Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-16
Skarżysko-Kamienna: Dostawa artykułów medycznych ogólnego stosowania
Numer ogłoszenia: 107636 - 2010; data zamieszczenia: 16.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 1, 26-110 Skarżysko-Kamienna, tel. 041 2531443 w. 290, 2530757.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów medycznych ogólnego stosowania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1 - odzież j. użytku Pakiet 2 - odzież j. użytku Pakiet 3 - elektrody jednorazowe do diatermii Pakiet 4 - papiery , żele, elektrody Pakiet 5 - elektrody do EKG Pakiet 6 - baseny, kaczki j. użytku Pakiet 7 -dreny Pakiet 8 - dreny Pakiet 9 - dreny i końcówki Pakiet 10 - dreny i cewniki Pakiet 11 -cewniki Pakiet 12 - asortyment różny Pakiet 13 - akcesoria do aparatu Inflant Flow Pakiet 14 -akcesoria do aerozoloterapii.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.22.40.00-5, 30.19.76.41-1, 31.71.11.40-6, 30.19.76.41-1, 33.77.10.00-5, 33.10.00.00-1, 33.14.12.00-2, 33.14.16.40-8, 33.15.74.00-9, 33.19.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 19.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wnoszenia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, wykonał co najmniej 1 dostawę oferowanych artykułów medycznych w danym pakiecie o wartości minimum 80% wartości składanej oferty z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy zostały wykonane należycie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna w/w warunek za spełnione, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 50.000,00PLN.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. aktualne świadectwa dopuszczenia do obrotu oferowanego sprzętu - Wpis do Rejestru Materiałów Medycznych lub zaświadczenie o zgłoszeniu - deklaracja zgodności CE dla każdego oferowanego asortymentu, zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r.( Dz.U.93 ,poz. 896 z póź. zmianami) . Dokument należy oznaczyć numerem pakietu i pozycji którego dotyczy. W przypadku braku konieczności posiadania - załączyć oświadczenie. 2. aktualne dane techniczne oferowanego asortymentu / w j. polskim/ ( katalogi lub strony katalogowe, materiały źródłowe producenta ) pozwalające Zamawiającemu na stwierdzenie spełnienia wymaganych parametrów z oznaczeniem oferowanego przedmiotu numerem pakietu i pozycji w pakiecie. 3.oświadczenie dot. dokumentów dopuszczenia do obrotu i stosowania
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Dopuszcza się zmianę stawek podatkowych oraz stawek celnych w przypadku ich zmiany przez ustawodawcę w ciągu trwania umowy. Za obowiązującą uznaje się cenę zaakceptowaną przez Zamawiającego. 2.Nowe postanowienia są korzystne dla Zamawiającego. 3.W przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie. 4.Wykonanie dotychczasowych postanowień umowy jest sprzeczne z interesem publicznym. 5.Zmiany postanowień domaga się organ założycielski Zamawiającego. W takim wypadku zmiany postanowień umowy następują w zakresie wskazanym przez organ założycielski Zamawiającego w formie pisemnej. 6.Nastąpi konieczność rezygnacji z wykonania części zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZOZ Skarżysko-Kam, ul. Szpitalna 1 pok. nr 34 - budynek administracyjny.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2010 godzina 11:00, miejsce: ZOZ Skarżysko-Kam, ul. Szpitalna 1 pok. nr 34 - budynek administracyjny.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa artykułów medycznych ogólnego stosowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odzież j. użytku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.22.40.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 19.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa artykułów medycznych ogólnego stosowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odzież j. użytku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.22.40.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 19.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa artykułów medycznych ogólnego stosowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: elektrody jednorazowe do diatermii chirurgicznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.11.40-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 19.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa artykułów medycznych ogólnego stosowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: papiery do aparatów medycznych, żele, elektrody.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.41-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 19.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa artykułów medycznych ogólnego stosowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: elektrody do EKG.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.41-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 19.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa artykułów medycznych ogólnego stosowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: baseny, kaczki , miski nerkowate j. użytku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.10.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 19.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa artykułów medycznych ogólnego stosowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dreny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 19.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa artykułów medycznych ogólnego stosowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dreny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 19.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa artykułów medycznych ogólnego stosowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dreny i końcówki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 19.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa artykułów medycznych ogólnego stosowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dreny i cewniki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8, 33.14.12.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 19.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa artykułów medycznych ogólnego stosowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 19.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa artykułów medycznych ogólnego stosowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment różny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 19.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Dostawa artykułów medycznych ogólnego stosowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria do aparatu Inflant Flow.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 19.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Dostawa artykułów medycznych ogólnego stosowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria do aerozoloterapii.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.74.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 19.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SKARŻYSKA-KAMIENNEJ
- "Przebudowa linii oświetleniowej wzdłuż ulic Asnyka, Górniczej, Konarskiego, Spółdzielczej i Powstańców Warszawy.''
- Dostawa preparatów do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji i mycia oraz materiałów do sterylizacji dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku - Kamiennej w 2025 roku
- Usługa restauracyjna polegająca na przygotowaniu posiłków dla uczniów szkół ponadpodstawowych, w ramach realizacji projektu "Dziś uczeń-jutro student"
- Sprzedaż i dostawa oprogramowania i licencji dla Starostwa Powiatowego w Skarżysku-Kamiennej w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Rozbudowa drogi leśnej nr 27 wg DSD (nr inw. 593/220) na terenie Leśnictwa Budki, Skarżysko Książęce, Majdów - IV etap - składnica, mijanki, zjazdy
- PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 0588T(1406T) WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ ZAGÓRZE - PODZAGNAŃSZCZE GMINA ŁĄCZNA - ETAP II
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- na dostawę materiałów biurowych, akcesoriów komputerowych i telefonicznych, tonerów i baterii dla SPZOZ w Sanoku
- "Zaprojektuj i wybuduj" : Nadbudowa i przebudowa oraz wyposażenie budynku Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w celu zwiększenia do 78 liczby łóżek opieki długoterminowej ZP4/2025
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb Oddziałów Szpitala
- Dostawa narzędzi okulistycznych , ginekologicznych, kardiomonitora modułowego oraz dozowników tlenu i akcesoriów dla WSS Zgierz TP/7/2025
- Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego (smoczki, układy oddechowe, cewniki pępkowe, mankiety udowe, myjka, czujniki, zestaw do drenażu... ) na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli
- NZ.261.7.2025. Sukcesywne dostawy sprzętu medycznego do procedur wewnątrznaczyniowych.
więcej: Odzież z wyrobów włókienniczych powlekanych lub impregnowanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.