To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-13
Ogłoszenie nr 107589 - 2017 z dnia 2017-07-13 r.
Brzeg: "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Brzeg" dotyczące termomodernizacji Dziennego Domu Pomocy w Brzegu przy ul. Piastowskiej 29.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuRegionalny Program Operacyjny Województwa Opolskiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 519643-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brzeg - Burmistrz Brzegu, krajowy numer identyfikacyjny
53051784000000, ul.
ul. Robotnicza
12,
49300
Brzeg, państwo
Polska, woj.
opolskie, tel.
774 169 950, faks
774 169 952, e-mail
bzp@brzeg.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.brzeg.pl
Adres profilu: NIE DOTYCZY
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: NIE DOTYCZY
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Brzeg" dotyczące termomodernizacji Dziennego Domu Pomocy w Brzegu przy ul. Piastowskiej 29.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):OR.IV.042.4.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Dziennego Domu Pomocy w Brzegu przy ul. Piastowskiej 29 w zakresie ocieplenia dachu wielospadowego od wewnątrz na strychu , wymiany pokrycia dachowego dachu wielospadowego na blachę stalową tytan-cynk, a występujący w części środkowej budynku (w kalenicy) dach płaski zostanie pokryty nowym pokryciem z papy termozgrzewalnej. Stolarka okienna na parterze i I piętrze zostanie poddana renowacji natomiast okna w piwnicy i na strychu zostaną wymienione na nowe drewniane o konstrukcji zespolonej. Okna nowe muszą zachować identycznie odwzorujące formy istniejących okien. We wszystkich pomieszczeniach zostaną wymienione parapety wewnętrzne na drewniane z drewna sosnowego. Stolarka drzwiowa zewnętrzna budynku, werandy i oranżerii zostanie poddana renowacji, drzwi zewnętrzne do piwnicy zostaną wymienione na nowe stalowe ocieplone. Przedmiotem zamówienia jest również remont instalacji centralnego ogrzewania, które jest zasilane z węzła cieplnego zlokalizowanego w budynku. Nowa instalacja c.o. zostanie prowadzona po trasie starej instalacji wykonana ze stali węglowej ocynkowanej zewnętrznie oraz z rur wielowarstwowych. Odbiornikami ciepła będą grzejniki płytowe. W budynku zostanie również wykonana instalacja c.w.u. przy wymianie podgrzewaczy elektrycznych nie nadających się do dalszej eksploatacji, wentylacja mechaniczna wywiewna pomieszczeń, wymiana zwodów poziomych i pionowych instalacji odgromowej. Budynek wpisany do rejestru zabytków pod nr 2101/84 z dnia 20.11.1984r. strefa "A" ścisłej ochrony konserwatorskiej. Zakres robót budowlanych: rodzaj robót: 1) roboty budowlane w zakresie stolarki okiennej i drzwiowej: - renowacja istniejącej stolarki okiennej na parterze i I piętrze, - wymiana stolarki okiennej w piwnicy na drewnianą zespoloną, - wymiana stolarki okiennej na strychu na drewniana zespoloną, - wymiana stolarki okiennej jednoszybowej na nową drewnianą zespoloną, - renowacja stolarki okiennej i ślusarki okiennej i drzwiowej werandy, - wymiana parapetów wewnętrznych (oprócz piwnicy) na parapety z drewna sosnowego, - renowacja drewnianych drzwi zewnętrznych, - wymiana drzwi piwnicznych na stalowe z ociepleniem, 2) roboty budowlane w zakresie instalacji sanitarnych: - demontaż instalacji c.o. wraz z grzejnikami, - montaż instalacji c.o. i grzejników stalowymi jedno, dwu trzy płytowych, - wymiana osłon grzejnikowych, - badanie szczelności na zimno, na gorąco oraz regulacja działania instalacji, - likwidacja kanału instalacyjnego w oranżerii, 3) roboty budowlane w zakresie ciepłej wody użytkowej - demontaż i montaż instalacji c.w.u. - montaż podgrzewaczy ciepłej wody użytkowej, 4) roboty budowlane w zakresie instalacji wentylacji - demontaż instalacji wentylacji, - montaż instalacji wentylacji, 5) roboty budowlane w zakresie dachu: - ocieplenie dachu od wewnątrz strychu płytami z wełny mineralnej w przestrzeni pomiędzy krokwiami i poniżej krokwi oraz ścianki kolankowej, - w części stychu użytkowego po dociepleniu wykonać okładziny w postaci lekkich sufitów podwieszanych z płyt gipsowo-kartonowych, - wykonanie wymiany pokrycia dachu wielospadowego z blachy stalowej tytan-cynk, - wykonanie nowego pokrycia dachu płaskiego z papy termozgrzewalnej w części środkowej budynku i oranżerii, - wymiana wyłazów dachowych , - wykonanie nowych obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych. - wymiana zwodów poziomych i pionowych instalacji odgromowej, wraz z wszelkimi robotami towarzyszącymi związanymi z wykonaniem robót określonych w pkt. 1-5 powyżej. