To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-13
Ogłoszenie nr 107618 - 2017 z dnia 2017-07-13 r.
Koszalin: Remont dachu budynku przy ul. Władysława Andersa 34 - ETAP III
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 517801-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Koszalinie, krajowy numer identyfikacyjny
32258300000, ul.
ul. gen. Wł. Andersa
34,
75950
Koszalin, państwo
Polska, woj.
zachodniopomorskie, tel.
943 428 609, faks
(094) 347-69-60, 342-29-07, e-mail
psniezek@koszalin.sr.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.koszalin.sr.gov.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Sąd
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dachu budynku przy ul. Władysława Andersa 34 - ETAP III
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):PN/4/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest remont dachu budynku zlokalizowanego przy ul. Władysława Andersa 34 w Koszalinie. Remont obejmuje ETAP III (1431 m2) W ramach prac remontowych przewiduje się wykonanie następujących czynności: -rozebranie pokrycia dachowego; -demontaż łacenia; -wymiana lub wzmocnienie zniszczonych elementów drewnianej więźby dachowej; -jednostronne nabicie desek na krokwie w celu uzyskania płaszczyzny; -wykonanie impregnacji drewnianej więźby dachowej środkami ognio-, grzybo- i owadobójczymi; -ułożenie pokrycia z folii wstępnego krycia; -wykonanie łacenia dachu pod dachówkę karpiówkę; -ułożenie dachówki karpiówki ceramicznej (posiadającej 30 letnią gwarancję producenta) w łuskę, montaż zabezpieczeń przeciwśnieżnych, montaż elementów komunikacji: stopni i ław kominiarskich; -remont poszycia lukarn - rozebranie obicia zewnętrznego, wymiana uszkodzonych elementów konstrukcyjnych, rozebranie przegniłych desek warstwy wewnętrznej, odtworzenie poszycia na wzór istniejącego (zał. 1, 2, 3 do STWiORB); -wymiana okien drewnianych na nowe (18 sztuk); -montaż obróbek blacharskich z blachy tytanowo-cynkowej: pasów nad rynnowych rynien, rur spustowych, obróbek kominów oraz lukarn; -montaż rynien i rur spustowych z blachy tytanowo-cynkowej; -naprawa tynków na kominach, malowanie kominów poniżej połaci dachu, oczyszczenie elementów z piaskowca; -wywóz materiałów z rozbiórki; -demontaż istniejącej instalacji odgromowej; -montaż nowej instalacji odgromowej; -pomiary powykonawcze.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45260000-7
Dodatkowe kody CPV:
45420000-7,
45410000-4,
45315100-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1147667.44 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 647160.93 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Usługa konserwacji oraz napraw myjni pojazdów gąsienicowych i kołowych na rzecz 17 WOG Koszalin w latach 2025-2027 (2 zadania).
- Prace remontowe budynku warsztatowego nr 5 na kompleksu wojskowego przy ul. Zwycięstwa w Darłowie (DZSW).
- "Dostawa kwiatów jednorocznych i wieloletnich do obsadzenia rabat kwiatowych, klombów oraz kwietników na terenie miasta Koszalina ."
- 12/TP1/SZP-4/2025 Dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Koszalińskiej
- Dostawa sprzętu kuchennego i stołowego na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie w 2025 roku (6 zadań).
- Butelki i smoczki jednorazowego użytku
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.