Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-21
Warszawa: ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE UTRZYMANIA I URZĄDZANIA TERENÓW ZIELENI STANOWIĄCYCH 100% WŁASNOŚCI M. ST. WARSZAWY ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZAKŁAD GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W DZIELNICY ŚRÓDMIEŚCIE, ADMINISTRACJĘ DOMÓW KOMUNALNYCH NR : 1, 4, 6, 9, 11, 14 i 16 W WARSZAWIE
Numer ogłoszenia: 107584 - 2008; data zamieszczenia: 21.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy, ul. Szwoleżerów 5/104, 00-464 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3366126, 3366157, fax 022 3366192.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgn.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE UTRZYMANIA I URZĄDZANIA TERENÓW ZIELENI STANOWIĄCYCH 100% WŁASNOŚCI M. ST. WARSZAWY ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZAKŁAD GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W DZIELNICY ŚRÓDMIEŚCIE, ADMINISTRACJĘ DOMÓW KOMUNALNYCH NR : 1, 4, 6, 9, 11, 14 i 16 W WARSZAWIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE UTRZYMANIA I URZĄDZANIA TERENÓW ZIELENI STANOWIĄCYCH 100% WŁASNOŚCI M. ST. WARSZAWY ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZAKŁAD GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W DZIELNICY ŚRÓDMIEŚCIE, ADMINISTRACJĘ DOMÓW KOMUNALNYCH NR : 1, 4, 6, 9, 11, 14 i 16 W WARSZAWIE
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych Oryginalny kod CPV: 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew Oryginalny kod CPV: 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew Oryginalny kod CPV: 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze Kod CPV wg słownika 2008: 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze Oryginalny kod CPV: 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów Kod CPV wg słownika 2008: 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów Oryginalny kod CPV: 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ·Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków: 1)złożenie oferty: a)wypełniony i podpisany przez uprawnione osoby formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ i wypełniony/e formularz/e cenowy/e stanowiący/e załącznik/i nr 1.1, lub/i 1.2, i/lub 1.3 do SIWZ wraz z załączonymi dokumentami wymienionymi w rodz. VI SIWZ 2)wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy pzp): a)oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ b)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia 3)wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy pzp): a)oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ b)wykaz wykonanych lub wykonywanych usług przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują 2 prace o podobnym do przedmiotu zamówienia charakterze i wartości rozumianym jako wykonywanie usług z zakresu bieżącego utrzymania, pielęgnacji i nasadzeń przez okres co najmniej 6 miesięcy z podaniem wartości robót, dat wykonania i odbiorców oraz załączą dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Przez bieżące utrzymanie, pielęgnację i urządzanie zieleni należy rozumieć usługę polegającą na koszeniu nawierzchni trawiastych, wycince i pielęgnacji drzew, sadzeniu roślin, formowaniu żywopłotów tj. zamówienia określone w rozdz. V pkt. 2 ppkt. 1 SIWZ, na formularzu stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ c)dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie d)wyznaczenie kierownika prac, który sprawować będzie nadzór nad realizacją zamówienia na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ e)wyznaczenie osób zdolnych do wykonania prac tj.: 1.dla części przetargowej nr 1 - co najmniej 10 osób, z których: a)co najmniej 2 osoby do pielęgnacji drzew, posiadają średnie wykształcenie ogrodnicze lub praktyczne przygotowanie do prowadzenia takich prac tj. ukończony kurs II-go stopnia w zakresie leczenia i pielęgnacji drzew ozdobnych oraz ukończony kurs pilarzy drzew ozdobnych II-go stopnia, (spełniające warunki określone w § 8 ust. 3 i 4 lub w § 13 Dz. U. Nr 150 poz. 1579). b)co najmniej 2 osoby do pielęgnacji i nasadzeń drzew i krzewów z zawodowym wykształceniem ogrodniczym i co najmniej 12-to miesięcznym doświadczeniem w zakresie prac ogrodniczych, 2.dla części przetargowej nr 2 - co najmniej 8 osób, z których: a)co najmniej 2 osoby do pielęgnacji drzew, posiadają średnie wykształcenie ogrodnicze lub praktyczne przygotowanie do prowadzenia takich prac tj. ukończony kurs II-go stopnia w zakresie leczenia i pielęgnacji drzew ozdobnych oraz ukończony kurs pilarzy drzew ozdobnych II-go stopnia, (spełniające warunki określone w § 8 ust. 3 i 4 lub w § 13 Dz. U. Nr 150 poz. 1579). b)co najmniej 2 osoby do pielęgnacji i nasadzeń drzew i krzewów z zawodowym wykształceniem ogrodniczym i co najmniej 12-to miesięcznym doświadczeniem w zakresie prac ogrodniczych, 3.dla części przetargowej nr 3 - co najmniej 10 osób, z których: a)co najmniej 2 osoby do pielęgnacji drzew, posiadają średnie wykształcenie