eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówTermomodernizacja internatu przy Zespole Szkół Techniczno - Weterynaryjnych w Trzcianie k. Rzeszowa.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-27

Rzeszów: Termomodernizacja internatu przy Zespole Szkół Techniczno - Weterynaryjnych w Trzcianie k. Rzeszowa.
Numer ogłoszenia: 107638 - 2007; data zamieszczenia: 27.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Rzeszowski, ul. Grunwaldzka 15, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8671463, fax 017 8671964.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat.rzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja internatu przy Zespole Szkół Techniczno - Weterynaryjnych w Trzcianie k. Rzeszowa..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Termomodernizacja internatu przy Zespole Szkół Techniczno - Weterynaryjnych w Trzcianie k. Rzeszowa, w ramach której należy wykonać: docieplenie elewacji oraz fundamentów wraz z kolorystyką.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, - warunek zostanie uznany za spełniony na podstawie oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik Nr 2 do formularza oferty, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - warunek zostanie uznany za spełniony jeśli wykonawcy załączą do oferty dokumenty potwierdzające, że: zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 1 zamówienie, którego przedmiotem było wykonanie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, kierownik budowy posiada uprawnienia budowlane wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane, oraz wpisany jest na listę członków właściwej izby samorządu. c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - warunek zostanie uznany za spełniony na podstawie oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik Nr 2 do formularza oferty, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu stosując regułę: spełnia / nie spełnia. 3.Wykonawca składający ofertę musi spełniać wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Nie spełnianie któregokolwiek z nich skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 4.Dokumenty potwierdzające, że osoby (kierownik budowy), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają uprawnienia zawodowe (uprawnienia zawodowe, zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego - Ustawa z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów i inżynierów budownictwa oraz urbanistów). 5.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. 6.Dokumenty potwierdzające, że usługi przedstawione w wykazie, o którym mowa w ust. 5 zostały wykonane należycie. UWAGA: Podczas oceny ofert uwzględnione zostaną wyłącznie usługi, których należyte wykonanie wykonawca potwierdzi stosownymi dokumentami (referencjami) wystawionymi przez zamawiających. 7.Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/pow_rzesz/starostwo/zamowienia_publiczne_/siwz

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Rzeszowie, 35-959 Rzeszów, ul.Grunwaldzka 15..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2007 godzina 10:15, miejsce: Starostwo Powiatowe w Rzeszowie; 35-959 Rzeszów, ul.Grunwaldzka 15; IV piętro, pok. 451-kancelaria ogólna..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.