To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-01-11
Kielce: Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kielcach w 2012 roku
Numer ogłoszenia: 10761 - 2012; data zamieszczenia: 11.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 343197 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Skarb Państwa - Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach, Aleja IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3421534, faks 41 3421834.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kielcach w 2012 roku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług cateringowych w ramach spotkań organizowanych przez Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach odbywających się w siedzibie urzędu (al. IX Wieków Kielc 3 w Kielcach), oraz w innych miejscach na terenie miasta Kielce, w okresie od daty zawarcia umowy do 31 grudnia 2012 roku, lub do wyczerpania kwoty, na którą została zawarta umowa. 2. Wykonawca zagwarantuje wysoką jakość świadczonych przez siebie usług: a) dostarczone produkty żywnościowe będą świeże, dania będą przyrządzone w dniu świadczenia usługi cateringowej, kanapki dekoracyjne-tartinki będą podawane na świeżym pieczywie, przy podaniu kanapek dekoracyjnych zabrania się używania pieczywa tostowego, a produkty przetworzone takie jak: kawa, herbata, woda, soki itp. będą posiadały datę przydatności do spożycia wygasającą nie wcześniej niż na 5 miesięcy po dniu wykonania zlecenia; b) zastawa ceramiczna będzie czysta, nieuszkodzona (nie wyszczerbiona itp.), sztućce będą ze stali nierdzewnej, wszystko wysterylizowane, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. UWAGA: posiłki podawane w budynkach nie będą serwowane na zastawie plastikowej. Zamawiający nie dopuszcza również sztućców z tworzywa sztucznego oraz fabrycznych (tekturowych) opakowań w przypadku podawania produktów takich jak: cukier, mleko, soki itp.. Posiłki podawane na zewnątrz budynków mogą być podawane na zastawie jednorazowej - po uzgodnieniu z Zamawiającym. c) bielizna gastronomiczna będzie czysta, w stosownych barwach, nieuszkodzona, wysterylizowana i wyprasowana, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie; d) obsługa będzie świadczona na właściwym poziomie, zgodnie z zachowaniem powszechnie obowiązujących norm kulturowych i zasad współżycia społecznego; e) pracownicy wykonujący bezpośrednio obsługę kelnerską (w liczbie zapewniającej sprawną obsługę danej imprezy okolicznościowej) będą ubrani w jednakowe ubrania. Ubiór ten będzie spełniać wszystkie wymagane standardy, tzn. będzie czysty, schludny, estetyczny; f) wszelkie wyposażenie niezbędne do wykonania usługi (stoły bufetowe/koktajlowe - jeżeli Zamawiający nie będzie posiadał stosownych, niezbędny sprzęt bufetowy, aranżacje stołów, żywe kwiaty w formie ikebany, parawany zasłaniające zaplecze cateringowe itp.) zapewniać będzie Wykonawca we własnym zakresie. Koszty z tym związane Wykonawca zawiera w cenach podanych w ofercie. Wykonawca nie będzie pobierał z tego tytułu żadnych dodatkowych opłat. g) miejsce w którym będzie organizowana impreza okolicznościowa, zostanie uporządkowane a śmieci i odpady zabrane przez Wykonawcę. Wykonawca dokona napraw szkód jeżeli takie powstaną w wyniku jego działalności. h) Zamawiający nie zabezpiecza na potrzeby Wykonawcy dostępu do źródła zasilania elektrycznego do podgrzewania potraw oraz wody do sporządzania napojów na miejscu usługi. i) dania pozostałe po poczęstunkach zagospodarowuje Zamawiający; Do świadczenia wyżej wymienionych usług Wykonawca użyje środków zabezpieczonych we własnym zakresie. 3. W ciągu 48 godzin przed planowanym spotkaniem Zamawiający będzie informował Wykonawcę telefonicznie lub mailem na jaką liczbę gości, rodzaj zestawu i gdzie ma być przygotowany dany poczęstunek. Najpóźniej 24 godziny przed planowanym spotkaniem Zamawiający może odwołać zamówienie, zmniejszyć lub zwiększyć uprzednio zgłoszoną liczbę osób planowanego spotkania, nie ponosząc przy tym żadnych kosztów. 4. Formą świadczonych usług (poczęstunków) są zestawy lub pojedyncze dania wymienione w załączniku do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 55.40.00.00 - Usługi podawania napojów 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"AKCES TM" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI LIKWIDACYJNEJ
jakie przetargi wygrała firma
"AKCES TM" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI LIKWIDACYJNEJ
- AKCES TM Sp. z o. o., ul. Rwańska 7, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 146341,46 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 104865,17
Oferta z najniższą ceną: 104865,17 / Oferta z najwyższą ceną: 171889,97
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Wykonanie wycen nieruchomości Gminy Kielce i Skarbu Państwa
- Remont drogi wojewódzkiej nr 767 m. Bogucice Pierwsze od km 5+880 do km 6+755 dł. 875 mb
- Transport autokarowy do Wiednia i do Bydgoszczy ADP.2301.51.2025
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: "Rozwój ruchu rowerowego i pieszego na terenie miasta Kielce": Odcinek 3
- Sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku w postaci pomp aktywnie wspomagających krążenie wraz z zakupem 2 kpl. jednostki sterującej pompy na potrzeby WSzZ w Kielcach
- Wykonanie robót remontowo-budowlanych w obiektach Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapewnienie usług cateringowych ( 2 części).
- Usługi cateringowe na 2025 r. dla Przedszkola nr 445 w Warszawie.
- Usługa społeczna polegająca na świadczeniu kompleksowych usług wyżywienia w ramach programu Szkoły Letniej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- Usługa cateringowa na potrzeby wydarzenia "Seminarium WMEiL" w dniu 13 czerwca 2025 r. w Przasnyszu dla Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej
- Sukcesywne usługi cateringowe na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
- 43.2025 Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.