ogrodnicze lub praktyczne przygotowanie do prowadzenia takich prac tj. ukończony kurs II-go stopnia w zakresie leczenia i pielęgnacji drzew ozdobnych oraz ukończony kurs pilarzy drzew ozdobnych II-go stopnia, (spełniające warunki określone w § 8 ust. 3 i 4 lub w § 13 Dz. U. Nr 150 poz. 1579). b)co najmniej 2 osoby do pielęgnacji i nasadzeń drzew i krzewów z zawodowym wykształceniem ogrodniczym i co najmniej 12-to miesięcznym doświadczeniem w zakresie prac ogrodniczych, wraz z dokumentami określonymi w rozdz. V pkt. 2 ppkt. 3 na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ f)oświadczenie o posiadaniu niezbędnego do realizacji zamówienia potencjału technicznego, na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ g)aktualna umowa z kompostownią lub oświadczenie o posiadaniu profesjonalnej rozdrabniarki do drewna i zabezpieczonego teren do składowania oraz rozdrabniania odpadów 4)wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy pzp): a)oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ b)dokument potwierdzający, że składający ofertę jest upoważniony do zaciągnięcia zobowiązania o wartości wskazanej w ofercie, np.: kopia uchwały wspólników lub kserokopia umowy spółki (na podstawie art. 230 KSH). Ww. oświadczenie dotyczy spółek z o.o., których kapitał zakładowy jest dwukrotnie mniejszy niż wartość zaciąganego zobowiązania 5)wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 i 2 (art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy pzp): a)oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ b)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia 6)realność oferty: a)wypełniony i podpisany przez uprawnione osoby formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. b)cena - wypełniony/e formularz/e cenowy/e stanowiący/e załącznik/i nr 1.1, lub/i 1.2 i/lub 1.3
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie wymagań Zamawiającego oraz spełnienia warunków, o których mowa w rozdz. V SIWZ wykonawca musi dołączyć do oferty następujące dokumenty (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem) oraz oświadczenia: 1)wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, oraz wypełniony/e formularz/e cenowy/e stanowiący/e załącznik/i nr 1.1, lub/i 1.2, i/lub 1.3 do SIWZ 2)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, tj. wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3)oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ 4)dokument potwierdzający, że składający ofertę jest upoważniony do zaciągnięcia zobowiązania o wartości wskazanej w ofercie, np.: kopia uchwały wspólników lub kserokopia umowy spółki (na podstawie art. 230 KSH). Ww. oświadczenie dotyczy spółekz o.o., których kapitał zakładowy jest dwukrotnie mniejszy niż wartość zaciąganego zobowiązania. 5)wyznaczenie kierownika prac, który sprawować będzie nadzór nad realizacją zamówienia, na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ 6)wyznaczenie osób zdolnych do wykonania prac tj.: 9.1) dla części przetargowej nr 1 - co najmniej 10 osób, z których: a)co najmniej 2 osoby do pielęgnacji drzew, posiadają średnie wykształcenie ogrodnicze lub praktyczne przygotowanie do prowadzenia takich prac tj. ukończony kurs II-go stopnia w zakresie leczenia i pielęgnacji drzew ozdobnych oraz ukończony kurs pilarzy drzew ozdobnych II-go stopnia, (spełniające warunki określone w § 8 ust. 3 i 4 lub w § 13 Dz. U. Nr 150 poz. 1579). b)co najmniej 2 osoby do pielęgnacji i nasadzeń drzew i krzewów z zawodowym wykształceniem ogrodniczym i co najmniej 12-to miesięcznym doświadczeniem w zakresie prac ogrodniczych, 9.1) dla części przetargowej nr 2 - co najmniej 8 osób, z których: a)co najmniej 2 osoby do pielęgnacji drzew, posiadają średnie wykształcenie ogrodnicze lub praktyczne przygotowanie do prowadzenia takich prac tj. ukończony kurs II-go stopnia w zakresie leczenia i pielęgnacji drzew ozdobnych oraz ukończony kurs pilarzy drzew ozdobnych II-go stopnia, (spełniające warunki określone w § 8 ust. 3 i 4 lub w § 13 Dz. U. Nr 150 poz. 1579). b)co najmniej 2 osoby do pielęgnacji i nasadzeń drzew i krzewów z zawodowym wykształceniem ogrodniczym i co najmniej 12-to miesięcznym doświadczeniem w zakresie prac ogrodniczych, 9.1) dla części przetargowej nr 3 - co najmniej 10 osób, z których: a)co najmniej 2 osoby do pielęgnacji drzew, posiadają średnie wykształcenie ogrodnicze lub praktyczne przygotowanie do prowadzenia takich prac tj. ukończony kurs II-go stopnia w zakresie leczenia i pielęgnacji drzew ozdobnych oraz ukończony kurs pilarzy drzew ozdobnych II-go stopnia, (spełniające warunki określone w § 8 ust. 3 i 4 lub w § 13 Dz. U. Nr 150 poz. 1579). b)co najmniej 2 osoby do pielęgnacji i nasadzeń drzew i krzewów z zawodowym wykształceniem ogrodniczym i co najmniej 12-to miesięcznym doświadczeniem w zakresie prac ogrodniczych, wraz z dokumentami określonymi w rozdz. V pkt. 2 ppkt. 3 na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ 7)oświadczenie o posiadaniu niezbędnego do realizacji zamówienia potencjału