To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-13
Ogłoszenie nr 107563 - 2017 z dnia 2017-07-13 r.
Kielce: "Konserwacja wałów p.pow. i międzywala rzeki Kamiennej gm. Ostrowiec Św., Bodzechów, Ćmielów"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 530466-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach, krajowy numer identyfikacyjny
368886031300, ul.
Witosa
86,
25561
Kielce, państwo
Polska, woj.
świętokrzyskie, tel.
+48413340105 wew. 209, 309, faks
+48413340105 wew. 409, e-mail
zamowienia@szmiuw.kielce.com.pl
Adres strony internetowej (URL): www.szmiuw.kielce.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: wojewódzka samorządowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Konserwacja wałów p.pow. i międzywala rzeki Kamiennej gm. Ostrowiec Św., Bodzechów, Ćmielów"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ŚZMiUW.NO.NZ.2620.9.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Opis przedmiotu zamówienia i miejsce realizacji przedmiotu zamówienia kod CPV: 90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami 1. Nazwa przedmiotu zamówienia. Konserwacja wałów p.pow. i międzywala rzeki Kamiennej gm. Ostrowiec Św., Bodzechów, Ćmielów. 2. Opis przedmiotu zamówienia 2.1. Przedmiotem zamówienia jest: 2.1.1. ręczne usuwanie kęp trawy zrytej przez dziki na koronie i skarpie wałów w km 4+000 - 4+500 w.p., 2+000 - 3+200, 4+700 - 5+000 w.l. gm. Ćmielów, Bodzechów wraz z zagospodarowaniem we własnym zakresie; 2.1.2. ręczne przygotowanie podłoża; 2.1.3. ręczne formowanie skarp i korony wału wraz z zakupem ziemi; 2.1.4. zagęszczenie skarp i korony wału ubijakami mechanicznymi; 2.1.5. humusowanie korony i skarp z obsianiem; 2.1.6. rozkruszanie ziemi i pocięcie roślin broną talerzową w międzywalu km 2+000 -3+200, 4+700 - 5+100 w.l. z obsiewem terenu mieszanką traw; 2.1.7. trzykrotne wykoszenie roślinności z międzywala rzeki Kamiennej z wywozem lub pocięciem na drobno km 8+760 - 11+423 w.l., 9+802 - 12+498 w.p. (most kolejowy - ul. Żeromskiego) ; 2.1.8. dwukrotne wykoszenie roślinności z międzywala rzeki Kamiennej z wywozem lub pocięciem na drobno km 8+182 - 9+802, 12+498 - 13+948 w.p., 11+423 - 12+370 w.l (Denków-most kolejowy - ul. Żeromskiego-Romanów) ; 2.1.9. jednokrotne wykoszenie roślinności z międzywala rzeki Kamiennej z wywozem lub pocięciem na drobno na terenie gminy Bodzechów i Ćmielów km 0+000 - 8+182 w.p., km 0+000 - 7+148 w. l.; 2.1.10. trzykrotne wykoszenie roślinności z wałów p.pow. rzeki Kamiennej z wywozem lub pocięciem na drobno na terenie gminy Ostrowiec Św. km 8+760 - 11+423 w.l., 9+802 - 12+498 w.p. (most kolej. - ul. Żeromskiego); 2.1.11. dwukrotne wykoszenie roślinności z wałów p.pow. rzeki Kamiennej z wywozem lub pocięciem na drobno na terenie gminy Ostrowiec Św. km 8+182 - 9+802, 12+498 - 13+948 w.p., 11+423 - 12+370 w.l. (Denków-most kolej. - ul. Żeromskiego-Romanów); 2.1.12. jednokrotne wykoszenie roślinności z wałów p.pow. rzeki Kamiennej z wywozem lub pocięciem na drobno na terenie gminy Bodzechów i Ćmielów km 0+000 - 8+182 w.p., km 0+000 - 7+148 w. l. 2.2. Do zakresu Zamówienia oprócz prac określonych w opisie przedmiotu zamówienia należy ponadto: - urządzenie zaplecza prac - zabezpieczenie robót pod względem BHP - zapewnienie dróg dojazdowych Przedmiot zamówienia należy wykonać: a) na warunkach określonych niniejszą SIWZ i wzorem umowy b) zgodnie z: o warunkami Zamawiającego; o obowiązującymi przepisami BHP; o polskimi normami oraz obowiązującymi normami branżowymi; o zasadami wiedzy technicznej. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed złożeniem oferty przeprowadził wizję lokalną w terenie oraz uzyskał, na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkich istotnych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wizję lokalną Wykonawca dokona na swój koszt. Termin wizji w terenie wykonawca może uzgodnić z pracownikami Oddziału Rejonowego ŚZMiUW w Starachowicach, nr tel. 41/274-52-94. 2.3. SIWZ wraz załącznikami zwane są dalej dokumentacją przetargową. 2.4. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. a) Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy p. z. p. Zamawiający określa w całym okresie realizacji zamówienia wymóg zatrudnienia przez Wykonawcę lub odpowiednio przez podwykonawcę na podstawie umowy o pracę na co najmniej pół etatu osób, które będą bezpośrednio realizować przedmiot zamówienia, tj. będą wykonywały czynności podane pod lit b". b) Czynności (osób bezpośrednio wykonujących zamówienie) niezbędne do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę: - roboty ziemne na wałach p.pow. i międzywalu - koszenie trawy na wałach p.pow. i międzywalu rzeki Kamiennej c) W nawiązaniu do określonego wyżej wymogu zatrudnienia na umowę o pracę osób dla bezpośredniej realizacji zamówienia przez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę należy rozumieć zatrudnienie na podstawie: umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 ze zm.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. d) Wymagany okres zatrudnienia osób rozpoczyna się od momentu rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia, a kończy z dniem zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia (umowy). Dla Podwykonawcy okres ten liczony jest od dnia zaakceptowania przez Zamawiającego podwykonawcy, do momentu zakończenia realizacji prac przewidzianych do wykonania w podwykonawstwie. e) Zatrudnienie przy realizacji zamówienia powinno trwać do końca jego realizacji. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca lub podwykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby. Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudnienia wymaganych osób, bądź zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, zaś wykonawca ma obowiązek przedstawić ją niezwłocznie Zamawiającemu. f) Wykonawca dla swoich pracowników, jak także w odniesieniu do Podwykonawców będzie zobowiązany prowadzić ewidencję czasu pracy zatrudnionych pracowników dokumentującą świadczenie pracy w celu realizacji przedmiotu zamówienia i przedstawić ją na każde żądanie Zamawiającego. g) Wykonawca w terminie do 5 dni od początku terminu wymaganego okresu zatrudnienia, o którym mowa pod lit. "a" i na każde żądanie Zamawiającego będzie zobowiązany przedstawić Zamawiającemu wykaz osób, jak i do wglądu zanonimizowane umowy o pracę (lub inne akty świadczące o nawiązaniu stosunku pracy) osób zatrudnionych w związku z wypełnieniem warunku realizacji zamówienia. h) Wykonawca winien zagwarantować w każdej umowie z podwykonawcą, spełnienie warunków wynikających z zastosowania art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. i) Wykonawca, zobowiązany jest w ciągu 5 dni roboczych po upływie każdego miesiąca przedłożyć Zamawiającemu, raport w przedmiocie spełnienia, warunków zatrudnienia pracowników wymaganych przez Zamawiającego, z podaniem nazwiska i imienia każdego pracownika Wykonawcy (z podziałem na ewentualnych podwykonawców) oraz okresu czasu pracy wymaganych osób zatrudnionych przy wykonaniu zamówienia. j) W przypadku wątpliwości, co do treści w/w raportu Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli sposobu wykonania zamówienia poprzez zbadanie rzeczywistych warunków jego wykonania.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
90721800-5
Dodatkowe kody CPV:
45246400-7,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT159389.39 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 97649.35 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Dostawa fabrycznie nowych ciągników komunalnych wraz z osprzętem na potrzeby Świętokrzyskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Kielcach
- Usługa społeczna - świadczenie usług pocztowych na rzecz Politechniki Świętokrzyskiej
- Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni w jednostkach podległych Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad - Oddział w Kielcach
- Świadczenie usług pocztowych w 2025 r.
- "Zakup i dostawa koksu przemysłowo - opałowego do ZSZ Nr 1 w Kielcach, ul. Zgoda 31 w roku 2024 r. - II"
- Dostawy membran z kolagenem dla potrzeb Bloku Operacyjnego Ogólnego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach.
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.