Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-16
Wąpielsk: Budowa drogi gminnej-Kiełpiny gm.od km 0+000 do km 2+505
Numer ogłoszenia: 107592 - 2009; data zamieszczenia: 16.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Wąpielsk , 87-337 Wąpielsk, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4993921 w. 30, faks 056 4938322.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wapielsk.republika.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi gminnej-Kiełpiny gm.od km 0+000 do km 2+505.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa drogi gminnej - wieś Kiełpiny gm Wąpielsk od km 0+000 do km 2+505 Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie między innymi następującego zakresu robót : 1. Roboty ziemne - roboty pomiarowe - km 2,505, - wykonanie koryta przy poszerzeniu jezdni pod podbudowę pomocniczą w gruncie kat. I-IV z przemieszczeniem gruntu na pobocze. Głębokość koryta 10 cm- m2 1731, - dowiezienie gruntu-piaski na uformowanie korony drogi. Miejsce dokopu ustala wykonawca - m3 1861 - uformowanie korpusu drogowego- poboczy i skarp z gruntu pochodzącego z koryta i dokopu - m3 2028 2. Podbudowa - profilowanie i zagęszczanie podłoża pod podbudowę pomocniczą - poszerzenie - m2 1731 - profilowanie i zagęszczenie podbudowy pomocniczej na całej szerokości - m2 13042 - wykonanie podbudowy zasadniczej z pospółki stabilizowanej cementem, grubość warstwy p[odbudowy- 14 cm - m2 13042 3. Nawierzchnia - wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni asfaltem D 180/220 i grysami kamiennymi 16/25 mm i 8/16 mm /granit, bazalt/ - m2 12792 4. Skrzyżowania i zjazdy - wykonanie podbudowy na skrzyżowaniach i zjazdach z kruszywa łamanego- tłucznia(melafir, granit). Warstwa grubości 15 cm - m2 564 - wykonanie nawierzchni na skrzyżowaniach z mieszanki mineralno-bitumicznej o uziarnieniu 0/12,8 mm.Warstwa grubości 5 cm - mg 21 - wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni asfaltem D 180/220 i grysami kamiennymi o frakcji 16/25 i 8/16 mm /granit,bazalt/.- m2 396 5. Roboty wykończeniowe. - wykonanie warstwy odcinającej z piasku, warstwa grubości 5 cm - m2 4 - wykonanie ławy z betonu B20, warstwa grubości 20 cm - m2 4 - wykonanie studzienki ściekowej O 60 cm z wpustem ulicznym typu ciężkiego oraz pierścieniem odciążającym - szt. 1, - ułożenie rur PVC O 150mm - m 8, -uformowanie poboczy na skrzyżowaniach i zjazdach. Grunt z dokopu na miejscu. Kategoria gruntu I-IV. - m3 39, - roboty pomiarowe - km 2.505 - wykonanie koryta przy poszerzeniu jezdni pod podbudowę pomocniczą w gruncie kat. I-IV z przemieszczeniem gruntu na pobocze .Głębokość koryta 10 cm - m 2 1731, - dowiezienie gruntu - piaski na uformowanie korony drogi. Miejsce dokopu ustala - plantowanie powierzchni poboczy i skarp - m2 7340. W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany będzie między innymi do: - wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej - 3 egz. - uaktualnienia uzgodnień - jeżeli zajdzie taka konieczność - opracowania projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, oznaczenie miejsca Projektu emblematem Unii Europejskiej oraz logo Narodowej Strategii Spójności i Programu, zgodnie z wytycznymi rozporządzenia Komisji (WE) nr 1828/2006 oraz wytycznymi i zaleceniami Instytucji Zarządzającej RPO WK-P.:( w ciągu 2 tygodni od rozpoczęcia prac budowlanych Wykonawca jest zobowiązany do postawienia tablicy informacyjnej, a po wykonaniu Projektu 2 tablice pamiątkowe) Jeśli gdziekolwiek w projekcie budowlanym lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych wskazano znak towarowy, patent, pochodzenie materiałów lub urządzeń, to wykonawca może zastosować równoważne..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 04.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawcy zobowiązani są do wniesienia wadium w wysokości 8 000,00 PLN (słownie:osiem tysięcy złotych 00/100) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach : -pieniądzu -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym -gwarancjach bankowych -gwarancjach ubezpieczeniowych -poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U.z 2007 r. Nr 42, poz. 275) Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy Urzędu Gminy Wąpielsk- BS Kowalewo o/Radziki Duże 13 9496 0008 0056 5394 2000 0004 z dopiskiem -wadium - budowa drogi gminnej - wieś Kiełpiny. Jeżeli wadium wnoszone będzie w pieniądzu, to polecenie przelewu należy złożyć w takim terminie, aby środki znalazły się na wymienionym koncie do dnia 14 maja 2009 r.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy : -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Warunki udziału w postępowaniu zostaną przez wykonawców spełnione, jeżeli złożą ofertę zawierającą dokumenty wymienione w pkt VI niniejszej specyfikacji..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia lub dokumenty : 1. Wypełniony formularz oferty (druk w załączeniu). 2. Dokument świadczący o wniesieniu wadium. Wadium wniesione w innej formie niż pieniądzu należy złożyć w formie kserokopii i oryginału. Kserokopię należy umieścić po formularzu oferty, natomiast oryginał na końcu oferty (bez nadawania numeru strony), gdyż oryginał wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz zostanie zwrócony wykonawcy po rozstrzygnięciu przetargu. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (druk w załączeniu). 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykaz osób , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresem wykonywanych przez nich czynności (druk w załączeniu). 8. Uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - inżynieryjnej w zakresie dróg osoby, która kierować będzie robotami budowlanymi. 9. Aktualne zaświadczenie stwierdzające przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa osoby, która kierować będzie robotami budowlanymi. 10. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie np. referencje (druk w załączeniu). 11. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 12.. Uproszczony kosztorys ofertowy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wapielsk.eu, www.wapielsk.republika.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 87-337 Wąpielsk 20
powiat Rypin
woj.kujawsko-pomorskie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy 87-337 Wąpielsk 20 pokój nr 11.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2007-2013..
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont chodników na terenie Miasta Rybnika
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
- "Remont drogi powiatowej nr 2700E w miejscowościach Sokołów, Podsokołów, Jasionna - gmina Bolimów"
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
- Budowa dróg gminnych - ul. Atletycznej i ul. Wioślarskiej w Grodzisku Wielkopolskim
- "Przebudowa dojazdu pożarowego nr 56 w Leśnictwie Dębowiec"
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.