technicznego, na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ 8)wykaz wykonanych lub wykonywanych usług przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują 2 prace o podobnym do przedmiotu zamówienia charakterze i wartości rozumianym jako wykonywanie usług z zakresu bieżącego utrzymania, pielęgnacji i nasadzeń przez okres co najmniej 6 miesięcy z podaniem wartości robót, dat wykonania i odbiorców oraz załączą dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Przez bieżące utrzymanie, pielęgnację i urządzanie zieleni należy rozumieć usługę polegającą na koszeniu nawierzchni trawiastych, wycince i pielęgnacji drzew, sadzeniu roślin, formowaniu żywopłotów tj. zamówienia określone w rozdz. V pkt. 2 ppkt. 1 SIWZ, na formularzu stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. 9)aktualną umowę z kompostownią lub oświadczenie o posiadaniu profesjonalnej rozdrabniarki do drewna i zabezpieczonego terenu do składowania oraz rozdrabniania odpadów. 2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt. 2 składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 3.Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt a i c, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 3 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed składaniem ofert. 4.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5.Treść oferty musi odpowiadać treści niniejszej specyfikacji. 6.Niezłożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków, spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgn.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy 00-464 Warszawa ul. Szwoleżerów 5 pok. 104.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2008 godzina 11:00, miejsce: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy 00-464 Warszawa ul. Szwoleżerów 5 pok. 104.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZGN ADK-1 i ZGN ADK-4 - STREFA I.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1)zakładanie trawników 2)nasadzenia i pielęgnację krzewów i żywopłotów 3)nasadzenia bylin i roślin cebulowych 4)nasadzenia i pielęgnację drzew 5)ścinkę drzew (w tym likwidację w trybie natychmiastowym zagrożeń i awarii spowodowanych przez drzewa) oraz krzewów i żywopłotów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6, 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7, 77.30.00.00-9, 77.31.41.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZGN ADK-6 i ZGNADK-9 - STREFA II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) zakładanie trawników 2) nasadzenia i pielęgnację krzewów i żywopłotów 3) nasadzenia bylin i roślin cebulowych 4) nasadzenia i pielęgnację drzew 5) ścinkę drzew (w tym likwidację w trybie natychmiastowym zagrożeń i awarii spowodowanych przez drzewa) oraz krzewów i żywopłotów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6, 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7, 77.30.00.00-3, 77.34.20.00-9, 77.31.41.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZGN ADK-11, ZGN ADK-14 i ZGN ADK-16 - STREFA III.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) zakładanie trawników 2) nasadzenia i pielęgnację krzewów i żywopłotów 3) nasadzenia bylin i roślin cebulowych 4) nasadzenia i pielęgnację drzew 5) ścinkę drzew (w tym likwidację w trybie natychmiastowym zagrożeń i awarii spowodowanych przez drzewa) oraz krzewów i żywopłotów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6, 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-6, 77.30.00.00-3, 77.34.20.00-9, 77.31.41.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa/sprzedaż komputerów przenośnych/laptopów
- "Zakup i sukcesywną dostawę produktów do żywienia pozajelitowego"
- Wycena 4 nieruchomości i innego mienia wchodzącego w skład Zasobu Krajowego Zasobu Nieruchomości na terenie województwa mazowieckiego
- Przebudowa linii ogrodzenia wewnętrznego w Areszcie Śledczym w Warszawie-Białołęce.
- Naprawa elewacji, remont, wymiana stolarki drzwiowej w pomieszczeniach nr 16 i 17 wraz z wymianą stolarki okiennej w pomieszczeniu nr 17 w budynku nr 21 ul. Ostroroga 35 w Warszawie K-1039
- Zatrudnienie w ramach umowy cywilnoprawnej dwóch lekarzy do Klinicznego Oddziału Chirurgii ogólnej i onkologicznej z częścią urazową w Szpitalu Wolskim
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Letnie utrzymanie terenów komunalnych w Gminie Jedlina-Zdrój
- Rozbudowa infrastruktury sportowej na terenie gminy Płużnica - budowa boiska ze sztuczną nawierzchnią i placu zabaw - II postępowanie
- Adaptacja gminy Śrem do zmian klimatu - budowa błękitno-zielonej infrastruktury - modernizacja parku kieszonkowego - "Ogrodu róż", zlokalizowanego u zbiegu ulicy Poznańskiej i Piłsudskiego w Śremie
- Usługa utrzymania porządku terenu zewnętrznego wraz z pielęgnacją terenów zielonych w ZUOP
- Remont chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 4782P w miejscowości Świerczyna
- Wykaszanie poboczy dróg, chodników, ścieżek rowerowych.
więcej: Usługi wycinania drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.