BIP)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na pisemny wniosek w siedzibie Urzędu Miejskiego Łomianki, ul. Warszawska 115, pok. nr 1 lub za zaliczeniem pocztowym - cena 20,00 zł..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski Łomianki, ul. Warszawska 115, pok. nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.