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa wykonana przez Biuro Projektowe "AKAPIT" Brzeg ul. Pierwszej Brygady 40, zawierająca dokumentację techniczną, opis robót, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiar robót, stanowiącą integralną część umowy. Zamawiający posiada wszelkie decyzje i zezwolenia niezbędne do prawidłowej realizacji robót. Lokalizacja budowy: Miasto Brzeg, działka nr: 874/1, obręb Centrum, jednostka ewidencyjna Brzeg Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia robót bez wyłączenia obiektu z użytkowania, do zabezpieczenia budynku przed uszkodzeniami i zapewnienia bezpiecznego dojścia do obiektu i bezpieczne użytkowanie tego obiektu podczas prowadzenia robót. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania remontu instalacji centralnego ogrzewania przed rozpoczęciem sezonu grzewczego 2017/2018, natomiast pozostałe roboty budowlane związane z przedmiotem zamówienia może realizować zgodnie z zapisami w umowie do dnia 31.05.2018r. Przy realizacji przedmiotu umowy Wykonawca jest zobowiązany do zastosowania wyłącznie takich wyrobów budowlanych, które zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz odpowiadają wymogom dokumentacji projektowej oraz szczegółowym specyfikacjom technicznym wykonania i odbioru robót, w tym w szczególności spełniają warunki określone w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2016r. poz.1570) oraz ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2016r. poz.290 z późn. zm.). Cechy materiałów muszą być jednorodne i wykazywać zgodność z określonymi wymaganiami, a rozrzuty tych cech nie mogą przekraczać dopuszczalnego przedziału tolerancji. Jeżeli w niniejszym SIWZ, dokumentacji projektowej, przedmiarach robót pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wykonawca w takim przypadku może zaoferować przedmioty "równoważne", a obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, należy do Wykonawcy. Wykonawca udziela Zamawiającemu 60 miesięcznej gwarancji jakości i 60 miesięcznej rękojmi za wady na roboty objęte niniejszą umową. Bieg terminu gwarancji i rękojmi za wady rozpoczyna się od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu udzielonej gwarancji i rękojmi za wady obejmuje wady wykonanych robót jak i wady materiałów użytych do wykonania przedmiotu umowy. Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego na skutek wad przedmiotu umowy Zamawiający nie mógł z niego skorzystać. Jeżeli Wykonawca z racji swoich zobowiązań wymieni w okresie gwarancji jakości części rzeczy objętych przedmiotem umowy, to termin gwarancji jakości w stosunku do tych części rozpoczyna swój bieg z dniem przekazania ich Zamawiającemu. Wykonawca w dniu podpisania protokółu odbioru zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu dokument gwarancyjny, który stanowi załącznik nr 2 do umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45421000-4
Dodatkowe kody CPV:
45422000-1,
45410000-4,
45440000-3,
45453100-8,
45331100-7,
45321000-3,
45331210-1,
45331200-8,
45332200-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT668191.46 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 753433.20 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BRZEGU
- Dostawa ziemniaków, warzyw, owoców i jaj świeżych do Zakładu Karnego w Brzegu
- Rewaloryzacja budynku Urzędu Miasta w Brzegu z dostosowaniem do wymogów przeciwpożarowych
- Budowa ul. Jagodowej w Brzegu
więcej: przetargi w Brzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.